Obrotomierz zamiast zegara.Podłaczenie.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Obrotomierz zamiast zegara.Podłaczenie.
Czy ktos sie moze orientuje czy jesli w mk2 jest w desce zegarek to cy jest tam takze doprowadzony prąd do obrotomierza??Mam taki wynalazek typu obrotomierz z audi 80 z wbudowanym ciekłokrystalicznym zegarkem.Sądze ze po niedurzych modyfikacjach zasiądzie tam zamiast tego wskazowkowego orginału.Chodzi mi tylko o to czy musze pociagnąc nowe przewody czy cos juz jest tam pod obrotomierz przygotowane.Wzrokowo widac ze jest ok 5 przewodów w kostce niewykorzystanych.Prosze o szybka odpowiedz bo chciałbym sie rychło z rana do tego zabrac.
Był Mk2 :)
był Mk3 :)
było Vento ABF
bylo Vento AAA
TERAZ: JETTA III i Mk3 Cabrio
1Z ,ABS
był Mk3 :)
było Vento ABF
bylo Vento AAA
TERAZ: JETTA III i Mk3 Cabrio
1Z ,ABS
tak tyle ze jak nie mialers obrotomierza to muszisz zmienic alternator, ta taki z wyjsciem pod obrotomierz,a z tymi kablami to nie wiem,ale mi sie wydaje ze nie ma...,a tak na marginesie to deska z obrotomierzem od MK2 jest w wiele ladniejsza niz od audi,ale to jest tylko moje zdanie oczywiscie...pozdrawiam...
Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.
Golf III VARIANT 96' ALH +
I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D
Golf III VARIANT 96' ALH +
I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D
No patrz ja fabrycznie nie miałem obrotki a po przełożeniu chyba krasnale mi podmieniły instalkę i altaka bo zadziałało wszystko od reki. Myślisz że w dobie unifikacji będą robić kilka typów altka czy wiązki przewodów? Możliwe że ktoś wymieniał w dieslu altka wcześniej i założył od benzyny to wyjścia nie będzie lub jest to wersja np. na jakiś konkretny rynek. Ale to jest 1% aut które nie są gotowe i trzeba rzeźbić pod machą. to samo dotyczy instalki kierunków bocznych czy kabli do czujki poziomu płynu chłodniczego w zbiorniczku. Kable i wtyki są tyle że za zbiorniczkiem do płynu.marcinvw pisze:tak tyle ze jak nie mialers obrotomierza to muszisz zmienic alternator, ta taki z wyjsciem pod obrotomierz,a z tymi kablami to nie wiem,ale mi sie wydaje ze nie ma...,a tak na marginesie to deska z obrotomierzem od MK2 jest w wiele ladniejsza niz od audi,ale to jest tylko moje zdanie oczywiscie...pozdrawiam...
Jak jadę to nie piję - za dużo się rozlewa!
no ok nie wiedzialem to mowie to co o tym wiem,nie jezdzij pomnie tak dobra??!! w MK2 1,6 GTD silnik JR i w passacie B3 1,9 D tak jest na 100%
Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.
Golf III VARIANT 96' ALH +
I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D
Golf III VARIANT 96' ALH +
I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D
Spokojnie! też tak będziesz! Każdy kiedyś przez to przechodzi! A wracając do tematu w większości przypadków jest okablowanie tyle że pochowane w wiązkach, np. za zbiorniczkiem wyrównawczym w mk2 znajdziesz złączki do prawego i lewego kierunku bocznego. Wystarczy tylko przedłużyc kable i założyc klosze z żarówkami zamiast zaślepek i masz boczne.
Jak jadę to nie piję - za dużo się rozlewa!
przewody z kostką do lampy oświetlenia bagażnika, (choc u siebie nie widziałem i pociągnąłem oddzielnie). Jeśli nie masz to są kable do czujnika niskiego poziomu płynu w zbiorniczku wyrównawczym chłodnicy. Ponoć jest instalka do podświetlania schowka przed pasażerem i ewentualnie a to łatwo stwierdzić okablowanie do dodatkowych głośników.Wg. książki ta instalka w zależności od wyposażenia miała 2-6 głośników.
Jak jadę to nie piję - za dużo się rozlewa!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości