Witam.
ostatnio przesiedziałem kilka nocy nad czytaniem postów no i torszke mnie oświeciło, nie powiem :]. To co mi pozostało z moich zamirów tj.
-"wyrównanie" kolektorów
-zmodyfikowanie filtra powietrza- czyt. stozek
-założenie sprężynek -40/-40 i amorków zwykłych lecz w dobrym stanie.
-regeneracja gaźnika
Więc tak co do kolektorów to wiem, że robota toporna gdyż jest to żeliwo:/ no ale cóż chce się tym pobawić a to zależy tylko od chęci. Pyt. brzmi czym to najlepiej wyrównać? jakieś domowe patenty? CHyba, ze pasuje jakiś kolektor od innej wersji golfika co poprawi osiagi lub wproadzi zmiane na lepsze.
Filtr powietrza- wiec czy jest wogole sens zakladani stożka itp. jesli nie bede zakladal zadnych wałków sportowych czy kół lżejszych? Wiadome mi jest to że musze wymienić obudowe filtra gdyż jest popękana na tej wężeszej części.
Zawieszenie. Pyt.: czy pasują sprężyny lub amorki od 2-jki ? sprężyny mam na oku na allegro po ok 150zł 4 sztuki właśnie -40/-40. Niżej napewno nie założe gdyż chce sie zabawic w KJs-ach to po 1 a po 2 ja nie umie jezdzic wolno a wiadomo jakie mamy drogi, -gdzie niegdzie ich nie ma :]
Co do gaźnika chce go całego wymoczyc w acetonie, wymienic uszczelki membranki itp. gdyz chodzi raz tak raz inacej ciezko w nim ustawic wolne obroty itp. Mam drugi na podmianke wiec cos z nich złożę. Myślałem nad zmianą gaźnika ale czy to am sens, czy poprawi osiagi sama podmianka?
P.S. Odrazu zaznacze, że nie ma opcji zmiany silnika.
A moje cudo to:
golf 1 rok prod. 1980. silnik 1,6 - gaźnik oczywiscie
Z góry dzieki za podpowiedzi jak i repremendy
pozdro
mk1 przygotowania do zmian
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości