[mk3] Wiecej mocy w AAM 1.8
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Widzisz nie odrobiles lekcji ... st. spr. jest tu i tu ale jak sie nie chce tlokow wymieniac to planuje sie znaczaco glowice zeby bylo byle ile na tlokach z ABS.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
ja mam splanowana juz 2 razy i zadnej poprawy, zadnej odczuwalnej mocy. ktos tu na forum wlasnie o tym pisal ze chcial planowac glowice i jakis majster co sie na tym zna na forum nawet wkleil zdjecie tlokow i pisal ze planowanie nic nie da, dlatego tak samo ja napisalem.
[ Dodano: 13 Cze 2010 20:52 ]
prosze: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... &start=105
tutaj sa zdjecia i wypowiedz goscia ze planowanie nic nie daje )
[ Dodano: 13 Cze 2010 20:52 ]
prosze: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... &start=105
tutaj sa zdjecia i wypowiedz goscia ze planowanie nic nie daje )
eSsssssssssss :))))
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
co do sprzezania :
Yaro masz racje sprezanie zalezy od tloka a dokladniej od glebokosci denka tloka jezeli splanujesz glowice to zmniejszasz przestrzen miedzy denkiem tloka a zaworem jest tez jeszcze pewien haczyk jezeli splanujemy glowice za bradzo czyli sprezanie bedzie za duze wtedy moZemy zapomniec o jezdzie na 95 bedzie palil tylko na 98 lub gazie bo jest bardziej kaloryczny i szybciej sie miesza z powietrzem po przez ta operacje zmniejszamy komore spalania co do walka mozna zastosowac walek o dluzsze krzywce tylko pod warunkiem ze pomierzymy wszystko odpowiednio zeby zawory sie nie odtwieraly za bardzo bo wtedy tlok je nam podbije i powstaje kolizja z zaplonem mozna kombinowac lecz to nic nie daje tak czy siak po zwiekszeniu sprezania trzeba przyspieszyc zaplon zeby uzyskac odpowiedni efekt mozna zalozyc kolektory z abs i wtwedy wszystko zaczyna miec rece i nogi nie zapominajmy o ukladzie 50 mm ktory jest niezbedny lub dobry przelot tak jak ja mam ogolnie pracy masa a efekty marne zycze powodzenia w modach pozdro
Yaro masz racje sprezanie zalezy od tloka a dokladniej od glebokosci denka tloka jezeli splanujesz glowice to zmniejszasz przestrzen miedzy denkiem tloka a zaworem jest tez jeszcze pewien haczyk jezeli splanujemy glowice za bradzo czyli sprezanie bedzie za duze wtedy moZemy zapomniec o jezdzie na 95 bedzie palil tylko na 98 lub gazie bo jest bardziej kaloryczny i szybciej sie miesza z powietrzem po przez ta operacje zmniejszamy komore spalania co do walka mozna zastosowac walek o dluzsze krzywce tylko pod warunkiem ze pomierzymy wszystko odpowiednio zeby zawory sie nie odtwieraly za bardzo bo wtedy tlok je nam podbije i powstaje kolizja z zaplonem mozna kombinowac lecz to nic nie daje tak czy siak po zwiekszeniu sprezania trzeba przyspieszyc zaplon zeby uzyskac odpowiedni efekt mozna zalozyc kolektory z abs i wtwedy wszystko zaczyna miec rece i nogi nie zapominajmy o ukladzie 50 mm ktory jest niezbedny lub dobry przelot tak jak ja mam ogolnie pracy masa a efekty marne zycze powodzenia w modach pozdro
Ostatnio zmieniony ndz cze 13, 2010 22:26 przez zibertg, łącznie zmieniany 1 raz.
Moj dupowoz : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=289033&sid=644a2797250e60a6a16ad2e095c5ef4d
Kaoz, ja zakladalem... wszystko pasuje a rozni sie tym ze jest po prostu wiekszy (wielkosc i srednica)
MOJE BIAŁE MK3: viewtopic.php?f=88&t=244242" onclick="window.open(this.href);return false; było fajnie, jest kapota a może znów będzie ładnie...
nie zauwazylem zeby byl glosniejszy ale mam wrazenie ze delikatnie lepiej sie zbieraKaoz pisze:No to super, jakaś różnica w jeździe? Hałas większy?
MOJE BIAŁE MK3: viewtopic.php?f=88&t=244242" onclick="window.open(this.href);return false; było fajnie, jest kapota a może znów będzie ładnie...
tak... lewe powietrze lapalo z serwa... uszczelka nowa i po klopocieKaoz pisze:A co z tą nierówną pracą? Udało się w końcu naprawić?
uszczelki dokladnie takie same... nie wiem po co chcesz szpilki zmieniac skoro walek sie bardzo rzadko zdejmuje wiec nie widze sensu ale jak chcesz...slawko333 pisze:uszczelki pod kolektor wydechowy sa te same aam i abs? bo mam zamiar zamowic i neiwiem dokladnie, pasowaloby tez nowe szpilki pod walek zeby to juz mialo jakos chodzic, za tydz zbieram sie za wymiane
MOJE BIAŁE MK3: viewtopic.php?f=88&t=244242" onclick="window.open(this.href);return false; było fajnie, jest kapota a może znów będzie ładnie...
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 782
- Rejestracja: ndz cze 14, 2009 15:38
- Lokalizacja: Podkarpacie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 18 gości