chłodnica oleju a smarowanie turbo

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

luckash
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 317
Rejestracja: czw gru 08, 2005 19:55
Lokalizacja: Bartniczka
Kontakt:

chłodnica oleju a smarowanie turbo

Post autor: luckash » ndz gru 24, 2006 16:31

witam
założyłem smarowanie do turbo z czujnika ciśnienia oleju ze stopy filtra a chłodzenie oleju z czujnika temperatury oleju też ze stopy filtra.
bo mi sie wydaje że chyba źle zrobiłem bo teraz może ciśnienie oleju spaść do turbo.



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » ndz gru 24, 2006 17:38

nie wiem czy dobrze zrozumialem jeden z przewodow chlodnicy oleju jest w miejscu czujnika, a drugi gdzie?? chyba nie do miski??:> opisz dokladniej prosze bo troszke nie widze rozwiazania..


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

luckash
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 317
Rejestracja: czw gru 08, 2005 19:55
Lokalizacja: Bartniczka
Kontakt:

Post autor: luckash » ndz gru 24, 2006 17:49

evolution, wiec mam tak w stojanie filtra mam dwa czujniki i pod ten od ciśnienia rozwierciłem, przegwintowałem, wstawiłem trójnik wkręciłem czujkę i wąż z olejowy do turbo
natomiast z tej drugiej czujki chyba od temp. oleju, też rozwierciłem, przegwintowałem, wstawiłem trójnik i waż do chłodnicy, (chłodnice mam od jakiegoś bmw która była razem z chłodnicą wody), no i chciałem wylotowy wąż dać do miski.
Ale sobie teraz myślałem że przez to ciśnienia nie będzie.



Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » ndz gru 24, 2006 19:04

zamieszane na maxa

pod chlodnice sobie kup podstawe z mk1 gti lub przejsciowke pod filtr, a smarowanie masz podpiete dobrze - trojnik w czujnik cisnienia i do turbo a powrót do miski olejowej.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Post autor: olozwirski » wt gru 26, 2006 12:08

Tu masz podobny temat -klik-



luckash
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 317
Rejestracja: czw gru 08, 2005 19:55
Lokalizacja: Bartniczka
Kontakt:

Post autor: luckash » wt gru 26, 2006 12:45

wiec bez odpowiedniej podstawki chłodnicy nie da się podłączyć? :crazy:



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » wt gru 26, 2006 16:32

Podstawa filtra oleju z wyjściami na chłodnice oleju z MK1 GTi to koszt 30zł.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości