[Mk3 GTI 16V] jak podnieść moc:)
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Ma gadane
- Posty: 239
- Rejestracja: czw paź 05, 2006 19:41
- Lokalizacja: SBI
- Kontakt:
[Mk3 GTI 16V] jak podnieść moc:)
Witam mam takie pytanie jak podnieść moc i moment obrotowy tylko żeby auto nie straciło na max prędkości:)
Chciałem splanować głowice i wypolerować kanały tłumik już zrobiłem cały przelot brak tłumików katalizatora odetkany końcowy tłumik to sportowy Remusa:) mam instalacje gazową w samochodzie zwykła na mixerze:( gdybym ja zakładał to sekwencje ktoś spaszczyczył sprawe ale potrzeba mi troche kasy na to Wracajmy do tematu, co jeszce mi proponujecie??? myślałem nad chipem ale niewiem czy to jest potrzebne:) seryjnie mój golf MK3 GTI 16V ma 150 kucyków i chciałbym o jakieś 20 koni więcej ale jak czeba głuwkowac i czekam na wasze rady dobre rady mam nadzieje :)poprostu nieukrywająć chciałbym z niego zrobic taką prawie vr6 2,8 one w seri mają 175ps:) hehe Czekam na rady a temu chce podnieść moment bo jush mi to niewystarcza hehe i przy okazji musze uszcelnić silniczek spala mi olej a ma przejechane 200tyś.km ale czemu czyżby był cofany hmmm?? jak to autko z niemiec to hyba raczej nie no 1 własciciel niewiem ile zrobił tyś.km ale wiem ze miał go 1,5 roku i był zadowolony jak obecnie i ja gdy zrobie silniczek z podniesieniem go do jakichś 170ps jak sie uda planuje jechac na hamownie do Krakowa i sprawdzić:) bedą foty nawet filmik tylko w swoim czasie po zimie:) hhe ale teraz chce zrobić z silnikeim więc czekam pisać co myslicie:) pozdro for all ale sie rozpisałem sorrki:)
Chciałem splanować głowice i wypolerować kanały tłumik już zrobiłem cały przelot brak tłumików katalizatora odetkany końcowy tłumik to sportowy Remusa:) mam instalacje gazową w samochodzie zwykła na mixerze:( gdybym ja zakładał to sekwencje ktoś spaszczyczył sprawe ale potrzeba mi troche kasy na to Wracajmy do tematu, co jeszce mi proponujecie??? myślałem nad chipem ale niewiem czy to jest potrzebne:) seryjnie mój golf MK3 GTI 16V ma 150 kucyków i chciałbym o jakieś 20 koni więcej ale jak czeba głuwkowac i czekam na wasze rady dobre rady mam nadzieje :)poprostu nieukrywająć chciałbym z niego zrobic taką prawie vr6 2,8 one w seri mają 175ps:) hehe Czekam na rady a temu chce podnieść moment bo jush mi to niewystarcza hehe i przy okazji musze uszcelnić silniczek spala mi olej a ma przejechane 200tyś.km ale czemu czyżby był cofany hmmm?? jak to autko z niemiec to hyba raczej nie no 1 własciciel niewiem ile zrobił tyś.km ale wiem ze miał go 1,5 roku i był zadowolony jak obecnie i ja gdy zrobie silniczek z podniesieniem go do jakichś 170ps jak sie uda planuje jechac na hamownie do Krakowa i sprawdzić:) bedą foty nawet filmik tylko w swoim czasie po zimie:) hhe ale teraz chce zrobić z silnikeim więc czekam pisać co myslicie:) pozdro for all ale sie rozpisałem sorrki:)
Ostatnio zmieniony wt sty 30, 2007 08:24 przez ThomasGTI16V, łącznie zmieniany 2 razy.
Albo pisałeś posta po wypiciu albo skłamałeś w profilu w polu "wiek".
Tu masz info, szykuj 6000.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=79377&start=0
Tu masz info, szykuj 6000.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=79377&start=0
Nocne Mary Squad
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję.
Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.
hej, fajny masz ten polerowany remus on pewnii juz Ci dodał ze 10km dodatkowo brak kata to juz nastepne 5km no i jeszcze nie mam tłumików no to tez chyba z nastepne 5 tak koledzy mowili ale mixer cholera moze ten gaz nie bardzo no i ze olej spala moze byl cofany jedzn a hamownie albo nie moze ktos wywrozy z fusow ale pewno to juz prawie vr6 tylko masz cos za malo do setki 8,4 to mam moj diesel a kolegi abf to ma 7,4 takze moze cos nie halo z silnikiem albo moze jest ok tylko ten mixer z gazem cholera moze liczbik byl cofany dawaj ten filmik pozdro ziomal hej
[ Dodano: Wto Sty 30, 2007 08:22 ]
aha bo zapomniałem
:) :) :) :) :) :) :)
[ Dodano: Wto Sty 30, 2007 08:22 ]
aha bo zapomniałem
:) :) :) :) :) :) :)
ehhh widze ze nowy sprinter...
walki 1500
glowica nie wiem ile
smt6 800 chyba teraz kosztuje
wydech
powinno byc 170KM
koszt to zalezy gdzie bedziesz robil kto to bedzie ustawial itd itd
ale wes pojedz najpierw na hamowanie i sprawdz ile mu natura teraz dala bo jak ma 140 to moze warto zrobc z nim porzadek a jak dobrze zrobisz to i bedzie mial wiecej niz seria wyjsciowo.
tylko ze widzialem ze jestes zasilany podtlenkiem LPG a wiec albo ekonomia albo rzezba...
walki 1500
glowica nie wiem ile
smt6 800 chyba teraz kosztuje
wydech
powinno byc 170KM
koszt to zalezy gdzie bedziesz robil kto to bedzie ustawial itd itd
ale wes pojedz najpierw na hamowanie i sprawdz ile mu natura teraz dala bo jak ma 140 to moze warto zrobc z nim porzadek a jak dobrze zrobisz to i bedzie mial wiecej niz seria wyjsciowo.
tylko ze widzialem ze jestes zasilany podtlenkiem LPG a wiec albo ekonomia albo rzezba...
"życie jest walką"
-
- Ma gadane
- Posty: 239
- Rejestracja: czw paź 05, 2006 19:41
- Lokalizacja: SBI
- Kontakt:
cowboy weś sie odbij twoje tesksty są .......... po co tu spamujesz jak i tak nic nie pomagasz tylko w drugą strone a jak chcesz cwaniakować to chetnie bym sie spotkał na kresce i pokazał ci jak chodzi moje ABF a twój disel wąchał byś ten dym z pod ruły:) jesteś żałosny żal mi takich ludzi pojechać to se wiesz kogo możesz admin zrób tu porządek z takimi typami:( :green_fuck:
[ Dodano: 30 Sty 2007 14:23 ]
a jakie wałki podejdą do mojego silnika ABF ?? macie jakieś namairy
a co do komputera co by tym wszystkim sterował to znalazłem coś takiego czy to godne uwagi?? http://moto.allegro.pl/search.php?categ ... tring=smt6
[ Dodano: 30 Sty 2007 14:23 ]
a jakie wałki podejdą do mojego silnika ABF ?? macie jakieś namairy
a co do komputera co by tym wszystkim sterował to znalazłem coś takiego czy to godne uwagi?? http://moto.allegro.pl/search.php?categ ... tring=smt6
pomogłem tu już co najmniej 88 razy na forumThomasGTI16V pisze:po co tu spamujesz jak i tak nic nie pomagasz
dokładnie, niech admin poinstruuje jak korzystać z opcji szukaj na forumThomasGTI16V pisze:admin zrób tu porządek a takimi typami:( :green_fuck:
ps. naucz się czytać ze zrozumieniem - między innymi takie znaczki - dałem ich cały rządek.. a przede wszystkim pisać logicznie, a potem sie bierz za opierdzielanie..
ps. nie mam zamiaru stawać na kresce a tym bardziej upokarzać zajechanego ABF-a
dlaczego boisz się na forum napisać co Cię boli ?
Ostatnio zmieniony wt sty 30, 2007 16:11 przez cowboy, łącznie zmieniany 1 raz.
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
Re: [Mk3 GTI 16V] jak podnieść moc:)
a wiec tak kolego zlocisty, jak napisal cowboy, troche masz przymulonego abf.... ale nie za bardzo, bo bym cie z tymi 8,4 zmasakrowal kadetem 1.2. co dalej, jak chcesz moc zacznij od zrobienia instalki gazowej, a nie od *#cenzura#* ktore byc moze nawet zaszkodzily... poza respectem na miescie z powodu porzadnego huku odzrutowca.... po za tym staralbys sie pisac ortograficznie, bo poki co obrazasz taka pisownia userow, nie wspominajac ze piszesz jak 16-sto latek tak jak juz ktos napisal przygotuj okolo 6kilo zlotowek na przywrocenie go do porzadnego stanu wraz z z instalka gazowa. co do oleju... przy 200 tysiach na gazie i do tego pewnie na srube i do tego cieknacym powinien tak do 1,5 litra wciagac na 1 tysThomasGTI16V pisze:Witam mam takie pytanie jak podnieść moc i moment obrotowy tylko żeby auto nie straciło na max prędkości:)
Chciałem splanować głowice i wypolerować kanały tłumik już zrobiłem cały przelot brak tłumików katalizatora odetkany końcowy tłumik to sportowy Remusa:) mam instalacje gazową w samochodzie zwykła na mixerze:( gdybym ja zakładał to sekwencje ktoś spaszczyczył sprawe ale potrzeba mi troche kasy na to Wracajmy do tematu, co jeszce mi proponujecie??? myślałem nad chipem ale niewiem czy to jest potrzebne:) seryjnie mój golf MK3 GTI 16V ma 150 kucyków i chciałbym o jakieś 20 koni więcej ale jak trzeba główkowac i czekam na wasze rady dobre rady mam nadzieje :)poprostu nieukrywająć chciałbym z niego zrobic taką prawie vr6 2,8 one w seri mają 175ps:) hehe Czekam na rady a temu chce podnieść moment bo jush mi to niewystarcza hehe i przy okazji musze uszczelnić silniczek spala mi olej a ma przejechane 200tyś.km ale czemu czyżby był cofany hmmm?? jak to autko z niemiec to hyba raczej nie no 1 własciciel niewiem ile zrobił tyś.km ale wiem ze miał go 1,5 roku i był zadowolony jak obecnie i ja gdy zrobie silniczek z podniesieniem go do jakichś 170ps jak sie uda planuje jechac na hamownie do Krakowa i sprawdzić:) bedą foty nawet filmik tylko w swoim czasie po zimie:) hhe ale teraz chce zrobić z silnikeim więc czekam pisać co myslicie:) pozdro for all ale sie rozpisałem sorrki:)
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
-
- Ma gadane
- Posty: 239
- Rejestracja: czw paź 05, 2006 19:41
- Lokalizacja: SBI
- Kontakt:
nie rozumie jak przymulonego jak fabrycznie one maja 8,6 bodajrze do 100km/h ja mierzyłem g-techam po wyciągnieciu mixera i rezultat to 8,3 do setki 1i 2 bieg:) więc jak moiże być przymulony ABF wytłumacz to moze jeszce wam filmik zamieścić???jak niewierzycie
Niebędziemy się spzreczać auto chodzi rewela tylko że olej bierza i nie jest nic przymulone
Wracając do tematu dzwoniłem do Bydgoszczy dziś do goscia do Świątka i powiedział tak planowanie głowicy polerka kanałów i takie tam pierdóly z założeniem wałków które chce kupić to 800zł dużo hmm??? a same wałki Świątka to cena 1400zł robione na zamówienie ale co dalej się z trym wiąze jush wyszło 2,200zł sporo ale to jeszce mało tzreba kompa zmienic z seryjnego na ten co wyżej kolega napisał kolejne 600zł interccoler 500zł jush jest 3,300zł sporo:) cały dolot zrobić wyregulować zajechac na hamownie no i wychodzi w przybliżeniu jakieś 4tyś wartoo hmmm:(
Niebędziemy się spzreczać auto chodzi rewela tylko że olej bierza i nie jest nic przymulone
Wracając do tematu dzwoniłem do Bydgoszczy dziś do goscia do Świątka i powiedział tak planowanie głowicy polerka kanałów i takie tam pierdóly z założeniem wałków które chce kupić to 800zł dużo hmm??? a same wałki Świątka to cena 1400zł robione na zamówienie ale co dalej się z trym wiąze jush wyszło 2,200zł sporo ale to jeszce mało tzreba kompa zmienic z seryjnego na ten co wyżej kolega napisał kolejne 600zł interccoler 500zł jush jest 3,300zł sporo:) cały dolot zrobić wyregulować zajechac na hamownie no i wychodzi w przybliżeniu jakieś 4tyś wartoo hmmm:(
a po co z nim cokolwiek robic jak dla uzytkownika tego oto predkiego GTI "8.3 do paki " to rewelacyjny wynik wiec moze niech u pana Henia ( nie obrazajac Henrykow) zrobi szybki remoncik typu pierscienie co by tanio bylo PRIMA i uszczelniacze niech zalozy i bedzie smigal az milo ...cieszac sie do czasu ogladniecia tylnej rejestracji w jakims TDI ..no nie cowboy jak ja zdarzy przeczytac to bedzie mial pecha to i tego nie zdarzy
pozdrawiam
PS bez urazy ale liczyles ze za 150pln zrobisz cale stado nowych koni i co gorsze pewnie urwiesz ze 2 sek do 100km/h........ kwota ktora podales jest symboliczna i smiem watpic aby za 800pln ktokolwiek znajacy sie na przygotowaniu glowicy zrobil dobrze 16V
pozdrawiam
PS bez urazy ale liczyles ze za 150pln zrobisz cale stado nowych koni i co gorsze pewnie urwiesz ze 2 sek do 100km/h........ kwota ktora podales jest symboliczna i smiem watpic aby za 800pln ktokolwiek znajacy sie na przygotowaniu glowicy zrobil dobrze 16V
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości