Witam, mam pytanie do kolegów!
Czy pompa paliwa w silnikach FSI znajduje sie na pasku (zewnatrz silnika,cos jak w TD i TDI) ?
Oraz nie wiecie moze czy wtryski od jakiegos silnika FSI nie podejda w gniazda od starych 16V(np KR...) ?
No i moze ktorys z kolegow juz take cos przerabial? (elektronike bym zrobil,ale co z pasowaniem mechanicznym to nie wiem)
oczywiscie hobbistycznie bo wiadomo ze lepiej kupic caly silnik z osprzetem!
Pozdrawiam...
Common Rail
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
Re: Common Rail
nic nie pasi,Diod pisze:Witam, mam pytanie do kolegów!
Czy pompa paliwa w silnikach FSI znajduje sie na pasku (zewnatrz silnika,cos jak w TD i TDI) ?
Oraz nie wiecie moze czy wtryski od jakiegos silnika FSI nie podejda w gniazda od starych 16V(np KR...) ?
No i moze ktorys z kolegow juz take cos przerabial? (elektronike bym zrobil,ale co z pasowaniem mechanicznym to nie wiem)
oczywiscie hobbistycznie bo wiadomo ze lepiej kupic caly silnik z osprzetem!
Pozdrawiam...
poczowszy od czujników połozenia wału w 2.0 FSI, kolektory o zmiennej długości i zmienna faza rozrzadu czy jak to tam sie zwie
i wtrysk paliwa bezposrednio w komore spalania a nie na tłok \
www.vrservice.pl
- ADi997
- Gadatliwa bestia
- Posty: 771
- Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
- Lokalizacja: Leicester - UK
- Kontakt:
Borys chyba ma racje, system Common Rail napełnia komorę spalania na kilka razy w celu stopniowym wzroście ciśnienia w komorze. Zastosowanie takiego wtrysku do kolektora ssącega nie da tego efektu.
Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
Dziekuje za wszelkie odpowiedzi!
Co do CR i FSI to sugerowałem sie artykułem: http://motonews.pl/servic...?op=art&sid=281 Tam pisze ze ma duzo wspolnego...
Po 2 myslalem o zastosowaniu wysokocisnieniowego wtrysku do zwyklego silnika (KR) bez zmian kolektorow oraz walkow.
Czy wyzsze cisnienie wtrysku benzyny nie poprawilo by znacznie kultury pracy tego silnika?
Cos jak montaz wtrysku digifant,tylko tym razem innego
Pozdrawiam...
Co do CR i FSI to sugerowałem sie artykułem: http://motonews.pl/servic...?op=art&sid=281 Tam pisze ze ma duzo wspolnego...
Po 2 myslalem o zastosowaniu wysokocisnieniowego wtrysku do zwyklego silnika (KR) bez zmian kolektorow oraz walkow.
Czy wyzsze cisnienie wtrysku benzyny nie poprawilo by znacznie kultury pracy tego silnika?
Cos jak montaz wtrysku digifant,tylko tym razem innego
Pozdrawiam...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości