Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
adams_666
- Nowicjusz

- Posty: 1
- Rejestracja: sob mar 10, 2007 19:52
- Lokalizacja: Mala
Post
autor: adams_666 » sob mar 10, 2007 21:40
chodzi mi o silnik 1.8 G60 auto w czasie wypadku koziolkowalo i zatrzymalo sie na dachu czy to moglo wplynac na uszkodzenie silnika?????? filtr powietrza zalany jest olejem

auto lezac na dachu mialo odpalony silnik przez ok 1min

doradzcie bo nie wiem czy go kupic?????
-
Bruno77
- vag-podkarpacie.pl

- Posty: 1679
- Rejestracja: pt lis 10, 2006 13:27
- Lokalizacja: Rzeszów
-
Kontakt:
Post
autor: Bruno77 » sob mar 10, 2007 21:57
zależy za ile go możesz mieć, trudno wyczuć mógł sie uszkodzić ale nie musiał
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=338716&p=4409474#p4409474
-
Gobo90
- Forumowy spamer :)

- Posty: 2197
- Rejestracja: sob mar 25, 2006 18:56
- Lokalizacja: Świdnik
-
Kontakt:
Post
autor: Gobo90 » sob mar 10, 2007 23:00
dokładnie wszystko zależy za ile ? i co z turbo..
-
barteKKK03
- V.I.P.

- Posty: 15224
- Rejestracja: sob mar 12, 2005 15:22
Post
autor: barteKKK03 » sob mar 10, 2007 23:11
Gobo90 pisze:i co z turbo
Tak, tak z turbo...
Ja myślę że nic poważnego mu się nie stało, 1min to w sumie nie dużo czasu i nie był raczej kręcony na wysokie obroty. Filtry powymieniać, spojrzeć w przewody od kompresora
-
Bruno77
- vag-podkarpacie.pl

- Posty: 1679
- Rejestracja: pt lis 10, 2006 13:27
- Lokalizacja: Rzeszów
-
Kontakt:
Post
autor: Bruno77 » sob mar 10, 2007 23:21
no dobrze koledzy mówią

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=338716&p=4409474#p4409474
-
evolution
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 4306
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
-
Kontakt:
Post
autor: evolution » ndz mar 11, 2007 10:19
ja myslee ze juz na panewkach silnika nie ma... minuta bez smarowania, to w duzo czasu..... pomijajac fakt ze olej mogl uszkodzic tloki od swojej obecnosci w duzej ilosci w nim samym..... do rozebrania silnik i weryfikacji..
-
Bruno77
- vag-podkarpacie.pl

- Posty: 1679
- Rejestracja: pt lis 10, 2006 13:27
- Lokalizacja: Rzeszów
-
Kontakt:
Post
autor: Bruno77 » ndz mar 11, 2007 11:14
evolution pisze:do rozebrania silnik i weryfikacji..
dokładnie, bo teraz to można tylko się domyślać

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=338716&p=4409474#p4409474
-
thomas_pl
- Mały gagatek

- Posty: 86
- Rejestracja: sob kwie 29, 2006 20:13
- Lokalizacja: Łódź / Zgierz
Post
autor: thomas_pl » ndz mar 11, 2007 14:44
Po dachu to trzeba ostroznie sprawdzic silnik, nie ma zartow, bo na prawde roznie bywa...;/
thomas_pl - golf MK 3
-
sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: sas_gti » ndz mar 11, 2007 15:47
barteKKK03 pisze:Gobo90 napisał/a:
i co z turbo
Tak, tak z turbo...
turbo wypadło podczas koziołkowania

-
Gobo90
- Forumowy spamer :)

- Posty: 2197
- Rejestracja: sob mar 25, 2006 18:56
- Lokalizacja: Świdnik
-
Kontakt:
Post
autor: Gobo90 » ndz mar 11, 2007 18:47
sas_gti pisze:barteKKK03 napisał/a:
Gobo90 napisał/a:
i co z turbo
Tak, tak z turbo...
turbo wypadło podczas koziołkowania

Dobra zle sie wyrazilem chodzilo mi o kompresor

czepiacie sie szczegółów
-
Rondel
- Mały gagatek

- Posty: 52
- Rejestracja: pn gru 04, 2006 15:44
- Lokalizacja: Lebork-pomorskie
Post
autor: Rondel » ndz mar 11, 2007 19:41
silnikowi napewno nic sie nie stalo minuta to bardzo niewiele,zeby go zarznac musial bys mu wiecej powstawiac bez smarowania.mozesz to latwo sprawdzic,napewno juz stoi na kolach ,jesli silnik niejest skleszczony przez podluznice ,sprawdz czy rozrzad jest caly i paski od kompresora i stan oleju jesli gra to odpal go odrazu bedziesz wiedzial.
-
stach-mk1
- Ma gadane

- Posty: 168
- Rejestracja: śr gru 13, 2006 17:47
- Lokalizacja: VWolin
-
Kontakt:
Post
autor: stach-mk1 » ndz mar 11, 2007 23:53
Rondel pisze:silnikowi napewno nic sie nie stalo minuta to bardzo niewiele,zeby go zarznac musial bys mu wiecej powstawiac bez smarowania.mozesz to latwo sprawdzic,napewno juz stoi na kolach ,jesli silnik niejest skleszczony przez podluznice ,sprawdz czy rozrzad jest caly i paski od kompresora i stan oleju jesli gra to odpal go odrazu bedziesz wiedzial.
olej jest nowy wlany, rozrzad jest caly

[img]http://images21.fotosik.pl/103/ea4bbb900f0659f7.jpg[/img]
moja golfina http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=923777#923777
-
evolution
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 4306
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
-
Kontakt:
Post
autor: evolution » pn mar 12, 2007 23:17
Rondel pisze:silnikowi napewno nic sie nie stalo minuta to bardzo niewiele,zeby go zarznac musial bys mu wiecej powstawiac bez smarowania.mozesz to latwo sprawdzic,napewno juz stoi na kolach ,jesli silnik niejest skleszczony przez podluznice ,sprawdz czy rozrzad jest caly i paski od kompresora i stan oleju jesli gra to odpal go odrazu bedziesz wiedzial.
ta tylko te ryski na panewkach pokaza co potrafia za jakies 5 kilo km.... jak wybuchniue motor... minuta bez smarowania w pg to w H***uj czasu...
-
Rondel
- Mały gagatek

- Posty: 52
- Rejestracja: pn gru 04, 2006 15:44
- Lokalizacja: Lebork-pomorskie
Post
autor: Rondel » wt mar 13, 2007 13:21
to niejest do konca tak jak mowisz,pamietaj ze jak zniknelo cisnienie to wal i korby nie sa odrazu suche jak pieprz,zawsze jest na nich olej i zeby go wypalic musialby jeszcze troche chodzic.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości