Witam wszystkich kiedys juz pisalem bo bylem napalony na vr-a, ale po przeczytaniu licznych tematow stwierdzilem ze za duzo siana i roboty to bedzie kosztowac.
Tak jak w temacie na wiosne chce zakupic ABF-a raczej bedzie to trudne ale bede kombinowal zeby sprowadzic. Bylo juz duzo podobnych tematow ale w Golfikach ja mam cordobe GTI. Kupilem ja i po jakims czasie zauwazylem ze bieze olej duzo oleju postanowilem zrobic glowice na poczatek bylo troche lepiej ale po kilku miesiacach zaczela mi migac kontrolka cisnienia oleju rozebralismy dol co sie okazalo nie bylo praktycznie glownych panewek tzn lezaly na dnie miski :/ zmielone kupilem drugiego 2e tez bieze olej ale teraz nie zrobie juz tego bledu, dobra bo sie rozpisalem mam kilka pytan:
1. moja seryjna skrzynia bedzie pasowac do ABF-a konczy sie przy 235 km/h tzn odcinka
2. co jeszcze oprocz kolektorow bede potrzebowal?
3. co z poloskami, przegubami wystarczy seria czy 16-stki maja jakies inne?
4. jak bedzie wygladalo mocowanie silnika wszyscy mechanicy mi mowia ze ibizy, cordoby sa robione na podlodze VW Polo bedzie trzeba lapy przerabiac?
5. jeszcze cos chodzi mi o elektronike nie bedzie jakis problemow z nia bo mam kumpla co ma calibre 16v i on ma duzo roznych czujnikow?
Za kazda pozyteczna odpowiedziec bardzo dziekuje.
Swap 2e na ABF
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
Re: Swap 2e na ABF
ad1 bedie pasowac co prawda troche małe sprzegło i słaba ta skrzynia ale bedzie pasowac[QT]Devil pisze:Witam wszystkich kiedys juz pisalem bo bylem napalony na vr-a, ale po przeczytaniu licznych tematow stwierdzilem ze za duzo siana i roboty to bedzie kosztowac.
Tak jak w temacie na wiosne chce zakupic ABF-a raczej bedzie to trudne ale bede kombinowal zeby sprowadzic. Bylo juz duzo podobnych tematow ale w Golfikach ja mam cordobe GTI. Kupilem ja i po jakims czasie zauwazylem ze bieze olej duzo oleju postanowilem zrobic glowice na poczatek bylo troche lepiej ale po kilku miesiacach zaczela mi migac kontrolka cisnienia oleju rozebralismy dol co sie okazalo nie bylo praktycznie glownych panewek tzn lezaly na dnie miski :/ zmielone kupilem drugiego 2e tez bieze olej ale teraz nie zrobie juz tego bledu, dobra bo sie rozpisalem mam kilka pytan:
1. moja seryjna skrzynia bedzie pasowac do ABF-a konczy sie przy 235 km/h tzn odcinka
2. co jeszcze oprocz kolektorow bede potrzebowal?
3. co z poloskami, przegubami wystarczy seria czy 16-stki maja jakies inne?
4. jak bedzie wygladalo mocowanie silnika wszyscy mechanicy mi mowia ze ibizy, cordoby sa robione na podlodze VW Polo bedzie trzeba lapy przerabiac?
5. jeszcze cos chodzi mi o elektronike nie bedzie jakis problemow z nia bo mam kumpla co ma calibre 16v i on ma duzo roznych czujnikow?
Za kazda pozyteczna odpowiedziec bardzo dziekuje.
ad2 wiązkę ecu alternator
ad3 podejdą te z 2e
ad4 łapy mozesz przełozyc swoje z 2E beda pasowac w razie gdyby tamte nie pasowały ale powinny pasowac
ad5 co do elektryki to zalezy jaką bediesz miał wiązkę, jak komplet wypięty ze skrzynki bezpiecznikó to nie powinno byc problemów wpinasz i powinno grac, a jeli bedzie ucięta to zaczynają się schody
www.vrservice.pl
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
no najlepiej kupic komplet ale wtedy musisz dołozyc linki do sterowania biegami i pompke sprzegła z siłownikiem[QT]Devil pisze:Kurcze co do skrzyni to ta jest juz troche skatowana znajac zycie mi sie posypie lepiej kupic w komplecie z silnikiem czy szukac jakiejs innej. Aha takie skrzynie z 16-stki przy ilu km/h sie koncza i jedynka jaka dluga jest?
a co do długosci skrzyn to trzeba policzyc, w zaleznosci od zastosowanej skrzyni
www.vrservice.pl
Nie chce zakładać podobnego tematu bo kolega właśnie przymierza się do takiego samego swapu 2E na ABF i mam takie pytanko, od czego jeszcze można przełożyć mechanizm zmiany biegów ten na linki ? Od Passatow b3 i b4 i Vr6 wybierak i linki podejdą do skrzyni ABFa ?? i jak najlepiej zabrać się za ten montaż pompki sprzęgła ?
Ostatnio zmieniony czw lip 01, 2010 18:28 przez Marko16v, łącznie zmieniany 1 raz.
Mk3 ABF, Mk2 1.6D, Vento 2.8 VR6, Mk2 1.8 RP - było, mineło...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości