Wiec co takiego łatwego jest w tym k-jetronicu i co tam trzeba zmienić??
Bedę wdzięczny za odpowiedzi bo bardzo mnie to ciekawi

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
k-jet nie jest łatwy tak sie tylko wydajeluckash pisze:Przeglądałem tematy o turbo przeróbkach od początku działu SPEED i okazuje sie że na każdym da sie założyć. Niektóre są bardziej skomplikowane do wystrojenia a niektóre nie. Np na k-jetronic po paru godzinach grzebania działa...
Wiec co takiego łatwego jest w tym k-jetronicu i co tam trzeba zmienić??
Bedę wdzięczny za odpowiedzi bo bardzo mnie to ciekawi
Borys, ja tylko przytoczyłem wypowiedzi z forumBorys pisze:k-jet nie jest łatwy tak sie tylko wydaje
digi 1 na tym najlepiej z seryjnych jedzie, lub najlepiej jakis stanadlone ECU
Domyślam sie że dla Ciebie jest pikuśevolution pisze:wystrojenie kajeta to kwestia kilku godzin, seryjny obsluzyspokojnie do okolo 0,6 bara, potrzeba dobrej pompy wachy i kilku butelek po piwie...
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości