[mk2] Swap na 1.8 PL

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
robson_wrc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: sob maja 20, 2006 16:18
Lokalizacja: Otwock
Kontakt:

[mk2] Swap na 1.8 PL

Post autor: robson_wrc » czw lis 23, 2006 23:18

Witam
Mam cały komplet do swapa z 1.3 NZ na 1.8 Pl mam silnik skrzynie całą wiązke z bezpiecznikami na przód pompe paliwa przewody paliwowe itp. I mam pytanie ile mnie może kosztować swap i czy ktoś by mi go zrobił z okolic wawy ?
Pozdro


MOC JEST BOGIEM,PRĘDKOSĆ NAŁOGIEM, NITRO ZABAWĄ A TURBO PODSTAWA :)

Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: tirsone » pt lis 24, 2006 12:48

Czesc... ja robię swapa na PL ale PN-ki... i musze przyznać że jest to trudna sprawa dla kogos kto jest/był zielony w tym temacie... Mnie do tej pory koszt swapa wyniósł ponad 4000 zeta ;/ wliczając koszt silnika i reszty rzeczy. Cena jest wysoka bo doszło wieeeeeeeele bonusów który nie były do przewidzenia... Ale ja wiele rzeczy wymieniłem na nowe.... Aktualnie przygotowuję wielki topic o swapie z PN na PL... niestety będąc na finiszu tego swapa nie mogę odpalić silnika bo mam co z wtryskami...:(((( i nikt mi nie potrafi pomóc.... więć musze poszukać kogoś od Ke-jetronica bo sam już nie mam siły....:((

powiem tak..łatwo nie jest chyba że wiesz jaki masz ten silnik od PL...ja nie wiedziałem i dlatego tak się męczę... napewno plusem jest wyniesiona wiedza która jest proporcjonalnie duża do napotkanych problemów...

Pozdrawiam

ps.. jakby co służę radą oczywiście do pewnego stopnia...


Mój golf

Miłość ożyła....

Awatar użytkownika
robson_wrc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: sob maja 20, 2006 16:18
Lokalizacja: Otwock
Kontakt:

Post autor: robson_wrc » pt lis 24, 2006 19:34

No ja kupiłem całą jette więc myśle że nic nie będzie brakować... Ale w silniku trzeba zrobić remon ponieważ panewka na wale jest obrucona ale to mnie tak nie martki jak wtrysk bo fura 3 lata jezdziła na gazie i boje sie że ten mechaniczny rozdzielacz co jest pod maską szlak przez to trafił :/ A podobno ten wtrysk ciężko ogarnąć jak coś sie sypnie... Mnie cały komplecok narazie kosztował 500 zł silnik skrzynia wiązka osprzęt zawieszenia itp Oraz tylna belka z tarczami noi + remont ale myśle że sie opłacało...


MOC JEST BOGIEM,PRĘDKOSĆ NAŁOGIEM, NITRO ZABAWĄ A TURBO PODSTAWA :)

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » pt lis 24, 2006 21:03

nie baw sie w szlify walu bo beda problemy tylko kupuj drugi uzywany nominalny wal i montuj


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
robson_wrc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: sob maja 20, 2006 16:18
Lokalizacja: Otwock
Kontakt:

Post autor: robson_wrc » pt lis 24, 2006 22:53

A jakie mogą być problemy po szlifie...?? Wsumie szczerze mówiąc to boje sie kupić użykaka bo wsumie to nie wiesz co trafisz... Myśle żeby go troche odremontować troszke km spokojnej żeby sie wszystko dotarło ale za to mam pewność co mam że sie nic nie rozsypie po 2 tyg.


MOC JEST BOGIEM,PRĘDKOSĆ NAŁOGIEM, NITRO ZABAWĄ A TURBO PODSTAWA :)

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » sob lis 25, 2006 09:37

po szlifach masz prawie pewnosc ze sie... znowu zatrze po kilku przekatowaniach, wiec szkoda kasy i nerwow szukaj walu w nominale, najdluzej pozyje


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
gulba
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 133
Rejestracja: sob sty 07, 2006 23:04
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: gulba » pn lis 27, 2006 20:22

evolution pisze:po szlifach masz prawie pewnosc ze sie... znowu zatrze po kilku przekatowaniach, wiec szkoda kasy i nerwow szukaj walu w nominale, najdluzej pozyje
:evolution" czemu twierdzisz że po szlifie po kilku katowaniach znów się zatrze,????????
ja mam wał po szlifie zaliczony 10 kjs, sporo treningów, po asfalcie, szutrze, i jak do tej pory nic złego sie niedzieje.


PROSTE SĄ DLA TWARDZIELI ZAKRĘTY DLA MYŚLĄCYCH

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » pn lis 27, 2006 21:01

jesli zatrla sie panewka nalezy odpuscic poniewaz czopy sa rozhartowane i jest kibel, szlif walu sprawnego ie ponosi za soba zadnych problemow...


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
robson_wrc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: sob maja 20, 2006 16:18
Lokalizacja: Otwock
Kontakt:

Post autor: robson_wrc » wt lis 28, 2006 12:14

Z tego co wiem to panewka w tym moim silniku nie jest zaterta tylko poprzedni właściciel jak panewka zaczeła mu stukać to wymienił tylko tą jedną :goof: I pojechał tym samochodem wiechał w korki i znowu zaczeła stukać... silnik normalnie chodził tylko ta panewka stukała a jak panewka by sie zatarła to wogule silnikiem by nie dało rady zakręcić wiem bo ojciec tak miał w fordzie scorpio...


MOC JEST BOGIEM,PRĘDKOSĆ NAŁOGIEM, NITRO ZABAWĄ A TURBO PODSTAWA :)

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » wt lis 28, 2006 18:45

to sie zatarla panewka odpuisc sobie szlify


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] i 10 gości