seryjne kkk k14

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
remi87
Golf GTD
Golf GTD
Posty: 17
Rejestracja: pn lut 05, 2007 16:39
Lokalizacja: Opolskie/ Ostrożnica
Kontakt:

seryjne kkk k14

Post autor: remi87 » pn lut 05, 2007 17:07

Witam.

Chciałbym w koncu sie dowiedziec ile dmucha seryjne turbo kkk k14 w Mk2 1.6 TD silnik SB
i jakie max cisnienie mozna z niej wyciagnac. :grin:



Awatar użytkownika
wojti
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: śr lis 16, 2005 23:15
Lokalizacja: pomorze
Kontakt:

Post autor: wojti » pn lut 05, 2007 18:27

0.5 bara to jest seria . a można napewno jeszcze 2 kreski podnieśc



Awatar użytkownika
euglen
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 424
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 13:49
Lokalizacja: NML
Kontakt:

Post autor: euglen » pn lut 05, 2007 18:54

Ja mam K14 w 1V i dmucha 1,5 :bigok:



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pn lut 05, 2007 19:28

seria okolo 0,6 bara, bezpiecznie 1,2, extreme 1,5 :)


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
remi87
Golf GTD
Golf GTD
Posty: 17
Rejestracja: pn lut 05, 2007 16:39
Lokalizacja: Opolskie/ Ostrożnica
Kontakt:

Post autor: remi87 » pn lut 05, 2007 19:31

dzieki bo tak sie sklada ze mam taka turbinke, i troche ja podkrecilem na slepo bez wskaznika i nie wiem czy nie przedobzylem. Wkrecilem srubke na inbus o 2,5 obrotu. Nie wiem czy to nie za duzo?

Dodam ze lekko mi sie poci uszczelka pod glowica, czasami po ostrej jezdzie jak otworze maske to widze pare kropel plynu na bloku, i nie wiem cz gdy np zwieksze cisnienie do okolo 1 bar (po wczesniejszym zakupu wskaznika) nie wywali mi uszczelki calkiem.



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pn lut 05, 2007 20:19

rmx pisze:Dodam ze lekko mi sie poci uszczelka pod glowica, czasami po ostrej jezdzie jak otworze maske to widze pare kropel plynu na bloku, i nie wiem cz gdy np zwieksze cisnienie do okolo 1 bar (po wczesniejszym zakupu wskaznika) nie wywali mi uszczelki calkiem.
moim zdaniem jakiekolwiek dlubanie w aucie powinno sie robic dopiero jak jest w dobrym stanie technicznym... Ty juz masz slaba uszczelke i jeszcze cisnienie zwiekszasz... powodzenia


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » pn lut 05, 2007 23:58

zaprzal pisze:seria okolo 0,6 bara, bezpiecznie 1,2, extreme 1,5 :)
extrem to 2 bary było max u ciebie jak testowałem :hmm:


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » wt lut 06, 2007 00:00

Borys pisze:extrem to 2 bary było max u ciebie jak testowałem :hmm:
dobrze, ze nie odlecial :bajer:


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
remi87
Golf GTD
Golf GTD
Posty: 17
Rejestracja: pn lut 05, 2007 16:39
Lokalizacja: Opolskie/ Ostrożnica
Kontakt:

Post autor: remi87 » wt lut 06, 2007 00:40

nie no 2 bary to chyba przesada, silnik tego nie wytrzyma, ale musi niezle zap.....
chcialbym se kiedys zrobic governor mod ale nie chce jak na razie rozbierac pomy, jeszcze cos spieprze. Chcialem zwiekszyc cisnienie aby uzyskac wiecej mocy na wyzszych o brotach
silnik fajnie mi ciagnie do 3 tys a potem slabnie. Wiekszoscc golfow na filmikach jakie tu widzialem ciagnie prawie do konca, to chyba przez cisnienie w granicach 1 bar, nie?



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » wt lut 06, 2007 01:07

rmx pisze:to chyba przez cisnienie w granicach 1 bar, nie?
nie. to przez ustawienia pompy. Poza tym poszukaj na forum o zaworze bezpieczenstwa


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
toffi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 252
Rejestracja: czw sty 19, 2006 14:01
Lokalizacja: lublin

Post autor: toffi » wt lut 06, 2007 01:09

zaprzal pisze:
rmx pisze:to chyba przez cisnienie w granicach 1 bar, nie?
nie. to przez ustawienia pompy. Poza tym poszukaj na forum o zaworze bezpieczenstwa
pompa nie nadrabia dokladnie :helm:


[img]http://images2.fotosik.pl/183/0795be97b173c65b.jpg[/img]

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » wt lut 06, 2007 01:31

pompa nie nadrabia dokladnie :helm:
? nie nadrabia?


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
remi87
Golf GTD
Golf GTD
Posty: 17
Rejestracja: pn lut 05, 2007 16:39
Lokalizacja: Opolskie/ Ostrożnica
Kontakt:

Post autor: remi87 » wt lut 06, 2007 02:05

zaprzal, zawor mam zamkniety na amen, dalem srubke i skrecilem.


Black smoke doesn't mean that its broken

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » wt lut 06, 2007 09:30

rmx, to teraz tylko zwieksz cisnienie na 1-1,1bar ustaw LDA i dawke paliwa i bedziesz mial miedzy 90 a 100 koni, lub lepiej


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości