Czy da rade założyc głowice MPI do AAM? czy cos da KM?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Czy da rade założyc głowice MPI do AAM? czy cos da KM?
tak jak w pytaniu chciałbym sie dowiedziec czy załozenie kompletnej głowicy wraz z Kompem od PB/PL/PF do AAM da jakies rezultaty w KM? czytałem ze przełozenie wałku od ABS wraz z kompem daje nawet duża poprawe a jezeli by załozył głowice z wielopunktem ?? czy taka operacja jest wogole możliwa? nie pytam sie o koszty ani nie chce robić SWAP !!!
- ADi997
- Gadatliwa bestia
- Posty: 771
- Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
- Lokalizacja: Leicester - UK
- Kontakt:
Re: Czy da rade założyc głowice MPI do AAM? czy cos da KM?
Zamiast PL chyba miałes na myśli PG bo PB/PG/PF są na Digifancie a PL to KE-jetronic. A wogule czemu chcesz robić na podzespołach mk2 ?? O podniesieniu mocy AAMa do ABSa było sporo tematów.Zoltecek pisze:tak jak w pytaniu chciałbym sie dowiedziec czy załozenie kompletnej głowicy wraz z Kompem od PB/PL/PF do AAM da jakies rezultaty w KM? czytałem ze przełozenie wałku od ABS wraz z kompem daje nawet duża poprawe a jezeli by załozył głowice z wielopunktem ?? czy taka operacja jest wogole możliwa? nie pytam sie o koszty ani nie chce robić SWAP !!!
Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
no tylko z powodów podobności pojemnosci wiem ze z AAM mozna zrobic ABS ale jezeli mam sie bawic w koszta to wolałbym zeby ta moc podskoczyła troche znaczniej w mażeniach mam ze 100KM ale to pewnie tylko mażenia. Zakładając wielopunkt wraz z ostrzejszym wałkiem wydaje mi sie ze moc mogła by sie zbliżyc do tych wymażonych 100. Nie chce słyszeć o SWapie i o tym ze bez sensu jest taka opcja bo bedzie z niej mało koni - potrzebuje tylko tylu ile pozwoli mi na sprawne wyprzedzanie moim kombi nic wiecej
a czym sie roznia te wtryski? jaka jest roznica miedzy nimi?zaznaczam ze auto ma jezdzic na LPG
wydaje mi sie ze potrzebuje głowicy 8V czy mam racje? czy podejdzie jakas 16?
a czym sie roznia te wtryski? jaka jest roznica miedzy nimi?zaznaczam ze auto ma jezdzic na LPG
wydaje mi sie ze potrzebuje głowicy 8V czy mam racje? czy podejdzie jakas 16?
głowicy z szesnastki do ośmiozaworowca w życiu nie przełożysz... chyba, że jesteś jakimś magikiem mechaniki, ale wtedy nie musiałbyś w ogóle zakładać tego tematu, bo sam wiedziałbyś, co i jak. mam nadzieję, że Cię nie uraziłem, ale taka prawda... a co do samej przekładki 16v do 8v - w zasadzie niemożliwe do wykonania w taki sposób, żeby było przy tym mniej rzeźby i kosztów niż przy swapie... a co do głowicy z PB/PF - to jest do wykonania, potem jeszcze jakieś mody i spokojnie te swoje wymarzone 100 kucy wyciągniesz... ze sporym zapasem. ale roboty przy zmianie wtrysku też trochę jest chyba, więc powinieneś być na to przygotowany.Zoltecek pisze:wydaje mi sie ze potrzebuje głowicy 8V czy mam racje? czy podejdzie jakas 16?
viewtopic.php?f=91&t=496640" onclick="window.open(this.href);return false;
VW LT VR6 RWD Salonka by m3tal SLOW progress
Wulkanizator - Psychopata
czy surowa głowica z PB/PF wejdzie gładko na cylindry mojego AAM? czy beda z tym problemy? poprawcie jezeli mowie zle, ale jeżeli przekładam cała głowice wraz z listwą wtryskowa i wtryskami to ja nie widze problemow przy zmontowaniu takiego zestawu jezeli głowica bedzie pasowac
jak to bedzie??\
i czego ewentualnie potrzebuje do takiej modyfikacji?
jak to bedzie??\
i czego ewentualnie potrzebuje do takiej modyfikacji?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości