[mk 3]Tuning-box???? Czy to nie jest jakaś kicha??

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
pusty
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 430
Rejestracja: pt sie 25, 2006 23:31
Lokalizacja: Kutno / Łódź i na odwrót
Kontakt:

[mk 3]Tuning-box???? Czy to nie jest jakaś kicha??

Post autor: pusty » pt mar 16, 2007 23:23

Mam pytanie- znalazłem na allegro "tuning-box" przyrząd do zwiększania mocy silnika o to link http://www.allegro.pl/search.php?string=tuning+box Czy ktoś stosował to w swoim samochodzie?? jak to działa?? wiem że to w dieslach można takie coś zrobić za niecałą złotówke:) poprzez zastosowanie opornika, ale w benzyniakach nie da się czegoś takiego zrobić tak łatwo. dajcie znać


4 x 4-- 4 FUN, 4 PROTECTION, 4 SWANK....

STR. 6->wykres, 10->fmic, 11->cięty zderzak, 13->nowe TURBO
a wszystko jest tutaj ---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=226102

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » pt mar 16, 2007 23:48

to samo co w dieslu, czyli opornik. szkoda zachodu i pieniedzy.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
pusty
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 430
Rejestracja: pt sie 25, 2006 23:31
Lokalizacja: Kutno / Łódź i na odwrót
Kontakt:

Post autor: pusty » sob mar 17, 2007 18:38

SouleR, a wiesz może jak zastosować taki opornik ale do silnika 2E 2.0 benzyna+gaz????


4 x 4-- 4 FUN, 4 PROTECTION, 4 SWANK....

STR. 6->wykres, 10->fmic, 11->cięty zderzak, 13->nowe TURBO
a wszystko jest tutaj ---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=226102

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » sob mar 17, 2007 19:48

pusty, wstyd nawet o to pytać, daruj sobie boxy a jak nie wiesz czemu to poszukaj



Awatar użytkownika
pusty
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 430
Rejestracja: pt sie 25, 2006 23:31
Lokalizacja: Kutno / Łódź i na odwrót
Kontakt:

Post autor: pusty » ndz mar 18, 2007 02:53

z chęcią bym poszukał ale wyszukiwarka nie działa jak powinna. A może mi ktoś wkońcu powiedzieć na czym polegają te boxy?? Bo chyba już ich nie będe zakładał ale... ja się na elektryce nie znam dlatego pytam jak to z tym jest :hmm: pozdrooo


4 x 4-- 4 FUN, 4 PROTECTION, 4 SWANK....

STR. 6->wykres, 10->fmic, 11->cięty zderzak, 13->nowe TURBO
a wszystko jest tutaj ---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=226102

eku_suci
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 308
Rejestracja: czw maja 25, 2006 15:11
Lokalizacja: Kutno/W-wa
Kontakt:

Post autor: eku_suci » ndz mar 18, 2007 10:01

wyszukiwarka jest na dole strony :bajer:



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » ndz mar 18, 2007 12:44

Pusty ty z takim stazem a taka gafe strzeliles ech... benzyna to nie diesel, pozostaje ci albo zmienic auto na TDI albo zaczac bawic sie w mechanike i pol silnika przerobic, tylko nie zaczynaj od stozka :P Poczytaj co Oettinger robil z fabrycznego 2.0 8V dzieki czemu bylo nie 115 a 136PS.

Pozdro
Ginter


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
malutki
Forum Master
Forum Master
Posty: 1051
Rejestracja: śr lis 15, 2006 12:03
Lokalizacja: Opole/Krapkowice
Kontakt:

Post autor: malutki » ndz mar 18, 2007 15:46

Gitner pisze:Pusty ty z takim stazem a taka gafe strzeliles ech... benzyna to nie diesel, pozostaje ci albo zmienic auto na TDI albo zaczac bawic sie w mechanike i pol silnika przerobic, tylko nie zaczynaj od stozka Poczytaj co Oettinger robil z fabrycznego 2.0 8V dzieki czemu bylo nie 115 a 136PS.
wiesz zaciekawiles mnie tym tematem. Ginter bardzo bym prosil o jakis link gdzie mozna sobie poczytac o tym no chyba ze wyjasnisz na forum o co biega. bardzo wdzieczny bym byl :) pozdrawiam


Clarion DXZ958 - Morel Hybrid Integra 402 - Morel 6W - Gladen RS10 - Phoenix Gold Ti600.4 - Phoenix Gold Ti1500.1
Szafa gra :-)

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » ndz mar 18, 2007 23:05

malutki pisze:wiesz zaciekawiles mnie tym tematem. Ginter bardzo bym prosil o jakis link gdzie mozna sobie poczytac o tym no chyba ze wyjasnisz na forum o co biega. bardzo wdzieczny bym byl :) pozdrawiam
http://www.oettinger.de lub google. Mozesz popytac tez kolege Olek_Płock, on pomyka MK3 2.0 8V Oettinger, ma chyba wszystkie papiery na kazda przerobke

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
pusty
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 430
Rejestracja: pt sie 25, 2006 23:31
Lokalizacja: Kutno / Łódź i na odwrót
Kontakt:

Post autor: pusty » pn mar 19, 2007 00:31

Gitner pisze:gafe strzeliles ech...

no wiesz gitner nie wiedziałem na jakiej zasadzie i czy to działa dlatego chciałem się dowiedzieć, żeby nie popełnić błędu("kto pyta nie błądzi" :jezor: )
dowiem się coś o tym oettingerze, może się coś pozmienia:)

dzięki


4 x 4-- 4 FUN, 4 PROTECTION, 4 SWANK....

STR. 6->wykres, 10->fmic, 11->cięty zderzak, 13->nowe TURBO
a wszystko jest tutaj ---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=226102

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości