[mk3] Wiecej mocy w AAM 1.8
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
generalnie te same zostaja tylko blok i wal... wiec sam pomysl czy niewiele... a co do walka.... ja operuje na codzien skrotami myslowymi.. zawory,=fazy rozrzadu= walek... wiec spokojnie... a jak przeczytasz to i owo dojdziesz do tego ze walek zeby pomogl musi miec zmienione cos jeszce... bynajmniej nie kompa... mysl co jeszcze.. i wzrob pomiar przed:)
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
evolution, Ty jesteś profesjonalistą, ja człowiekiem, który zdobywa wiedzę czytając forum i na podstawie własnych doświadczeń. Poza tym mam niewielkie środki, bo sam nie zarabiam. Zrobienie z AAMa wyścigówki jest praktycznie niemożliwe, ale poprawienie dynamiki już prędzej i to główny cel takiej zabawy.
Byłbym wdzięczny gdybyś chociaż nakreślił mi co dokładnie miałbym zrobić i jakiego rzędu to są koszty.evolution pisze:a jak przeczytasz to i owo dojdziesz do tego ze walek zeby pomogl musi miec zmienione cos jeszce... bynajmniej nie kompa... mysl co jeszcze.
Były: MK3 1.8 AAM, MK3 2.0 16V ABF, Omega B FL 2.2
Jest: Octavia 1 1.8T
Jest: Octavia 1 1.8T
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
myslenie nie boli... zloz wszystkie info z tego tematu i bedziesz wiedzial co i jak.. ja tylko moge cie nakierowac bo rozwiazania dawac nie bedeCHKDSK pisze:evolution, Ty jesteś profesjonalistą, ja człowiekiem, który zdobywa wiedzę czytając forum i na podstawie własnych doświadczeń. Poza tym mam niewielkie środki, bo sam nie zarabiam. Zrobienie z AAMa wyścigówki jest praktycznie niemożliwe, ale poprawienie dynamiki już prędzej i to główny cel takiej zabawy.
Byłbym wdzięczny gdybyś chociaż nakreślił mi co dokładnie miałbym zrobić i jakiego rzędu to są koszty.evolution pisze:a jak przeczytasz to i owo dojdziesz do tego ze walek zeby pomogl musi miec zmienione cos jeszce... bynajmniej nie kompa... mysl co jeszcze.
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
mam pytanko czy wymiana kompa z aam na abs polega tylko na przepieciu kompów czy bede musiał grzebać w instalacji?????a i czy wałek też wystarczy tylko przekrecic czy wymaga to jakiś innych modyfikacji? z góry dzieki pytam bo mam możliwość pożyczenia do testów wałka i kompa
Ostatnio zmieniony ndz gru 30, 2007 17:19 przez sacel666, łącznie zmieniany 1 raz.
pogolfiku mkI.... kadecie.... xanti... czas na golfika mk3.... ale wróce napewno jeszcze do jedyneczki:)
100% Plug & Play. Tylko pamiętaj o odłączeniu klemy.sacel666 pisze:mam pytanko czy wymiana kompa z aam na abs polega tylko na przepieciu kompów czy bede musiał grzebać w instalacji?????
100% Plug & Play. Oczywiście trzeba potem ustawić rozrząd.sacel666 pisze:a i czy wałek też wystarczy tylko przekrecic czy wymaga to jakiś innych modyfikacji?
Będziesz miał problem z przetestowaniem, bo strasznie ślisko jest.sacel666 pisze:z góry dzieki pytam bo mam możliwość pożyczenia do testów wałka i kompa
Były: MK3 1.8 AAM, MK3 2.0 16V ABF, Omega B FL 2.2
Jest: Octavia 1 1.8T
Jest: Octavia 1 1.8T
Numer wałka to 026 A.
Sama zmiana ECU nie dała wiele. Sądzę, że sama zmiana wałka nie da pożądanego efektu.
Zmiana ECU i wałka poprawiła wg mnie nieznacznie dół i sporo górę obrotów. Wg mnie śmiga lepiej, ale nie potwierdziłem tego jeszcze obiektywnym pomiarem.cino444 pisze:opłacała sie ta przeróbka lepiej śmiga?
Sama zmiana ECU nie dała wiele. Sądzę, że sama zmiana wałka nie da pożądanego efektu.
Były: MK3 1.8 AAM, MK3 2.0 16V ABF, Omega B FL 2.2
Jest: Octavia 1 1.8T
Jest: Octavia 1 1.8T
Ja równiez jestem dumnym posiadaczem silnika AAM a zrobiłem w nim:
- kolektor wydechowy TA Technix
- układ wydechowy 2'5 cala cały z kwasówki (głośny jak cholera)
- dolot z polerowanej rury + stożek Pipercross
- wałek rozrządu z ABSu.
A wynik jest taki że moja 75 konna besta idzie łeb w łeb z 90 konnym ABSem
I'am HAPPY
- kolektor wydechowy TA Technix
- układ wydechowy 2'5 cala cały z kwasówki (głośny jak cholera)
- dolot z polerowanej rury + stożek Pipercross
- wałek rozrządu z ABSu.
A wynik jest taki że moja 75 konna besta idzie łeb w łeb z 90 konnym ABSem
I'am HAPPY
1,8 turbo
a co powiecie na to : ... re=related
dobre nie??
tylko on jakis troche inny musi byc... samo turbo to pikus... trzeba cos z paliwem zrobic...
dobre nie??
tylko on jakis troche inny musi byc... samo turbo to pikus... trzeba cos z paliwem zrobic...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości