[mk3] Wiecej mocy w AAM 1.8

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Y@RO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: pt mar 23, 2007 18:15
Lokalizacja: Libiąż
Kontakt:

Post autor: Y@RO » ndz cze 13, 2010 13:30

zibertg, kolego, planowanie glowicy nic nie da, bo jesli wiesz lub nie stopien sprezania nie jest w glowicy tylko w tlokach :)) takze to nic nie da :) jesli sie pomylilem w jakims slowie niech mnie ktos poprawi.


eSsssssssssss :))))

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » ndz cze 13, 2010 18:11

Widzisz nie odrobiles lekcji ... st. spr. jest tu i tu ale jak sie nie chce tlokow wymieniac to planuje sie znaczaco glowice zeby bylo byle ile na tlokach z ABS.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
Y@RO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: pt mar 23, 2007 18:15
Lokalizacja: Libiąż
Kontakt:

Post autor: Y@RO » ndz cze 13, 2010 20:27

ja mam splanowana juz 2 razy i zadnej poprawy, zadnej odczuwalnej mocy. ktos tu na forum wlasnie o tym pisal ze chcial planowac glowice i jakis majster co sie na tym zna na forum nawet wkleil zdjecie tlokow i pisal ze planowanie nic nie da, dlatego tak samo ja napisalem.

[ Dodano: 13 Cze 2010 20:52 ]
prosze: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... &start=105

tutaj sa zdjecia i wypowiedz goscia ze planowanie nic nie daje :))


eSsssssssssss :))))

Awatar użytkownika
zibertg
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: sob lip 19, 2008 14:24
Lokalizacja: T-g
Kontakt:

Post autor: zibertg » ndz cze 13, 2010 21:14

Ja mam spalnowana na maxa i odczulem roznice nawet przy walku z aam niewiem moze to jakies zludzenie


Moj dupowoz : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=289033&sid=644a2797250e60a6a16ad2e095c5ef4d

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Post autor: marcinas1983 » ndz cze 13, 2010 21:40

takos pisze:Komputer streuje tylko wtryskiem, a ja jezdze na gazie wiec mi to roznicy nie robi
nie prawda... w AAM'ie jak i ABS'ie steruje jeszcze zapłonem i jego wyprzedzeniem.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
zibertg
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: sob lip 19, 2008 14:24
Lokalizacja: T-g
Kontakt:

Post autor: zibertg » ndz cze 13, 2010 22:25

co do sprzezania :
Yaro masz racje sprezanie zalezy od tloka a dokladniej od glebokosci denka tloka jezeli splanujesz glowice to zmniejszasz przestrzen miedzy denkiem tloka a zaworem jest tez jeszcze pewien haczyk jezeli splanujemy glowice za bradzo czyli sprezanie bedzie za duze wtedy moZemy zapomniec o jezdzie na 95 bedzie palil tylko na 98 lub gazie bo jest bardziej kaloryczny i szybciej sie miesza z powietrzem po przez ta operacje zmniejszamy komore spalania co do walka mozna zastosowac walek o dluzsze krzywce tylko pod warunkiem ze pomierzymy wszystko odpowiednio zeby zawory sie nie odtwieraly za bardzo bo wtedy tlok je nam podbije i powstaje kolizja z zaplonem mozna kombinowac lecz to nic nie daje tak czy siak po zwiekszeniu sprezania trzeba przyspieszyc zaplon zeby uzyskac odpowiedni efekt mozna zalozyc kolektory z abs i wtwedy wszystko zaczyna miec rece i nogi nie zapominajmy o ukladzie 50 mm ktory jest niezbedny lub dobry przelot tak jak ja mam ogolnie pracy masa a efekty marne zycze powodzenia w modach pozdro
Ostatnio zmieniony ndz cze 13, 2010 22:26 przez zibertg, łącznie zmieniany 1 raz.


Moj dupowoz : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=289033&sid=644a2797250e60a6a16ad2e095c5ef4d

Awatar użytkownika
Chaos
Whiskey
Whiskey
Posty: 584
Rejestracja: wt sty 06, 2009 19:34
Lokalizacja: Niepołomice/Kraków

Post autor: Chaos » pn cze 28, 2010 12:44

Ktoś z Was zakładał kolektor z wydechem od ABS do AAM? Chodzi mi o info, czy wszystko podchodzi plug&play... Tak czy siak, będe musiał wymienić wydech, więc jest okazja na małe mody.



Awatar użytkownika
Broda6666
METALOWIEC
METALOWIEC
Posty: 1339
Rejestracja: pn cze 09, 2008 02:41
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Broda6666 » wt cze 29, 2010 10:41

Kaoz, ja zakladalem... wszystko pasuje a rozni sie tym ze jest po prostu wiekszy (wielkosc i srednica) :grin:


MOJE BIAŁE MK3: viewtopic.php?f=88&t=244242" onclick="window.open(this.href);return false; było fajnie, jest kapota a może znów będzie ładnie...

Awatar użytkownika
Chaos
Whiskey
Whiskey
Posty: 584
Rejestracja: wt sty 06, 2009 19:34
Lokalizacja: Niepołomice/Kraków

Post autor: Chaos » wt cze 29, 2010 12:12

Broda6666 pisze:Kaoz, ja zakladalem... wszystko pasuje a rozni sie tym ze jest po prostu wiekszy (wielkosc i srednica) :grin:
No to super, jakaś różnica w jeździe? Hałas większy?



Awatar użytkownika
Broda6666
METALOWIEC
METALOWIEC
Posty: 1339
Rejestracja: pn cze 09, 2008 02:41
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Broda6666 » wt cze 29, 2010 12:16

Kaoz pisze:No to super, jakaś różnica w jeździe? Hałas większy?
nie zauwazylem zeby byl glosniejszy ale mam wrazenie ze delikatnie lepiej sie zbiera :helm:


MOJE BIAŁE MK3: viewtopic.php?f=88&t=244242" onclick="window.open(this.href);return false; było fajnie, jest kapota a może znów będzie ładnie...

Awatar użytkownika
Chaos
Whiskey
Whiskey
Posty: 584
Rejestracja: wt sty 06, 2009 19:34
Lokalizacja: Niepołomice/Kraków

Post autor: Chaos » śr cze 30, 2010 13:16

Broda6666 pisze:
Kaoz pisze:No to super, jakaś różnica w jeździe? Hałas większy?
nie zauwazylem zeby byl glosniejszy ale mam wrazenie ze delikatnie lepiej sie zbiera :helm:
A co z tą nierówną pracą? Udało się w końcu naprawić?



Awatar użytkownika
slawko333
Forum Master
Forum Master
Posty: 1539
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

Post autor: slawko333 » śr cze 30, 2010 15:07

uszczelki pod kolektor wydechowy sa te same aam i abs? bo mam zamiar zamowic i neiwiem dokladnie, pasowaloby tez nowe szpilki pod walek zeby to juz mialo jakos chodzic, za tydz zbieram sie za wymiane



Awatar użytkownika
Broda6666
METALOWIEC
METALOWIEC
Posty: 1339
Rejestracja: pn cze 09, 2008 02:41
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Broda6666 » śr cze 30, 2010 20:56

Kaoz pisze:A co z tą nierówną pracą? Udało się w końcu naprawić?
tak... lewe powietrze lapalo z serwa... uszczelka nowa i po klopocie :helm:
slawko333 pisze:uszczelki pod kolektor wydechowy sa te same aam i abs? bo mam zamiar zamowic i neiwiem dokladnie, pasowaloby tez nowe szpilki pod walek zeby to juz mialo jakos chodzic, za tydz zbieram sie za wymiane
uszczelki dokladnie takie same... nie wiem po co chcesz szpilki zmieniac skoro walek sie bardzo rzadko zdejmuje wiec nie widze sensu ale jak chcesz...


MOJE BIAŁE MK3: viewtopic.php?f=88&t=244242" onclick="window.open(this.href);return false; było fajnie, jest kapota a może znów będzie ładnie...

gracek1906
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 782
Rejestracja: ndz cze 14, 2009 15:38
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: gracek1906 » śr cze 30, 2010 22:46

o widze że kolega slawko333, w końcu bierze sie za mody.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 18 gości