Common Rail

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Diod
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: wt gru 19, 2006 20:12
Lokalizacja: Szczecin

Common Rail

Post autor: Diod » śr sty 31, 2007 20:45

Witam, mam pytanie do kolegów!
Czy pompa paliwa w silnikach FSI znajduje sie na pasku (zewnatrz silnika,cos jak w TD i TDI) ?
Oraz nie wiecie moze czy wtryski od jakiegos silnika FSI nie podejda w gniazda od starych 16V(np KR...) ?
No i moze ktorys z kolegow juz take cos przerabial? (elektronike bym zrobil,ale co z pasowaniem mechanicznym to nie wiem)
oczywiscie hobbistycznie bo wiadomo ze lepiej kupic caly silnik z osprzetem!
Pozdrawiam... ;)



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: Common Rail

Post autor: Borys » czw lut 01, 2007 00:59

Diod pisze:Witam, mam pytanie do kolegów!
Czy pompa paliwa w silnikach FSI znajduje sie na pasku (zewnatrz silnika,cos jak w TD i TDI) ?
Oraz nie wiecie moze czy wtryski od jakiegos silnika FSI nie podejda w gniazda od starych 16V(np KR...) ?
No i moze ktorys z kolegow juz take cos przerabial? (elektronike bym zrobil,ale co z pasowaniem mechanicznym to nie wiem)
oczywiscie hobbistycznie bo wiadomo ze lepiej kupic caly silnik z osprzetem!
Pozdrawiam... ;)
nic nie pasi,
poczowszy od czujników połozenia wału w 2.0 FSI, kolektory o zmiennej długości i zmienna faza rozrzadu czy jak to tam sie zwie
i wtrysk paliwa bezposrednio w komore spalania a nie na tłok \


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » czw lut 01, 2007 14:16

I nie bardzo wiadomo co to ma wspólnego z Common Rail :-k


=-Pinhead-=

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » czw lut 01, 2007 14:39

Pinhead pisze:I nie bardzo wiadomo co to ma wspólnego z Common Rail :-k

chodzi pewnie o bezposredni wtrysk, ale CR iFSI nie wiele maja wspolnego ze sobą


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

Post autor: ADi997 » czw lut 01, 2007 16:34

Borys chyba ma racje, system Common Rail napełnia komorę spalania na kilka razy w celu stopniowym wzroście ciśnienia w komorze. Zastosowanie takiego wtrysku do kolektora ssącega nie da tego efektu.


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

Awatar użytkownika
Diod
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: wt gru 19, 2006 20:12
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Diod » czw lut 01, 2007 20:51

Dziekuje za wszelkie odpowiedzi! :grin:
Co do CR i FSI to sugerowałem sie artykułem: http://motonews.pl/servic...?op=art&sid=281 Tam pisze ze ma duzo wspolnego...
Po 2 myslalem o zastosowaniu wysokocisnieniowego wtrysku do zwyklego silnika (KR) bez zmian kolektorow oraz walkow.
Czy wyzsze cisnienie wtrysku benzyny nie poprawilo by znacznie kultury pracy tego silnika?
Cos jak montaz wtrysku digifant,tylko tym razem innego ;)
Pozdrawiam...;)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości