Hamulce MkII
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Hamulce MkII
Od czego można najłatwiej zamontować większe hamulce na przód? Czy tarcze z G60 (280mm) podejdą do tych zacisków, co mam? teraz mam 256 mm wentyle ale troche słabo
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
toffic, wyremontuj te hamulce co masz, bo to pięknie hamuje....
JAk ci nie hamuje to zmień klocki tarcze i płyn....
NIe powiedzialeś ze Ci się grzeją wiec nie ma sensu zakładać wiekszych...
A jak słąbo hamuja po porstu to trzeba wyremntować
Zasada jest taka że tarcze zaklada sie większe jak masz np duzo szerszą oponę albo wieksze kolo, bo wtedy płyn sie zaczyna gotować i nie da rady zablokowac koła...
Do mk2 gti KR spokojnie wystarczaja 256mm a do PF 107 KM to juz na pewno, wiem bo sam mam...
Wymieniłem płyn na ferodo racing DOT 5,1 , tarcze BREMBO i klocki FERODO PREMIER
Inna sprawa to taka ze klocki słabych fimr nei chcą dobrze zatrzymywac szybkich aut z porządnymi hamulcami, one sa dobre do golfa 1,3 ale nie do gti
Gwarantuje Cie ze jesli masz zaciski w dobrym stanie , grube klocki które mają duza pojemnosc cieplną, a takze nie zużyte tarcze i płyn które takze mogą przyjac duzo ciepła to nie ma bata zebys mogl narzekac.....Widocznie masz hamulce w tragicznym stanie, np stary płyn , cienkie tarcze i klocki, pęczniejące przewody, zwalone serwo, no albo moze jezdzisz na slikach po torze kilkanascie okrązen no i faktycznie sobie te hample nie radza...
Chyba ze jestes uparty i chcesz koniecznie wieksze tarcze to zakładaj, tylko ze zimówki 15 cali sa dość drogie...
pzdr
[ Dodano: Pią Gru 29, 2006 15:04 ]
albo ianczej, jesli mozesz zablokowac kola to wszytko jest ok, szukaj przyczyny w marnych oponach ktore gubią trakcję , klockach, plynie albo tarczach a nie w samym rozmiarze tarcz,
Pprzeciez golf 2 gti byl homologowany do rajdów na takich tarczach 256mm i nie mozna bylo wsadzic wiekszych bo by BK auto nie przeszlo, a jakos jeździli i jeżdza nadal mk2 gti, i hamuję elegancko, co prawda wiekszosc to teraz A grupy ale i tak nie wsadzaja wiekszych niz 256 zeby na szuter wyzsza opone zalozyc....A tu slysze ze komus na drodze w cywilnym aucie nie hamuje, cos tu jest nie tak!
Pamietaj ze nie samą średenicą tarczy sie hamuje ale głownie stanem całego układu hamulcowego i zawieszenia... pozdrawiam
JAk ci nie hamuje to zmień klocki tarcze i płyn....
NIe powiedzialeś ze Ci się grzeją wiec nie ma sensu zakładać wiekszych...
A jak słąbo hamuja po porstu to trzeba wyremntować
Zasada jest taka że tarcze zaklada sie większe jak masz np duzo szerszą oponę albo wieksze kolo, bo wtedy płyn sie zaczyna gotować i nie da rady zablokowac koła...
Do mk2 gti KR spokojnie wystarczaja 256mm a do PF 107 KM to juz na pewno, wiem bo sam mam...
Wymieniłem płyn na ferodo racing DOT 5,1 , tarcze BREMBO i klocki FERODO PREMIER
Inna sprawa to taka ze klocki słabych fimr nei chcą dobrze zatrzymywac szybkich aut z porządnymi hamulcami, one sa dobre do golfa 1,3 ale nie do gti
Gwarantuje Cie ze jesli masz zaciski w dobrym stanie , grube klocki które mają duza pojemnosc cieplną, a takze nie zużyte tarcze i płyn które takze mogą przyjac duzo ciepła to nie ma bata zebys mogl narzekac.....Widocznie masz hamulce w tragicznym stanie, np stary płyn , cienkie tarcze i klocki, pęczniejące przewody, zwalone serwo, no albo moze jezdzisz na slikach po torze kilkanascie okrązen no i faktycznie sobie te hample nie radza...
Chyba ze jestes uparty i chcesz koniecznie wieksze tarcze to zakładaj, tylko ze zimówki 15 cali sa dość drogie...
pzdr
[ Dodano: Pią Gru 29, 2006 15:04 ]
albo ianczej, jesli mozesz zablokowac kola to wszytko jest ok, szukaj przyczyny w marnych oponach ktore gubią trakcję , klockach, plynie albo tarczach a nie w samym rozmiarze tarcz,
Pprzeciez golf 2 gti byl homologowany do rajdów na takich tarczach 256mm i nie mozna bylo wsadzic wiekszych bo by BK auto nie przeszlo, a jakos jeździli i jeżdza nadal mk2 gti, i hamuję elegancko, co prawda wiekszosc to teraz A grupy ale i tak nie wsadzaja wiekszych niz 256 zeby na szuter wyzsza opone zalozyc....A tu slysze ze komus na drodze w cywilnym aucie nie hamuje, cos tu jest nie tak!
Pamietaj ze nie samą średenicą tarczy sie hamuje ale głownie stanem całego układu hamulcowego i zawieszenia... pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pt gru 29, 2006 21:46 przez sas_gti, łącznie zmieniany 1 raz.
punkta mu za to!
viewtopic.php?f=91&t=496640" onclick="window.open(this.href);return false;
VW LT VR6 RWD Salonka by m3tal SLOW progress
Wulkanizator - Psychopata
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
one sie nazywja brembo max dokładnie, sa rowkowane z czarnej wysokotempreturowej stali, nie ma takich jak "sport max"
a jestes pewien ze masz 256mm?
Bo w/g katalogu wychodzi ze tam byly 239 wentylowane albo 239 niewetylowane
w kazdym razie
239x12 kosztuja okolo 69 zł szt.
239x20 kosztuja okolo 149zł szt.
256x20 kosztuja okolo 169 zł szt..
Ceny moga byc nizsze, nie mam teraz dostepu do katalogu i nie moge obliczyc dokladnie znizki, pisalem z pamięci
Wszytko znajdiesz na www.sklep.intercars.com.pl
Jakby co to zapraszam na zakupy u mnie
pozdrawiam
a jestes pewien ze masz 256mm?
Bo w/g katalogu wychodzi ze tam byly 239 wentylowane albo 239 niewetylowane
w kazdym razie
239x12 kosztuja okolo 69 zł szt.
239x20 kosztuja okolo 149zł szt.
256x20 kosztuja okolo 169 zł szt..
Ceny moga byc nizsze, nie mam teraz dostepu do katalogu i nie moge obliczyc dokladnie znizki, pisalem z pamięci
Wszytko znajdiesz na www.sklep.intercars.com.pl
Jakby co to zapraszam na zakupy u mnie
pozdrawiam
Ja mam nowy komplet 239 na ATE PD i powiem tyle, że jak na 239 porządnie hamuje. I tarcze nie były drogie.
Kupowałem je tutaj www.zmax.pl
Kupowałem je tutaj www.zmax.pl
ja mam standard wymiar zestaw z przodu ATE PD nacinane, niewentylowane + ferodo premier a na tyle komplet brembo. i powiem szczerze że hamowanie na suchym ze 150 odrywa twarz od reszty głowy więc coś u ciebie jest nie tak, ale nie stawiam na wielkość tarcz
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
zgadzam się z przedmówcami. Najczęstrzym błędem jest kupowanie gownianych tarcz i klocków.
Kumpel kiedys do mnie zadzwonił i zapytał co bym polecił, ja mu mowie ATE, Brembo itp. a on do mnie mowi że w sklepie gdzie jest to polecają Tarcze MIKODA albo JURID i klocki TOMEX (czy jakoś tak) albo też JURID i zaklinają się że lepszych na rynku się nie dostanie.
Ja sam osobiście mam z przodu ATE PD 239 wentylowane wraz z klockami ATE. z tyłu jeszcze szczęki Ferodo Premier i przy prędkościach 140 - 150 hamuje bardzo sprawnie choć coś ostatnio osłałbo.
Kumpel kiedys do mnie zadzwonił i zapytał co bym polecił, ja mu mowie ATE, Brembo itp. a on do mnie mowi że w sklepie gdzie jest to polecają Tarcze MIKODA albo JURID i klocki TOMEX (czy jakoś tak) albo też JURID i zaklinają się że lepszych na rynku się nie dostanie.
Ja sam osobiście mam z przodu ATE PD 239 wentylowane wraz z klockami ATE. z tyłu jeszcze szczęki Ferodo Premier i przy prędkościach 140 - 150 hamuje bardzo sprawnie choć coś ostatnio osłałbo.
znaczy za mało jest 150 ? chcesz powiedzieć że jeździsz dużo szybciej ?
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości