tarcze zamiast bebnow z tylu

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

MZiobro
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 969
Rejestracja: śr sty 17, 2007 23:16
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: MZiobro » pt lut 16, 2007 19:20

no spoko temat zaciskow juz jest wyjasniony :okej: a co z regulatorem sily hamowania???????zakladac to czy nie jak sie nie ma.......ja bym przelozyl tylko czopy zaciski i potzrebne rzeczy przy zmianie na tarcze ale belka w GTi byla ze stabilizatorem ( czy belka w GT tez ma stabilizator??)wiec przekladam rowniez belke...



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » sob lut 17, 2007 01:57

regulator tak, zwłaszcza na zime się przydaje



MZiobro
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 969
Rejestracja: śr sty 17, 2007 23:16
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: MZiobro » sob lut 17, 2007 19:37

toffic pisze:regulator tak, zwłaszcza na zime się przydaje
naprawde tak mocno bedzie tyl zbieral bez regulatora???w sumie to ja wole jak tyl mocno zbiera bo fajniej sie jezdzi z lewa noga na hamulcu wiec mi to nie przeszkadza ale bez przesady z tym tylem oczywiscie dlatego pytam czy moze ktos zakladal tarcze bez reg. i jak to dziala bez regulatora???



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » ndz lut 18, 2007 01:53

No ja mam bez, do "lewej nogi" super ale jak ktoś "mniej kumaty" jedzie zimą to tył przy hamowaniu rzuca



Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » pn lut 19, 2007 23:46

MZiobro pisze:ale belka w GTi byla ze stabilizatorem ( czy belka w GT tez ma stabilizator??)wiec przekladam rowniez belke...
...banalna sprawa !!! mierzysz szerokosc belki od wewnatrz ... chyba 124cm, idziesz na skład metali (np REAL w Raciborzy) i mówisz tak: poprosze 1,5m pręta ciagnionego (ewentualnie moze byc walcowany) o średnicy 24mm :) no i wraczasz do domu, docinasz na szerokość i wystarczy przyspawac :) miodna belka ze stabilizatorem :D

Patent podpowiedział mi Borys ... i mam u siebie w GTD 20mm walcowanego preta, ale ciągniony niby lepszy (bo ludzie co sie znaja mówią że lepszy ;) ) wolałbym nieco grubszy stuff, ale i tak jest OK :)

Powodzenia


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

MZiobro
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 969
Rejestracja: śr sty 17, 2007 23:16
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: MZiobro » wt lut 20, 2007 00:00

Apsik pisze:
MZiobro pisze:ale belka w GTi byla ze stabilizatorem ( czy belka w GT tez ma stabilizator??)wiec przekladam rowniez belke...
...banalna sprawa !!! mierzysz szerokosc belki od wewnatrz ... chyba 124cm, idziesz na skład metali (np REAL w Raciborzy) i mówisz tak: poprosze 1,5m pręta ciagnionego (ewentualnie moze byc walcowany) o średnicy 24mm :) no i wraczasz do domu, docinasz na szerokość i wystarczy przyspawac :) miodna belka ze stabilizatorem :D

Patent podpowiedział mi Borys ... i mam u siebie w GTD 20mm walcowanego preta, ale ciągniony niby lepszy (bo ludzie co sie znaja mówią że lepszy ;) ) wolałbym nieco grubszy stuff, ale i tak jest OK :)

Powodzenia
aha :grin: no to spoko stab :okej: to trzeba bedzie podzialac w temacie :food: a tak wogole czuc to ze jest ten stab na tyle???



Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Post autor: Marszall » wt lut 20, 2007 10:23

Witam. I ja podłącze się do tematu. Chciałem w swoim MkII założyć tarcze z tyłu bo mam obecnie bembny. nawet nie chodzi mi o skuteczność hamowania, bardziej o łatwość obsługi, lepszy ręczny etc. najlepiej myślę byłoby wymienić całą belkę tyle że ja nie mam korektora. Pytanie zatem mam czy taka belka od np. GT podejdzie bez montowania korektora i wymianay pompy hamulcowej??? Bo wtedy to byłyby już za duże koszty:/



MZiobro
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 969
Rejestracja: śr sty 17, 2007 23:16
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: MZiobro » wt lut 20, 2007 19:36

Marszall pisze:Witam. I ja podłącze się do tematu. Chciałem w swoim MkII założyć tarcze z tyłu bo mam obecnie bembny. nawet nie chodzi mi o skuteczność hamowania, bardziej o łatwość obsługi, lepszy ręczny etc. najlepiej myślę byłoby wymienić całą belkę tyle że ja nie mam korektora. Pytanie zatem mam czy taka belka od np. GT podejdzie bez montowania korektora i wymianay pompy hamulcowej??? Bo wtedy to byłyby już za duże koszty:/
podejdzie bez problemow....



MareQ
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: ndz wrz 18, 2005 23:31
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: MareQ » wt lut 20, 2007 21:31

Ja trochę z innej beczki, mam mk3 GT tarcze z tyłu 2 tygodnie temu wpadłem bokiem(tylne prawe koło) na krawężnik tak, że koło mam całe, a czop się zgiął (juz wymieniłem) i belka się przesunęła w lewo (patrząc od tyłu) i lewe koło trochę do przodu a prawe do tyłu. Mam nadzieje,że wystarczy wymienić belkę. Tu jest pytanie do was podejdzie belka od mk2 albo mk3, ale od bębnów?? Miał już ktoś podobną sytuację ??


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images1.fotosik.pl/258/912f96513f67cfe7.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » wt lut 20, 2007 23:34

MareQ pisze:podejdzie belka od mk3, ale od bębnów
tak


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » wt lut 20, 2007 23:40

Apsik, odczuwa sie roznice w prowadzeniu ze stabilizatorem z tylu?


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » śr lut 21, 2007 13:03

Apsik pisze:mam u siebie w GTD 20mm walcowanego preta, ale ciągniony niby lepszy (bo ludzie co sie znaja mówią że lepszy ;) )
Duzo lepszy, najlepiej poszukać jakiegoś ulepszanego cieplnie, np. stary drążek reakcyjny



Awatar użytkownika
Q.bak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 151
Rejestracja: śr lut 23, 2005 16:53
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: Q.bak » śr cze 20, 2007 20:18

mam jedno szybkie pytanie:
czy jarzmo ze skody felicji o nr. 6U0 615 425 podejdzie do golfa II? w Golfie nr to chyba 1H0 615 425



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości