mam '94 ale na aparacie i zastanawiam sie czy jest duzo rzezbienia w elektryce zeby przerobicVR pisze:od 94 były montowanemodny pisze:Taki byl oryginalnie?? Z ktorego roku jest twoje autko??VR pisze:jest na moduł (jak ktoś ma na zbyciu w dobrej cenie chętnie zakupie)
nowy nabytek do MKIII VR6 kolegi VR
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Biorac pod uwage moja poprzednia rajdufke czyli fiat 126 po zmianie zaplonu na elektroniczny zauwazylem same plusy. Brak elementow mechanicznych ktore zuzywaja sie i ogolnie auto zyskalo na sprawnosci iskra byla lepszej jakosci nie bylo juz problemow z odpalaniem w niskich temperaturach itp. Dlatego moze i w tym przypadku bedzie cos lepiej a tym bardziej ze chcialbym zapodac glowice od 2.9 a te silniki chyba wszystkie byly na modul.
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
głowica jako głowica od 2.9 jest taka sama jak i 2.8 róznica tylko w wałkach i w jednym zaworze chyba wydechowym, (srenica taka sama inny tylko nr) a czy na modół czy nie to akurat nie ma reguly, ta głowica co zamontowana u kolegi VR była a wyjsciema na aparat zapłonowy wystarczyło przełozyc jedno kółko a nawet nie kółko tylko czujnik połozenia wałka , ecu nie podchodzi z 2.9 do 2.8 na modulemodny pisze:Biorac pod uwage moja poprzednia rajdufke czyli fiat 126 po zmianie zaplonu na elektroniczny zauwazylem same plusy. Brak elementow mechanicznych ktore zuzywaja sie i ogolnie auto zyskalo na sprawnosci iskra byla lepszej jakosci nie bylo juz problemow z odpalaniem w niskich temperaturach itp. Dlatego moze i w tym przypadku bedzie cos lepiej a tym bardziej ze chcialbym zapodac glowice od 2.9 a te silniki chyba wszystkie byly na modul.
www.vrservice.pl
powiedzcie mi Panowie siedzacy w VR6 bo sprowadzilem Golfika VR6 i nie jezdzi na 100% tz po wcisnieciu pedalu gazu w podloge o jedzie ale nie tak jak powinien cos tak jakby przerywalo ciagnie i nie ciagnie ale nie szarpie nie jest to tak bardzo odczuwalne czuc pod noga i nie wgniata w fotel tak jak powinien bo nieraz idzie na 100% wtedy jest Power - co moze byc nie tak ??
More Speed - More Fun
zobacz czy gdzieś nie łapie "lewego powietrza" może pękł jakiś przewód podciśnieniaArkol pisze:powiedzcie mi Panowie siedzacy w VR6 bo sprowadzilem Golfika VR6 i nie jezdzi na 100% tz po wcisnieciu ******* gazu w podloge o jedzie ale nie tak jak powinien cos tak jakby przerywalo ciagnie i nie ciagnie ale nie szarpie nie jest to tak bardzo odczuwalne czuc pod noga i nie wgniata w fotel tak jak powinien bo nieraz idzie na 100% wtedy jest Power - co moze byc nie tak ??
[img]http://images38.fotosik.pl/50/69e61b6ae5a4bbde.jpg[/img]
- ml2210
- Gadatliwa bestia
- Posty: 576
- Rejestracja: wt lut 01, 2005 10:50
- Lokalizacja: Koniec Polski
- Kontakt:
Też tak miałem, a winowajcą u mnie był przepływomierz.
Na niskich obrotach pracował normalnie, a potem "pupa".
Odepnij wtyczkę na nim w czasie pracy silnika i sprawdź czy silnik zaczoł troszke inaczej pracować,
potem podlącz go spowrorem.
Oczywiście zresetuj kompa.
Na niskich obrotach pracował normalnie, a potem "pupa".
Odepnij wtyczkę na nim w czasie pracy silnika i sprawdź czy silnik zaczoł troszke inaczej pracować,
potem podlącz go spowrorem.
Oczywiście zresetuj kompa.
www.mlautobroker.pl
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----
Witam ponownie.
Pytanie do VRa lub Borysa.
Przerobilem kolektor ssacy na bazie starego, tak jak mi podał Borys na PW, przepustnice rozwierciłem na bazie starej tez jest spoko, roznica miedzy 2.9 jest minimalna.
Przy tych modach wymienilem kolektor na sportowy na bazie Supersprina firmy Recland, sciagnalem z niemiec, zalozylem tez odelzone kolo zamachowe.
Moje pytanie czy kolektor ssacy w 2.9 nie ma jakis przegrody w srodku, przed zawirowaniami powietrza czy cos w tym stylu,
bo osiagi mi spadły okolo 1s.
Czy moze po tych modach trzeba stroic jeszcze raz kompa?
Bo drugi problem silnik mi gasl na niskich obrotach przy hamowaniu, wynika chyba z tego ze mam nie podłaczone tych 2 czesci zaznaczylem strzałko, a wpadłem na to przeglodajac jeszcze raz ten temat, a szukalem ostro.
Z racji tego ze pracuje poza miejscem zamieszkania bede mogł mto sprawdzic w sobote.
Mam nadzieje ze tutaj tkwi problem, bo na osiagi raczej nie mam wpływu.
Pytanie do VRa lub Borysa.
Przerobilem kolektor ssacy na bazie starego, tak jak mi podał Borys na PW, przepustnice rozwierciłem na bazie starej tez jest spoko, roznica miedzy 2.9 jest minimalna.
Przy tych modach wymienilem kolektor na sportowy na bazie Supersprina firmy Recland, sciagnalem z niemiec, zalozylem tez odelzone kolo zamachowe.
Moje pytanie czy kolektor ssacy w 2.9 nie ma jakis przegrody w srodku, przed zawirowaniami powietrza czy cos w tym stylu,
bo osiagi mi spadły okolo 1s.
Czy moze po tych modach trzeba stroic jeszcze raz kompa?
Bo drugi problem silnik mi gasl na niskich obrotach przy hamowaniu, wynika chyba z tego ze mam nie podłaczone tych 2 czesci zaznaczylem strzałko, a wpadłem na to przeglodajac jeszcze raz ten temat, a szukalem ostro.
Z racji tego ze pracuje poza miejscem zamieszkania bede mogł mto sprawdzic w sobote.
Mam nadzieje ze tutaj tkwi problem, bo na osiagi raczej nie mam wpływu.
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
to zaznaczone strzałką to tylko mocowanie, bez znaczenia na prace silnika,
VR nic nie stroił po zmianie kolekora i przepustnicy, jedyny problem to było dzisne szarpanie na srednich obrotach i nierówna praca na jałowym biegu, ale wymiana przewodów WN załatwiła temat
z czasem doszedł tylko program jakis tam z allegro ale rewelaci to nie zrobiło
VR nic nie stroił po zmianie kolekora i przepustnicy, jedyny problem to było dzisne szarpanie na srednich obrotach i nierówna praca na jałowym biegu, ale wymiana przewodów WN załatwiła temat
z czasem doszedł tylko program jakis tam z allegro ale rewelaci to nie zrobiło
www.vrservice.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości