tarcze zamiast bebnow z tylu

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

DrWatson
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: pn wrz 04, 2006 13:04
Lokalizacja: śląsk

tarcze zamiast bebnow z tylu

Post autor: DrWatson » wt sty 23, 2007 19:04

Witam!
Na wstepie przepraszam za brak polskich znakow (pisze z fracuskiej kafejki).

chcialbym wymienic w mk3 (silnik 1.6 75 KM rok 1994) hamulce z bebnow na tarcze. chodzi mi o poprawe drogi hamowania oraz o wzgledy optyczne (tarcze ladnie wygladaja z alufelgami).
co jest potrzebne do takiego zabiegu? oprocz tarcz, zaciskow i klockow. Gdzie moglbym te czesci nabyc - jakis sklep internetowy? prosze o szczegolowe informacje.
Z gory dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam.



Awatar użytkownika
gulba
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 133
Rejestracja: sob sty 07, 2006 23:04
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: gulba » wt sty 23, 2007 20:14

Kup całą tylną belkę od golf III GT i bedzie po robocie, szybko w miarę tanio i bez ceregieli, tylko przykręcić i odpowietrzyć hamulce.


PROSTE SĄ DLA TWARDZIELI ZAKRĘTY DLA MYŚLĄCYCH

Awatar użytkownika
barteKKK03
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14985
Rejestracja: sob mar 12, 2005 15:22
Kontakt:

Post autor: barteKKK03 » wt sty 23, 2007 21:12

Najprościej będzie kupić tylną belkę z tarczami, będziesz już miał wszsytko w komplecie. A takie rzeczy znajdzisz w internecie, konkretnie www.allegro.pl


Follow Me on INSTAGRAM
Obrazek

O(L)SZES
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 858
Rejestracja: pt lis 10, 2006 21:45
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: O(L)SZES » wt sty 23, 2007 22:22

tak jak poprzednicy pisa to najptosciej kupic cala belka



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6001
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » wt sty 23, 2007 23:47

ja rowniez dolacze sie do kolegow wyzej.kup belke od GT GTI na szrotach to powinni miec lub przez allegro a pozniej to tylko kwestia przekladki.musisz tylko zwrocic uwage ile masz szpilek bo chyba byly 2 rodzaje 4x100 i 5x100....te 5x100 to chyba tylko w VR6 ale nie jestem pewien musisz popytac kogos kto ma GTi lub GT


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X immo off, usuwanie sond, SAI, EVAPu itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
qra
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 518
Rejestracja: wt lut 01, 2005 17:21
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: qra » śr sty 24, 2007 00:38

rysiektr pisze:bo chyba byly 2 rodzaje 4x100 i 5x100....te 5x100 to chyba tylko w VR6 ale nie jestem pewien musisz popytac kogos kto ma GTi lub GT
GT mają 4x100 a GTI i VR6 5x100.


[b]"..."[/b]
[img]http://quattroteam.nazwa.pl/pawel/mod.jpg[/img]
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].
[img]http://img516.imageshack.us/img516/4493/88x31rt7.gif[/img]

mrcn
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: wt paź 12, 2004 14:05
Lokalizacja: podkarpackie
Kontakt:

Post autor: mrcn » pt sty 26, 2007 02:07

musisz mieć: czopy + zaciski i jarzma + osłony tarcz, klocki i tarcze, linki ręcznego.
możesz kupic taki zestaw na 5x100 ( GTI/VR6) i po prostu wymienić tarcze na takie z rozstawem 4x100 (GT) korektor siły hamowania też jest inny ( kształt ten sam ale numerek vw inny).
Co do poprawy hamowania to nie odczujesz różnicy, wizualnie oczywiście na plus :bigok:



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » pt sty 26, 2007 14:25

mrcn pisze:musisz mieć: czopy + zaciski i jarzma + osłony tarcz, klocki i tarcze, linki ręcznego.
możesz kupic taki zestaw na 5x100 ( GTI/VR6) i po prostu wymienić tarcze na takie z rozstawem 4x100 (GT) korektor siły hamowania też jest inny ( kształt ten sam ale numerek vw inny).
Co do poprawy hamowania to nie odczujesz różnicy, wizualnie oczywiście na plus :bigok:
dlaczego uważasz że nie bedzie różnicy w hamowaniu ?? u mnie po zmianie jest nieporównywalnie lepiej. a ręczny to zupełnie inna bajka,
do tarcz przydała by sie też pompa z GTI, bo jest troszke wydajniejsza.
a co do kompletu, to był tu na forum komplet z ABSem chyba z dwójki GTI całkiem niedawno, musisz poszukać.


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

hayabusarider
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: sob kwie 09, 2005 16:58
Lokalizacja: LBN

Post autor: hayabusarider » ndz sty 28, 2007 10:21

no to Panowie zgłupiałem. Także myślę nad wymianą bębnów na tarcze i są dwie wersje.
jedni mówią że konieczna jest cała belka z tarczami , inni mówią że potrzebne są tylko czopy, tarcze itd. Słuchajcie, łatwiej jest odkręcić bębny i przykręcić czopy i resztę niż wymieniać całą belkę.
Potwierdzcie także czy nowe bębny i okładziny będą hamować gorzej od tarcz ??
Bo i taka opcja wchodzi w grę.
A co do belek to obejrzałem już kilka, szroty zardzewiałe same sprzedają.
A u mnie beleczka od bębnów ma tylko nieliczne oznaki korozji, dlatego wolałbym swoją belkę zostawić.
Pomóżcie.
W razie czego szukam kompletnej belki w naprawdę dobrym stanie.



Awatar użytkownika
paoloz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: czw gru 21, 2006 11:09
Lokalizacja: lublin
Kontakt:

Post autor: paoloz » ndz sty 28, 2007 18:21

moge sie wtrącić mam do sprzedania całt komplet takich hamulców do mk2 tylko ze jest taki problem w tym ze musisz wymienić i pompe hamulcową bo nie da rady napełniać taka zwykła ja juz to przerabiałem i zostały ni tarczówki kupiłem cały komplet od mk2 GTI czopt zaciski jazma łożyska(takie same jak w dębnie)śruby tarczea i linka jest inna przewody.


więcej powera

hayabusarider
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: sob kwie 09, 2005 16:58
Lokalizacja: LBN

Post autor: hayabusarider » ndz sty 28, 2007 18:29

Koledzy pomóżcie w tym temacie, bo sprawa pilna jest.
Czy da się założyc tarcze na belkę od bębnów w golfie III czy nie??



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3838
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » wt sty 30, 2007 22:06

hayabusarider pisze:Czy da się założyc tarcze na belkę od bębnów w golfie III czy nie??
Da, okręcasz same czopy (4 śruby) i gra!



DrWatson
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: pn wrz 04, 2006 13:04
Lokalizacja: śląsk

Post autor: DrWatson » czw lut 01, 2007 17:53

Cinek napisal ze pompe przydaloby sie wymienic. Na allegro widzialem kilka z GTI z ABS.
w moim aucie nie ma ABS.
1. Czy cos sie stanie gdy zamontuje taka pompe i nie podlacze ABS?
2. Srednice przewodow beda takie same w obydwoch pompach?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość