1Z ---> AFN + projekt

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

1Z ---> AFN + projekt

Post autor: Adamm » śr mar 14, 2007 17:25

witam :)

postanowilem zmienic sobie silniczek a wraz z nim pare innych gratow w swoim autku.

Obecnie mam Golfa III z 94 roku silnik 1Z

tarcze z przodu , bebny z tylu

Planuje wsadzic AFNa, sprzeglo od VRa, jakies twardsze zawieszenie (niekoniecznie obnizajace) i mocniejsze hamulce, na koncu chip i FIMIC


prosilbym bardzo o wszelkie rady i podpowiedzi co i jak najlepiej zrobic.

Na poczatek pytanie o hamulce, bo mam upatrzony zestawik (o ktorym mowa w tym temacie http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... c&start=15)

co trzeba zmieniac i co trzeba miec zeby to wrzucic do mnie (jakie czesci ewentualnie zmieniac)

druga sprawa to jakie zawieszenie (oczywiscie w ludzkich pieniadzach) byscie polecili (moze jakies linki)

za wszelkie sugestie i kazda pomoc z gory dzieki :) :pub: :pub: :pub:

jak juz dokona sie caly swapik na pewno sie pochwale :D


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr mar 14, 2007 18:24

kup Afna ze sprzęgłem - spokojnie 2-mas obsłuzy Ci do 350 NM....

polecem springi H&R

za zaoszczędzoną kasę na sprzęgle kup GT1749VA z silnika AWX a ori turbo sprzedaj

zrob dobry FMIC i powinieneś mieć 140 może 150 km i dobry moment 320 NM płasko jak najwyżej

czekamy na foty

masz już dawcę - nie zapomnij o kompie, i całej instalce podcisnieniowej



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » śr mar 14, 2007 18:42

no wlasnie szukam poki co silniczka dobrego, znalazlem na necie goscia (z Nowego Tomysla) ktory handluje silnikami i ma podobno bardzo dobre silniki z malymi przebiegami (z rozbitkow) tyle ze gole za ok 2 tys

turbo na pewno pojdzie od 130 :D

sprzeglo tez pewnie bede musial kupic wiec dlatego pojdzie od VRa :D

o kompie pamietam sterowanie turbo to tez pikus w porownaniu z reszta :D


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
uysy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: uysy » śr mar 14, 2007 21:33

A czemu nie pozapinasz po prostu osprzętu do 1Z?? Chce ci się ten blok wyciągać?? tym bardziej, ze nie masz pojęcia co kupisz.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr mar 14, 2007 21:43

uysy pisze:A czemu nie pozapinasz po prostu osprzętu do 1Z??
no własnie dobre pytanie :) dół jest chyba taki sam jak w AFN..

nawet jak masz swoj motor padake to zrob kapitalke - przynajmniej bedziesz wiedział co jest...

ale - jak bedziesz miał pewnego dawce (najlepeij kompletnego) to swapa w 2 dni zrobisz :)



Awatar użytkownika
uysy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: uysy » śr mar 14, 2007 22:01

cowboy pisze:dół jest chyba taki sam jak w AFN..
Prawie... ale IMHO lepszy dół i czapka z 1Z którym się jeździło niż "cholerawieskąd" ;) AFN'y to już motory nie pierwszej młodości :)



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » śr mar 14, 2007 23:01

ehhh no wlasnie, generalka troche kosztuje nawet wiecej niz przekladka, a mona trafic dobry silniczek, przejrzec go i wlozyc :)

uysy wspominales cos ze moze bedziesz mial AFNka na sprzedaz :) jak dobry to moglibysmy sie dogadac :D


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
uysy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: uysy » śr mar 14, 2007 23:11

Adamm pisze:uysy wspominales cos ze moze bedziesz mial AFNka na sprzedaz :) jak dobry to moglibysmy sie dogadac
jest dobry, ma mały przebieg i znam go od nowości... Dlatego właśnie nie będzie tani... :) Co do sprzedaży - jeszcze się zastanawiam...



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw mar 15, 2007 16:22

Adamm, a może 2.0 16 TDI wszczepić

obaczaj to co zrobił staszek

http://streetracing.pl/forum/viewtopic. ... sc&start=0

ma na stanie taką motorownię w dobrej cenie... pakuj manele i na 3 dni do zakopca - i wracasz 2.0 TDI - 7,3 sek do paki bez wirusa :)

chyba że ja sie skusze a opchne Ci mojego AFN-a :P



Awatar użytkownika
uysy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: uysy » czw mar 15, 2007 17:07

cowboy pisze:ma na stanie taką motorownię w dobrej cenie... pakuj manele i na 3 dni do zakopca - i wracasz 2.0 TDI - 7,3 sek do paki bez wirusa :)
Nie znasz Staszka.... :) ma tendencje do...... upraszczania.
choć rzeczywiście ta przekładka jest prostsza niż by się mogło wydawać :)



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw mar 15, 2007 17:09

uysy pisze:Nie znasz Staszka.... :) ma tendencje do...... upraszczania.
nie znam ... ale ja też uprościłem :P

BTW, ciekawe gdzie bedzie staszek robił soft ? :bajer: no chyba że sam już dłubie



Awatar użytkownika
uysy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: uysy » czw mar 15, 2007 17:21

cowboy pisze:BTW, ciekawe gdzie bedzie staszek robił soft ? :bajer:
To jest akurat oczywiste ale najpierw trzeba skończyć audi :bigok:
mam tylko nadzieję, że mają dosyć swapów na jakiś czas i skończą się telefony o 3:00 w nocy ;)



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » czw mar 15, 2007 17:51

wszystko pieknie tylko jak zawsze sie rozchodzi o $$

wszystko jest proste jak ma sie szmalec :P i zadna przerobka nie jest trudna :D

jak wygram w totka to pomysle o takim sprzecie :D


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
1 6 D
_
_
Posty: 1950
Rejestracja: śr sie 18, 2004 09:57
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: 1 6 D » czw mar 15, 2007 19:17

Te hamulce są na 5 śrub, to chyba wiesz, Przy tym zestawie były montowane inne wahacze, stabilizator i troche innych rzeczy z tego co kojarze.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości