Jaka skrzynie do 2E ?? Pomocy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Jaka skrzynie do 2E ?? Pomocy
Witam przeszczepilem z passata silnik 2E do MK II .Sprzeglo poszlo z paska 288mm .teraz chce zapakowac skrzynie i mam dylemat jaka ? Napewno bede potrzebowal na linki i na grubym walku ale tez potrzebuje z jak najkrotszymi przelozenbiami. Myslalem o 2Y z MK II jest najkrotsza, na linki i na grubym ale niema .Co radzicie z czego taka skrzynia bedzie najlepsza ??
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
Re: Jaka skrzynie do 2E ?? Pomocy
najkrotsza to bedzie z syncro, tyle ze trzeba troche w srodku tuningowac by spasowałoBLACK pisze:Witam przeszczepilem z passata silnik 2E do MK II .Sprzeglo poszlo z paska 288mm .teraz chce zapakowac skrzynie i mam dylemat jaka ? Napewno bede potrzebowal na linki i na grubym walku ale tez potrzebuje z jak najkrotszymi przelozenbiami. Myslalem o 2Y z MK II jest najkrotsza, na linki i na grubym ale niema .Co radzicie z czego taka skrzynia bedzie najlepsza ??
www.vrservice.pl
Mam MK III GTi z motorem 2E i u mnie była skrzynia wymieniana na tą o krótszych przełożeniach, mam skrzynie o symbolu AUG, pochodzi z golfa II i pasuje do tego silnika na 100%. Jednak sam jej nie montowałem była już włożona jak kupiłem auto więc Ci nie powiem czy sprzęgło jest seryjne czy też od GII.
Poza tym auto w porównaniu z GIII z seryjną skrzynią stało się bardziej elastyczne i dużo lepiej przyśpiesza. W każdym bądź razie z GIII 2.0 16V nie mam większych problemów przy sprincie na 400m.
Poza tym auto w porównaniu z GIII z seryjną skrzynią stało się bardziej elastyczne i dużo lepiej przyśpiesza. W każdym bądź razie z GIII 2.0 16V nie mam większych problemów przy sprincie na 400m.
Żyj chwilą, nigdy niczego nie żałuj!
[URL=http://www.iv.pl/][IMG]http://www.iv.pl/images/01076717124385177074.jpg[/IMG][/URL]
[URL=http://www.iv.pl/][IMG]http://www.iv.pl/images/01076717124385177074.jpg[/IMG][/URL]
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
wszystko było by ok gdyby nie to ze silnik który zostal wsadzony pochodzi z passata a w passacie juz inne były skrzyni inne koła zamachowe sprzegła dosciski sterowanie biegami sprzegłem, mozna to zamienic na linke i wodziki ale to dodatkowe koszta.Krokulec pisze:Mam MK III GTi z motorem 2E i u mnie była skrzynia wymieniana na tą o krótszych przełożeniach, mam skrzynie o symbolu AUG, pochodzi z golfa II i pasuje do tego silnika na 100%. Jednak sam jej nie montowałem była już włożona jak kupiłem auto więc Ci nie powiem czy sprzęgło jest seryjne czy też od GII.
Poza tym auto w porównaniu z GIII z seryjną skrzynią stało się bardziej elastyczne i dużo lepiej przyśpiesza. W każdym bądź razie z GIII 2.0 16V nie mam większych problemów przy sprincie na 400m.
tak czy siak, albo kolega musi szukac skrzyni na linke albo kompletowac zestaw pod linki i wodziki i wtedy moze zastoosowac 2Y i innne skrzynie 020
www.vrservice.pl
Witam, nie chce otwierac nowego watku, bo moje lamerskie pytanie na to nie zasługuje, zatem przyłączam się do pytania - mianowicie, mam ABFa w MKIII, chce przejść na skrzynie 020 i stalowe cięgna i odejść od standartowych linek, w zasadzie mam już taką skrzynke jakiej szukałem (020 na grubym wałku), będe miał do tego koło zamachowe od KRa, sprzęgło z KR (chyba 210mm),nie wiem czy półosie będą bez kłopotu pasowały, ale mam nadzieje że tak, pytanie co z mechanizmem wybierania biegów, co dokładniej potrzebuje, a w zasadzie od czego 'kompletować ten zestaw pod linki i wodziki'?? Chcę maxymalnie uprościć sobie zadanie. Domyślam się że najłatwiej pójdzie mi z mechanizmem od mkIII także, tyle że od słabszej benzyny gdzie seryjnie występowała 020, czyli np od 1.6 lub 1.8 lub nawet 2.0 do 94 z motorem 2E .. Czy sie mylę w jakimś podpunkcie?? Jeśli tak, proszę o wyprowadzenie z błędu.. Dzięki. pozdrawiam.Borys pisze:wszystko było by ok gdyby nie to ze silnik który zostal wsadzony pochodzi z passata a w passacie juz inne były skrzyni inne koła zamachowe sprzegła dosciski sterowanie biegami sprzegłem, mozna to zamienic na linke i wodziki ale to dodatkowe koszta.
tak czy siak, albo kolega musi szukac skrzyni na linke albo kompletowac zestaw pod linki i wodziki i wtedy moze zastoosowac 2Y i innne skrzynie 020
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
kkk13 pisze:Witam, nie chce otwierac nowego watku, bo moje lamerskie pytanie na to nie zasługuje, zatem przyłączam się do pytania - mianowicie, mam ABFa w MKIII, chce przejść na skrzynie 020 i stalowe cięgna i odejść od standartowych linek, w zasadzie mam już taką skrzynke jakiej szukałem (020 na grubym wałku), będe miał do tego koło zamachowe od KRa, sprzęgło z KR (chyba 210mm),nie wiem czy półosie będą bez kłopotu pasowały, ale mam nadzieje że tak, pytanie co z mechanizmem wybierania biegów, co dokładniej potrzebuje, a w zasadzie od czego 'kompletować ten zestaw pod linki i wodziki'?? Chcę maxymalnie uprościć sobie zadanie. Domyślam się że najłatwiej pójdzie mi z mechanizmem od mkIII także, tyle że od słabszej benzyny gdzie seryjnie występowała 020, czyli np od 1.6 lub 1.8 lub nawet 2.0 do 94 z motorem 2E .. Czy sie mylę w jakimś podpunkcie?? Jeśli tak, proszę o wyprowadzenie z błędu.. Dzięki. pozdrawiam.Borys pisze:wszystko było by ok gdyby nie to ze silnik który zostal wsadzony pochodzi z passata a w passacie juz inne były skrzyni inne koła zamachowe sprzegła dosciski sterowanie biegami sprzegłem, mozna to zamienic na linke i wodziki ale to dodatkowe koszta.
tak czy siak, albo kolega musi szukac skrzyni na linke albo kompletowac zestaw pod linki i wodziki i wtedy moze zastoosowac 2Y i innne skrzynie 020
no nie mylisz sie dobrze rozymijesz temat,
polecam dorwac jakies MKIII z 2E na pokładzie i wyrwac z niego całośc, mechanizm zmiany biegów pedały, linke sprzegła
www.vrservice.pl
A co BORYS powiesz jezeli nieznajde narazie innej skrzyni i do tego silnika 2E ktory wsadzam zapakowac orginalna skrzynie ktora mam teraz w RP czyli o oznaczeniu ATH ona na waskim jest walku pewnie ? Musialbym wtedy dac sprzeglo tylko z RP swoje i czy to dlugo wytrzyma taka kombinacja w 115 konnym 2E
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości