[ALL VW/MK2] odsadzenie lewarka / aktualizacja 24 luty

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » ndz lut 25, 2007 23:19

Ja sie pochwale, że zrobiłem już własny projekt drążka i w sumie całego mechanizmu razem z blokadą wstecznego (podobnie jak w shifter'ze na linki ;) )
W sumie to pozostał mi dobór jednej części ;) ale to już szczegóły konstrukcji samego mechanizmu. :bajer:
Jezeli sie uda to w miesiac mechanizm powinien byc gotowy (opoznienia mogą sie zdarzyć bo bedzie to wykonane z kwasówki).
Na 100% mechanizm bedzie na "podwyższeniu" jak w przypadku tego na linki :)

Nie zrozumcie mnie źle, ale mechanizm ten jest prostszy niż w przypadku shiftera na linki.


PS. Jeszcze raz podkreślam że temat naprawde świetny!!
sas_gti, respect :bigok:


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pn lut 26, 2007 01:01

Apsik pisze:Na 100% mechanizm bedzie na "podwyższeniu" jak w przypadku tego na linki
dokłądnie, tez przymierzalem jzu koszyk na tunelu i wychodzi mi tak ze mogłby byc z 5-10 cm wyzej

co do mechanizmu to faktycznie fajnie było by zrobic sobie taki cos ala na wzór tego VWmotosport bo tam jest bardzo solidne prowadzenie wałka zagwarantowane poprzez zawieszenie drazka zmiany biegow na zawiasach...
a tu jeszcze foto oryginałow
Obrazek

Obrazek



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości