JAK MOZNA TO ZROBIC....ZWIEKSZENIE PS'ów w ABF'ie

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Spab

JAK MOZNA TO ZROBIC....ZWIEKSZENIE PS'ów w ABF'ie

Post autor: Spab » pt mar 16, 2007 23:27

Witam
mam nadzieje ze to pytanie zadaje w dobrym dziale...
Mianowicie chcialbym wiedziec co mozna zrobic aby podciagnac moc ABF do 200ps???
Jakie sa tego koszta i jakie sa mozliwosci zeby osiagnac takie wyniki....
Chwilowo mam 2.0 16v 9A mialem przerabiac go na digi 1 ale doszedlem do wniosku ze lepiej bedzie kupic ABF;)Ale jesli koszta podciagniecia tego silnika do okolo 200ps beda zbyt duze to bede chcial sie pomeczyc i kupic 2.8vr6;)z malymi udziwnieniami;)

Z gory dziekuje
Spab



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » pt mar 16, 2007 23:32

Spab pisze:mam nadzieje ze to pytanie zadaje w dobrym dziale...
W złym...
Dział speed,tam szukaj odpowiedzi.



Awatar użytkownika
voj2s
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 248
Rejestracja: ndz wrz 18, 2005 14:49
Lokalizacja: krakoof
Kontakt:

Post autor: voj2s » sob mar 17, 2007 01:24

ja mam abfa po bardzo malych modach i tak:
kolo zamachowe 4.2kg
kolektor ssacy KR
wydech 70mm
DF1
moc 178KM ....moment 216Nm
sadze ze da sie dopracowujac tylko program przekroczyc 180KM a po zrobieniu glowicy >200KM i na jedno i na drugie pytanie odpowiedzi wkrotce :bajer:

pozdrawiam



Spab

Post autor: Spab » sob mar 17, 2007 07:10

No to super...Wiec juz wiem co zrobie albo pochulam rok na moim skladkau i go sprzedam tak jak bedziie stal za 1400zl albo jak sie gdzies uda znalesc komplecik to kupie cala gore od ABF i zaczne walke o Ps'y;)
No chyba ze juz ktos ma tam jakiegos ABF na czesci;)
spab



ThomasGTI16V
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 239
Rejestracja: czw paź 05, 2006 19:41
Lokalizacja: SBI
Kontakt:

Post autor: ThomasGTI16V » wt mar 20, 2007 23:01

voj2s masz wykresy jak go chamowałęs skąd wiesz że aż tyle po takich małych modach i taki moment??? czekamy na wykres:) bo coiś niechce mi się w to wierzyć



Awatar użytkownika
kkk13
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: czw wrz 23, 2004 23:17
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: kkk13 » wt mar 20, 2007 23:19

voj2s pisze:ja mam abfa po bardzo malych modach i tak:
kolo zamachowe 4.2kg
kolektor ssacy KR
wydech 70mm
DF1
moc 178KM ....moment 216Nm
sadze ze da sie dopracowujac tylko program przekroczyc 180KM a po zrobieniu glowicy >200KM i na jedno i na drugie pytanie odpowiedzi wkrotce :bajer:

pozdrawiam
Zamach chyba też masz od KR-ki, homolgacja A-grupowa dopuszcza odchudzenie orginalnego koła pod sprzęgło 228mm do 9,2 kg, chyba nie odchudziłeś tak mocno seryjnego ? :shock:

Poza tym jak udało Ci się podłączyć kolektor ssący od KRki, przymierzałem taki w ubiegłym roku do mojego ABFa i nie mogłem wymysleć jak umieścić wtryski w kolektorze od KRa..? Poza tym niezły moment, nieźle to musi zapinać w MkI..
Ostatnio zmieniony śr mar 21, 2007 00:02 przez kkk13, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » wt mar 20, 2007 23:25

vojtek kolektor ma z KRa a wtryski z PG, wchodzą normalnie w gniazda plastikowe z PG.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » wt mar 20, 2007 23:26

ThomasGTI16V pisze:voj2s masz wykresy jak go chamowałęs skąd wiesz że aż tyle po takich małych modach i taki moment??? czekamy na wykres:) bo coiś niechce mi się w to wierzyć


[ Dodano: Wto Mar 20, 2007 22:29 ]
kkk13 pisze:
voj2s pisze:ja mam abfa po bardzo malych modach i tak:
kolo zamachowe 4.2kg
kolektor ssacy KR
wydech 70mm
DF1
moc 178KM ....moment 216Nm
sadze ze da sie dopracowujac tylko program przekroczyc 180KM a po zrobieniu glowicy >200KM i na jedno i na drugie pytanie odpowiedzi wkrotce :bajer:

pozdrawiam
Zamach chyba też masz od KR-ki, homolgacja A-grupowa dopuszcza odchudzenie orginalnego koła pod sprzęgło 210mm do 9,2 kg, chyba nie odchudziłeś tak mocno seryjnego ? :shock:

Poza tym jak udało Ci się podłączyć kolektor ssący od KRki, przymierzałem taki w ubiegłym roku do mojego ABFa i nie mogłem wymysleć jak umieścić wtryski w kolektorze od KRa..? Poza tym niezły moment, nieźle to musi zapinać w MkI..
dwoch "dobrych"
polaczenie wtrsykow eletromagnetycznych z kolektorem z kr'a jest najprostsza rzecza. kolo z 210 mm wazy kolo 5 kg... wiec cos homologacja nie pasi


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
kkk13
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: czw wrz 23, 2004 23:17
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: kkk13 » śr mar 21, 2007 00:00

evolution pisze:dwoch "dobrych"
polaczenie wtrsykow eletromagnetycznych z kolektorem z kr'a jest najprostsza rzecza. kolo z 210 mm wazy kolo 5 kg... wiec cos homologacja nie pasi
Sorry, mój błąd, oczywiście chodziło mi o sprzęgło orginalne z ABFa, czyli 228mm, a tam na pewno koło nie waży 5kg.. A co do wtrysków, nie pamiętam dokładnie jak było, ale kiedyś próbowalem przymierzyć kolektor od Krki do ABFa i nijak nie miałem pomysłu, jak tam wtryski włożyć od ABFa, może faktycznie słabo było z myśleniem..



pduren
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: czw paź 21, 2004 20:39
Lokalizacja: WGM

Post autor: pduren » śr mar 21, 2007 00:03

czy to znaczy, ze kolektor od KR-a jest lepszy od tego z ABF-a? a jak z przepustnica pasuje?



Awatar użytkownika
kkk13
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: czw wrz 23, 2004 23:17
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: kkk13 » śr mar 21, 2007 00:07

pduren pisze:czy to znaczy, ze kolektor od KR-a jest lepszy od tego z ABF-a? a jak z przepustnica pasuje?
Z tego co ja pamietam to nie pasuje,ale evo pewnie mnie poprawi ;) , z KRa przepustnica ma bardziej 'jajowaty' kształt, z ABFa okrągły, wynika z tego co czytam powyzej że KRa ma 70mm, ABF mniej, chyba 60 ? Mniej wiatru :(



Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » śr mar 21, 2007 08:18

pduren pisze:czy to znaczy, ze kolektor od KR-a jest lepszy od tego z ABF-a? a jak z przepustnica pasuje?

chyba nie choć nie wiem do końca, przepustnica z ABFa ma większe pole jak ta z KRa

w tym przypadku założenie kolektora z KRa było podyktowane czymś innym.....


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32792
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » śr mar 21, 2007 08:44

no a co z tym zapłonem?


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Awatar użytkownika
TOMEKKK
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 111
Rejestracja: pn lut 07, 2005 18:12
Lokalizacja: Zagłębie

Post autor: TOMEKKK » śr mar 21, 2007 10:50

GTO pisze:
pduren pisze:czy to znaczy, ze kolektor od KR-a jest lepszy od tego z ABF-a? a jak z przepustnica pasuje?

chyba nie choć nie wiem do końca, przepustnica z ABFa ma większe pole jak ta z KRa

w tym przypadku założenie kolektora z KRa było podyktowane czymś innym.....
Podzielam Twoje wątpliwości. Sam kolektor z KR-a raczej niewiele da, nawet jeśli się wymieni przepustnicę (bo z ABF-a nie pasuje).

voj2s zapomniał jeszcze dodać, że ma inne wtryski i komputer. ;-)

No i tak jak powiedział GTO, zmiana kolektora u Wojtka była podyktowana planami na przyszłość....

A co do innych modyfikacji, to polecam jeszcze wałki rozrządu i jak wspomniał voj2ś, obróbke głowicy


Diesel? Only in Ikarus !
[img]http://img4.imageshack.us/img4/3213/failsqv3.jpg[/img]
Digitun.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 5 gości