ostrzejszy walek do 1.8 rp

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

falkon
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: ndz paź 01, 2006 20:02
Lokalizacja: Lublin

ostrzejszy walek do 1.8 rp

Post autor: falkon » pt mar 09, 2007 16:31

mam pytanie planuje w swoim sielniku zrobic glowice znaczy sie wypolerowac kanaly i splanowac ja wiec pomyslalem ze jak juz wszystko bede mial na wieszku to moze by sie pokusic o ostrzejszy walek tylko nie wiem czy szukac u kogos pokroju swiadka czy podejdzie z jakiegos innego silnika troche ostrzejszy i moze jakies lezejsze kolo zamochowe za wszelkie info z gory dziekuje



Awatar użytkownika
m3tal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 825
Rejestracja: sob sty 21, 2006 21:57
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Post autor: m3tal » ndz mar 11, 2007 20:12

koło zamachowe można obrobić na tokarce... a co do wałków, to pasują chyba wałki z silników PB i PF


Obrazek
viewtopic.php?f=91&t=496640" onclick="window.open(this.href);return false;

VW LT VR6 RWD Salonka by m3tal SLOW progress

Wulkanizator - Psychopata

falkon
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: ndz paź 01, 2006 20:02
Lokalizacja: Lublin

Post autor: falkon » pn mar 12, 2007 02:21

spoko a te walki sa ostrzejsze



Awatar użytkownika
Zoltecek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 340
Rejestracja: sob lis 19, 2005 14:21
Lokalizacja: Olsztynek/Mrągowo

Post autor: Zoltecek » pn mar 12, 2007 09:30

a czy przy załozeniu ostrzejszych wałkow nie bedzie sytuacji ze tłok spotka sie z zaworem??



Awatar użytkownika
m3tal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 825
Rejestracja: sob sty 21, 2006 21:57
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Post autor: m3tal » pn mar 12, 2007 21:05

Zoltecek pisze:a czy przy załozeniu ostrzejszych wałkow nie bedzie sytuacji ze tłok spotka sie z zaworem??
nie. wałki nie mają wpływu na to, jak "głęboko" wchodzi zawór w komorę spalania, tylko na to, jak długo jest otwarty.


Obrazek
viewtopic.php?f=91&t=496640" onclick="window.open(this.href);return false;

VW LT VR6 RWD Salonka by m3tal SLOW progress

Wulkanizator - Psychopata

falkon
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: ndz paź 01, 2006 20:02
Lokalizacja: Lublin

Post autor: falkon » śr mar 14, 2007 01:26

ale chodzi mi o ostrzejszy walek do silnika 1.8 rp a nie czy pasuja



Awatar użytkownika
m3tal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 825
Rejestracja: sob sty 21, 2006 21:57
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Post autor: m3tal » śr mar 14, 2007 16:03

falkon pisze:ale chodzi mi o ostrzejszy walek do silnika 1.8 rp a nie czy pasuja
nawet jeśli będzie "ostrzejszy", a nie będzie pasował, to co z niego za użytek będzie? poza tym, jak pisałem o tych wałkach z PB czy PF, to chyba raczej nie chodziło mi tylko o to, że te wałki pasują, ale też o to, że mają inne parametry - np. wyższe wzniosy krzywek.


Obrazek
viewtopic.php?f=91&t=496640" onclick="window.open(this.href);return false;

VW LT VR6 RWD Salonka by m3tal SLOW progress

Wulkanizator - Psychopata

falkon
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: ndz paź 01, 2006 20:02
Lokalizacja: Lublin

Post autor: falkon » śr mar 14, 2007 17:24

to z jakiego silnika doradzil bys mi walek zeby troszke szybciej jezdzil moj rp ??
bo mam glowice na wieszku aktualnie poleruje kanaly i zastanawaim sie ile ja splanowac i jaki walek dac

[ Dodano: 14 Mar 2007 17:54 ]
czy jest ktos w stanie mi pomuc



Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Post autor: olozwirski » ndz mar 18, 2007 00:15

falkon pisze:to z jakiego silnika doradzil bys mi walek zeby troszke szybciej jezdzil moj rp ??
bo mam glowice na wieszku aktualnie poleruje kanaly i zastanawaim sie ile ja splanowac i jaki walek dac

[ Dodano: 14 Mar 2007 17:54 ]
czy jest ktos w stanie mi pomuc
No przeciesz pisze ci kolega ze z PB/PF, a jak chcesz cos ostrzejszego to szukaj jakiegos ostrego schricka czy cos w podobie, tylko czy to ma sens...



Awatar użytkownika
m3tal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 825
Rejestracja: sob sty 21, 2006 21:57
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Post autor: m3tal » czw mar 22, 2007 17:24

falkon, nie wiem, czy zdajesz sobie z tego sprawę, że to nie jest tak hop i masz niewiadomo jaki przyrost mocy... przełożenie wałków to jedno, sam wałek nie doda Ci dużo mocy (o ile w ogóle doda, poza tym, przeważnie wałki podnoszą nieco moc obniżając moment obrotowy), on może silnikowi dodać tylko potencjału, co znaczy, że do wałków musisz też dobrać odpowiednio inne modyfikacje... tu najważniejsze jest odpowiednie dostrojenie ECU, można przy okazji zmodyfikować wydech (od samego kolektora najlepiej), dolot i przepustnicę. Ale nawet jeśli zrobisz to wszystko, to z RP-ka wyciśniesz na tym może jakieś 100 - 110 KM. na większy przyrost nie masz co liczyć...


Obrazek
viewtopic.php?f=91&t=496640" onclick="window.open(this.href);return false;

VW LT VR6 RWD Salonka by m3tal SLOW progress

Wulkanizator - Psychopata

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości