chłodnica oleju a smarowanie turbo
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
chłodnica oleju a smarowanie turbo
witam
założyłem smarowanie do turbo z czujnika ciśnienia oleju ze stopy filtra a chłodzenie oleju z czujnika temperatury oleju też ze stopy filtra.
bo mi sie wydaje że chyba źle zrobiłem bo teraz może ciśnienie oleju spaść do turbo.
założyłem smarowanie do turbo z czujnika ciśnienia oleju ze stopy filtra a chłodzenie oleju z czujnika temperatury oleju też ze stopy filtra.
bo mi sie wydaje że chyba źle zrobiłem bo teraz może ciśnienie oleju spaść do turbo.
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
nie wiem czy dobrze zrozumialem jeden z przewodow chlodnicy oleju jest w miejscu czujnika, a drugi gdzie?? chyba nie do miski??:> opisz dokladniej prosze bo troszke nie widze rozwiazania..
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
evolution, wiec mam tak w stojanie filtra mam dwa czujniki i pod ten od ciśnienia rozwierciłem, przegwintowałem, wstawiłem trójnik wkręciłem czujkę i wąż z olejowy do turbo
natomiast z tej drugiej czujki chyba od temp. oleju, też rozwierciłem, przegwintowałem, wstawiłem trójnik i waż do chłodnicy, (chłodnice mam od jakiegoś bmw która była razem z chłodnicą wody), no i chciałem wylotowy wąż dać do miski.
Ale sobie teraz myślałem że przez to ciśnienia nie będzie.
natomiast z tej drugiej czujki chyba od temp. oleju, też rozwierciłem, przegwintowałem, wstawiłem trójnik i waż do chłodnicy, (chłodnice mam od jakiegoś bmw która była razem z chłodnicą wody), no i chciałem wylotowy wąż dać do miski.
Ale sobie teraz myślałem że przez to ciśnienia nie będzie.
zamieszane na maxa
pod chlodnice sobie kup podstawe z mk1 gti lub przejsciowke pod filtr, a smarowanie masz podpiete dobrze - trojnik w czujnik cisnienia i do turbo a powrót do miski olejowej.
pod chlodnice sobie kup podstawe z mk1 gti lub przejsciowke pod filtr, a smarowanie masz podpiete dobrze - trojnik w czujnik cisnienia i do turbo a powrót do miski olejowej.
DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
- olozwirski
- 2 SLOW 2 PLAY
- Posty: 1628
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
- Lokalizacja: WKZ
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości