[mk3] Wiecej mocy w AAM 1.8

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
takos
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 280
Rejestracja: sob mar 14, 2009 16:20
Lokalizacja: Stegna

[mk3] Wiecej mocy w AAM 1.8

Post autor: takos » sob lis 20, 2010 20:25

jak jest sterowany przez komputer skoro nie ma nawet czujnika stukowego. wytlumacz mi to "łopatologicznie" bo nie rozumiem jak to ma byc sterowane. prosty uklad, czujnik halla, cewka a co zmienia zaplon? czy cewka daje chwile wczesniej iskre?

A poza tym na powyzszym zdjeciu (schemat podcisnien) jest wyraznie narysowany aparat na podcisnienie


(\X/)

Awatar użytkownika
takos
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 280
Rejestracja: sob mar 14, 2009 16:20
Lokalizacja: Stegna

Re: [mk3] Wiecej mocy w AAM 1.8

Post autor: takos » sob lis 20, 2010 20:27

toffic pisze:(i bardzo dobrze można ją wykorzystać)
Moze rozwin ta mysl, bo nie bardzo wiem o co chodzi


(\X/)

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Re: [mk3] Wiecej mocy w AAM 1.8

Post autor: spawacz » sob lis 20, 2010 20:58

Chlopie nie siej herezji... , ty chyba nie wiesz od czego jest knock sens. A jak ma byc sterownie to juz ci tlumacze, impuls z czujnika halla do ECU z pozniej po nalozonej korekcji z ECU do modulu zaplowego i do cewki, a jak to sie dzieje ze wyprzedza , odczyty z polozenia przepustnicy/MAF i danych obrotow w obecnej chwili , czyli krotko mowic obroty w danej chwili do obrotow żadanych , przez co eCU opuznia sobie lub przyspiesza zaplon.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
aloha
Dusty Mauve
Dusty Mauve
Posty: 176
Rejestracja: wt cze 10, 2008 21:23
Lokalizacja: Wrocław SZPN
Kontakt:

[mk3] Wiecej mocy w AAM 1.8

Post autor: aloha » wt lut 15, 2011 20:50

Wykres z hamowania mojego AAM. Wyciety kat...
Obrazek



Awatar użytkownika
slawko333
Forum Master
Forum Master
Posty: 1539
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

[mk3] Wiecej mocy w AAM 1.8

Post autor: slawko333 » wt lut 15, 2011 23:54

a co robiles ze osiagnoles taka moc? samo wyciecie kata? bo moc ok 82km w porownaniu z seria to bardzo keipski wynik



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: [mk3] Wiecej mocy w AAM 1.8

Post autor: Borys » śr lut 16, 2011 12:01

slawko333 pisze:a co robiles ze osiagnoles taka moc? samo wyciecie kata? bo moc ok 82km w porownaniu z seria to bardzo keipski wynik
nie bardzo rozumiem co w tym kiepskiego?! 82KM w porownaniu do 75KM po samym kacie to nie jest kiepski wynik



Awatar użytkownika
signum
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: pn sie 03, 2009 22:17
Lokalizacja: koszalin

[mk3] Wiecej mocy w AAM 1.8

Post autor: signum » pn mar 21, 2011 19:33

odgrzeje kotleta.

zakupiłem komputer od ABS-a nr 0 261 200 714 - 1H0 907 311 C i nie mogę go podpiąć do swojego auta bo wtyczka nie pasuje. W dolnych rogach nowego kompa są takie kwadraciki które uniemożliwiają wsuniecie wtyczki. Miał ktoś podobny problem??


moj golf => http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=262301 <= zapraszam do oględzin mojej "serii" ;p

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

[mk3] Wiecej mocy w AAM 1.8

Post autor: spawacz » wt mar 22, 2011 10:14

to sa glowne piny mas i zasilania, jak napisalem juz w innym poscie musisz miec stra instalacja z wtyczka jak Digi I , tak mi sie wydaje, bo juz cos takiego widzialem


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

[mk3] Wiecej mocy w AAM 1.8

Post autor: toffic » śr maja 04, 2011 21:25

Warto, ani się nie zastanawiaj



gracek1906
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 782
Rejestracja: ndz cze 14, 2009 15:38
Lokalizacja: Podkarpacie

[mk3] Wiecej mocy w AAM 1.8

Post autor: gracek1906 » śr maja 04, 2011 21:38

Ja na tym jeżdżę już prawie roczek układ mam kolektor 2e reszta golf 2.0 ABA, sonda nawet nie wiem z czego, jakiś ford chyba, oczywiście grzana 4-ro przewodowa. Co do tego czy warto to na pewno ele i wypadało by coś jeszcze zrobić po drugiej stronie.



Awatar użytkownika
t1omek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: pt lip 03, 2009 11:26
Lokalizacja: Doziny

[mk3] Wiecej mocy w AAM 1.8

Post autor: t1omek » czw maja 05, 2011 11:02

1.6 SR ma wejście na sondę lambda. A po za tym jest z nowszego auta to przecież musi być droższe, stać na samochód to musi być stać na części ;D :goof:



Awatar użytkownika
elcapitan7
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: pn sty 24, 2011 23:39
Lokalizacja: Paczków

Re: [mk3] Wiecej mocy w AAM 1.8

Post autor: elcapitan7 » czw cze 16, 2011 08:37

kaczor8706 pisze:mam pytanie moj golf 3 1.8 GT 90 KM dosyc dobrze sie rozpedza ale predkosc jaka z niego wycisne to max 130. czy wie kyos w czym problem???


u mnie podobnie, golf III cabrio 1.8 90km ADZ z gazem, maksymalnie leci 140km/h, czy to na benzynie czy na gazie, w czym może tkwić problem? Na vagu wyskakuje błąd sondy lambda, ale gazownik sprawdził podczas regulacji gazu i mówi, że sonda pracuje prawidłowo, więc o co chodzi?


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=30&t=399775" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
elcapitan7
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: pn sty 24, 2011 23:39
Lokalizacja: Paczków

[mk3] Wiecej mocy w AAM 1.8

Post autor: elcapitan7 » czw cze 16, 2011 08:39

dodam że te 140km/h leci na oponach 205/40/R17


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=30&t=399775" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

[mk3] Wiecej mocy w AAM 1.8

Post autor: marcinas1983 » czw cze 16, 2011 10:05

elcapitan7 pisze:u mnie podobnie, golf III cabrio 1.8 90km ADZ z gazem, maksymalnie leci 140km/h, czy to na benzynie czy na gazie, w czym może tkwić problem? Na vagu wyskakuje błąd sondy lambda, ale gazownik sprawdził podczas regulacji gazu i mówi, że sonda pracuje prawidłowo, więc o co chodzi?
elcapitan7 pisze:dodam że te 140km/h leci na oponach 205/40/R17

Sprawdziłbym czy przypadkiem silnik nie jest zbyt mocno zdławiony mikserem od gazu... możesz na próbę wywalić mikser od gazu zmontować monowtrysk tak jak fabryka przykazała i sprawdzić na benzynie ile pójdzie... a o gazownikach, który różne wynalazki wkładają do dolotu to już pisać nie będę....


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości