Przerobienie silnika 2 E ?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Przerobienie silnika 2 E ?
Witam wszystkim niedawno zakupilem calego paska w Niemcowni oczywiscie dla silniczka .Jest to 2.0 8V z oznaczeniem 2E . Bede go wstawial do golfa II w ktorym siedzi 1.8 RP.
Oczywiscie juz bez przerobek taki silnik lata fajnie w dwojce ale polazlem o krok dalej.
Głowica zostala zdjeta i poleciala do Bydgoszczy do Swiatka na przerobienie kompletne i zalozenie walka sportowego z seri GT .Gdy glowica wroci i zostanie zamontowany silnik w aucie jedzie on juz na kolach do Swiatka na zrobienie calego ukladu wydechowego z kawsowki 4-2-1 przelot ,a nastepnie chip i zgranie tego .
I tu moje pytanie na jakie przyrosty mocy moge potym liczyc seryjnie ma 115 koni ? I co byscie poradzili ewentualnie jeszcze w nim grzebnac . ? Czekam na wypowiedzi i porady
Oczywiscie juz bez przerobek taki silnik lata fajnie w dwojce ale polazlem o krok dalej.
Głowica zostala zdjeta i poleciala do Bydgoszczy do Swiatka na przerobienie kompletne i zalozenie walka sportowego z seri GT .Gdy glowica wroci i zostanie zamontowany silnik w aucie jedzie on juz na kolach do Swiatka na zrobienie calego ukladu wydechowego z kawsowki 4-2-1 przelot ,a nastepnie chip i zgranie tego .
I tu moje pytanie na jakie przyrosty mocy moge potym liczyc seryjnie ma 115 koni ? I co byscie poradzili ewentualnie jeszcze w nim grzebnac . ? Czekam na wypowiedzi i porady
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Re: Przerobienie silnika 2 E ?
Koles wychamowal 130 km i 183 nm na takim silniku tylko po zamontowaniu walka schricka 268 stopni i odpowiednim wystrojeniu.BLACK pisze:Witam wszystkim niedawno zakupilem calego paska w Niemcowni oczywiscie dla silniczka .Jest to 2.0 8V z oznaczeniem 2E . Bede go wstawial do golfa II w ktorym siedzi 1.8 RP.
Oczywiscie juz bez przerobek taki silnik lata fajnie w dwojce ale polazlem o krok dalej.
Głowica zostala zdjeta i poleciala do Bydgoszczy do Swiatka na przerobienie kompletne i zalozenie walka sportowego z seri GT .Gdy glowica wroci i zostanie zamontowany silnik w aucie jedzie on juz na kolach do Swiatka na zrobienie calego ukladu wydechowego z kawsowki 4-2-1 przelot ,a nastepnie chip i zgranie tego .
I tu moje pytanie na jakie przyrosty mocy moge potym liczyc seryjnie ma 115 koni ? I co byscie poradzili ewentualnie jeszcze w nim grzebnac . ? Czekam na wypowiedzi i porady
Pozdro
ja bym wsadził walek 276-288 , ten GT swiatka to bedzie słabizna
do 150km mozesz go "umęczyć"
do 150km mozesz go "umęczyć"
DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
Walek bedzie 270 stopni oczywiscie z cala przerobione glowica polerowanie kanalow itd Niechce ostrzejszego bo z tego co sie orjentuje pociagnie to za soba powazniejsze modyfikacje silnika a auta ma miec obroty w zakresien 900-1000 gdyz niejest do sporu jezdzi nim kobieta mysle ze jak wydusze z niego 140-150 wystarczy dodam ze wkladam skrzynie biegow na grubym walku z GTI o oznaczeniu 2Y czyli ta najkrotsza
- Apsik
- Powered by G60
- Posty: 1279
- Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
- Lokalizacja: just behind you
- Kontakt:
Ja bym do Światka nawet emaila nie wysłał a co dopiero głowice wysłac ... lepsze efekty byłyby gdybys glowice do portingu do znajomych z forum wusłał i wałek Schricka założył...
No ale jak kto woli ... uważaj tez żeby krzywki tego Światkowego wałka sie nie wytarły...
pozdro
No ale jak kto woli ... uważaj tez żeby krzywki tego Światkowego wałka sie nie wytarły...
pozdro
It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
270 to i tak "kupa"
ja jezdzilem w 1.8 i 2.0 8v na wałku schrick 288 a i wolne byly na 950 ustawione wiec nie widze problemów.
ja jezdzilem w 1.8 i 2.0 8v na wałku schrick 288 a i wolne byly na 950 ustawione wiec nie widze problemów.
DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
Powiem tak walek 760 zl , cala przerobka glowice 600 zl , chip 800 zl wydech od 2 do 3 tys Pr
[ Dodano: 06 Gru 2006 18:56 ]
A wiec po rozmowach z ludzmi w klubie z niektorymi przynajmniej bo reszcie ciezko doradzic i odpisac bedzie auto robione u Pana Chojnackiego moze i drozej to wyniesie niz u Swiatka ale podejscie ma super i zaproponowal ciekawe przerobki. Szukam jak cos jeszcze kontaktu do firmy 2B ?
A wiecie cos blizej o walkach produkcji znajomego Pana Chojnackiego ?
[ Dodano: 06 Gru 2006 18:56 ]
A wiec po rozmowach z ludzmi w klubie z niektorymi przynajmniej bo reszcie ciezko doradzic i odpisac bedzie auto robione u Pana Chojnackiego moze i drozej to wyniesie niz u Swiatka ale podejscie ma super i zaproponowal ciekawe przerobki. Szukam jak cos jeszcze kontaktu do firmy 2B ?
A wiecie cos blizej o walkach produkcji znajomego Pana Chojnackiego ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości