Odelzenie zamachowca

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
GRZANA
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5822
Rejestracja: czw maja 11, 2006 22:37
Lokalizacja: Wawa/EOP
Kontakt:

Post autor: GRZANA » sob mar 17, 2007 11:02

evolution pisze:komplet
jaki komplet? Samo kolo to chyba 8kg nie wazy? :P tymbardziej 210 :) a jak sie nie wywazy to co mu bedzie?


[b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2116873#2116873]MÓJ MKII ABF[/url] 149,0KM@6234,0rpm 183,6Nm@4411,0rpm :) - nowe foty, nowe mody str.23

SPRZEDAM SKRZYNIE CDA OD ABFa - 667069878[/b]

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » sob mar 17, 2007 11:04

grzaneczka997 pisze:
evolution pisze:komplet
jaki komplet? Samo kolo to chyba 8kg nie wazy? :P tymbardziej 210 :) a jak sie nie wywazy to co mu bedzie?
komplet czyli kolo docisk tarcza sprzegla


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
jarro
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: ndz mar 11, 2007 09:06
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: jarro » wt mar 20, 2007 21:15

czytam czytam i ciekaw jestem czy takie odelzenie zamachowca wpłynie na przyrost mocy czy momentu obr. w KR ,jesli tak to dajcie znać , a jesli chodzi o ,,odchudzanie,, silnika to gdzieś czytałem o prubach udoskonalania silników spalinowych przez Politechnike Krakowską , pruby odbywały sie na silniku fso 1.5 montowanym w np.polonezie , z tego co pamiętam odchudzane były korby tłoki a nawet pierscienie miały scinane ranty , ciekawa sprawa jesli ktoś posiada ten plik to prośba ,,wrzucic go na forum,, pozdro dla wszystkich maniaków anoreksji samochodowej :okej:



Awatar użytkownika
igor002
Marysiakra
Marysiakra
Posty: 1050
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
Kontakt:

Post autor: igor002 » wt mar 20, 2007 22:22

a da takie odelzenie coś w silniku 1.8 AAM od golfa 3? dodam ze to 8v i 75 kucy:(
w planie mam już wałek od rp i komp od ABS i czeka to tylko na załozenie jakbedi epogoda.


Mk3 GTI 16V ABF

Awatar użytkownika
paja
Forum Master
Forum Master
Posty: 1256
Rejestracja: pn sty 08, 2007 13:00
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: paja » śr mar 21, 2007 13:15

Ile można by było ściągnąć z koła w silniku 1,8 EV 112 PS i ile mocy bądź momentu mogłby to dać???



Awatar użytkownika
m3tal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 825
Rejestracja: sob sty 21, 2006 21:57
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Post autor: m3tal » śr mar 21, 2007 19:33

jarro pisze:ciekaw jestem czy takie odelzenie zamachowca wpłynie na przyrost mocy czy momentu obr. w KR
taki zabieg ma wpływ bardziej na charakterystykę silnika, czyli przebieg krzywej mocy i momentu obrotowego, niż na sam przyrost tych wartości.


Obrazek
viewtopic.php?f=91&t=496640" onclick="window.open(this.href);return false;

VW LT VR6 RWD Salonka by m3tal SLOW progress

Wulkanizator - Psychopata

jozekrjrj
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 389
Rejestracja: pt lis 17, 2006 19:24
Lokalizacja: warszawa Targowek
Kontakt:

Post autor: jozekrjrj » śr mar 21, 2007 19:37

w kazdym silniku cos da


skorow w maluchu daje to czemu w golfie ma nie dac


był mk3 GT



http://www.s-cam.pl/

Awatar użytkownika
Gashkas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt mar 21, 2006 14:28
Lokalizacja: OKlahoma City
Kontakt:

Post autor: Gashkas » śr maja 21, 2008 01:33

przepraszam, ze odkopuje taki stary temat ale nurtuje mnie pytanie - jak zmienia sie charakterystyka pracy silnika pod odchudzeniu kola zamachowego?
jak ksztaltuje sie moment i moc maksymalna po takim zabiegu w stosunku do serii?
i czy w silniku 1.6 bedzie to jakkolwiek odczuwalne podczas przyspieszania/jazdy?
jakies skutki uboczne?

to by bylo tyle ...
pozdrawiam!


vw - the best drug in the world. more u taste it u get more addicted. dont even try to let it go. u just cant. addictiVWe thing.

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » ndz maja 25, 2008 09:33

Silnik traci moc z dolu zyskuje nieco u góry obrotow, powoduje to spadek momentu i przeniesienie jego charakterystyki nieco w wyzsze obroty


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » wt maja 27, 2008 22:15

Z zamachem jest tak jak napisal EVO, dlatego trzeba uwazac ,zeby nie zbic za duzo ,bo w wyzszych obrotach silnik nie bedzie mial dostatecznie duzej "przeciw" wagi i zamiast lepiej sie wkrecac, to bedzie sam ze soba walczyl ,i nie bedzie mogl sie przelamac .


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Guliver
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: pt sie 11, 2006 22:33
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: Guliver » sob maja 31, 2008 22:14

Witam mam 1,8 rp z mk2 swapowanego do mk1 szkrzynie mam 4S i wieksze sprzegło podajrze 225 jak sie nie myle ale w domu mam koło zamachowe od 16 1,8 :D czy da coś jak go odelrze i założe ? i czy wtedy musze zmieniac całe sprzegło jak możecie to podajcie średnice takiego koła zamachowego :) :helm:


Mój Golfer : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1958241#1958241

[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/277717.html][img]http://images.spritmonitor.de/277717.png[/img][/url]

http://www.polskajazda.pl/Samochody/Volkswagen/Golf/48766

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » sob maja 31, 2008 23:29

Jak masz 4S to największe jest 210mm



Awatar użytkownika
Drifter
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 740
Rejestracja: sob mar 31, 2007 11:21
Lokalizacja: SIERADZ
Kontakt:

Post autor: Drifter » wt cze 10, 2008 23:02

odczujesz delikatna roznice, ale nie porywaj sie z motyka na ksiezyc, bedzie delikatna roznica, mozna je stoczyc maxymalnie ile sie da bez wywazania jezeli masz MK2 tam nie trzeba



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości