Jaki tłumik polecacie do Golfa III ??
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Jaki tłumik polecacie do Golfa III ??
Siemka, chce kupic tłumik odrazu mowie ze sportowy . Tylko chodzi mi o to zeby tym autem dało sie jeszcze jezdzic, zalezy mi na ładnym soczystym basieee :)a nie na hardcore . Jesli mozecie cos polecic to wklejajcie linki lub fotki cokolwiek
I jaki tłumik najlepiej podpasuje do Golfa III tzn. kształt
Pozdroo z góry dzieki
I jaki tłumik najlepiej podpasuje do Golfa III tzn. kształt
Pozdroo z góry dzieki
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
Mabu pisze:I jaki tłumik najlepiej podpasuje do Golfa III tzn. kształt
wszystko zależy od gustu !!!!! dobieraj wg swego bo auto ma sie podobać głównie właścicielowi :PP
A jesli chodzi o tłumiki to ja osobiscie sie spotkałem z paroma z czego polecam firmy takie jak Ulter i KM MALON
Osobiście mam ten w moim klekocie http://www.allegro.pl/item141216961_dp1 ... anio_.html i naprawde fajnie idzie i jest bas nawet biorąc pod uwage ze to diesel:DD byłem zaskoczony po założeniu:D (mile zaskoczony)
Ale podobają mi sie jeszcze 2 inne rodzaje czyli np
nr 2 to http://www.allegro.pl/item140102498_tlu ... n_dkp.html
i nr 3 http://www.allegro.pl/item140102490_tlu ... _sdo_.html
no i ewentualnie cos w stylu podgiętej 2 rurki moze
http://www.allegro.pl/item140467013_tlu ... ning_.html
Inne wzory mi sie wogole nie podobają :PPP cuz kwestia gustu ale ja do mojego własnie kupięłm ten a jak sie by czasem posypał (odpukać) to opcja 2 lub 3 ale wykonane są porządnie więc nie ma obaw:) To samo ULTER
- barteKKK03
- V.I.P.
- Posty: 15224
- Rejestracja: sob mar 12, 2005 15:22
- Apsik
- Powered by G60
- Posty: 1279
- Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
- Lokalizacja: just behind you
- Kontakt:
A ja tam preferuje tłumiki MG Motorsport i wydechy ze stali nierdzewnej - robie raz i używam cały czas!!! Dobrze zrobiony wydech nie zamula auta, a juz napewno nie buczy/ruczy jak te puszki po sardynkach w większości dostępne na allegro pod "szumną" nazwa: Bass, Bassowy itd.
Coś w moim stylu, czyli tłumik do mojego G-TD:
Od lewej:
- kabel plusowy od BMW
- tłumik środkowy 2" (125zł)
- rura os down-pipe do "tłumika środkowego" (125zł)
- tłumik końcowy z polerowaną końcówką 60mm (450zł)
Coś w moim stylu, czyli tłumik do mojego G-TD:
Od lewej:
- kabel plusowy od BMW
- tłumik środkowy 2" (125zł)
- rura os down-pipe do "tłumika środkowego" (125zł)
- tłumik końcowy z polerowaną końcówką 60mm (450zł)
It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
- Apsik
- Powered by G60
- Posty: 1279
- Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
- Lokalizacja: just behind you
- Kontakt:
Ten układ wydechowy robiony jest akurat pod silnik 1.9TD i rury maja 2" (popularne 48,3mm), końcówka to rura 2,5" (tzw. 60-tka).fuldi pisze:Apsik, ile cali masz rury i czy spawałeś je czy wyginałeś?
W G60 mam układ wydechowy o średnicy 2,5".
Rury oczywiście nacinam i potem są spawane - to rozwiązanie moim zdaniem ma bardzo dużo zalet, a mianowicie: jeżeli ktoś ma wprawę w nacinaniu, to łatwiej dopasowuje całe elementy do siebie, bo elementy są w jednym kawałku, a zagięcia są na tyle sztywne, że można nimi manipulować; wydech można zrobić całkowicie poza samochodem nawet bez wstępnej przymiarki, a potem pospawać; oszczędność materiału, bo kolanka zawsze trzeba ciąć by je dopasować; cena -> kolanka są droższe. Minus jest chyba tylko jeden - potrzebna jest osoba która zna się na nacinaniu i widzi efekt cięcia jeszcze przed włączeniem szlifierki.
Amatorskie nacięcia mogą zaowocować zmniejszoną przepustowością rury!!!
Nie uważam się za guru w tym temacie, ale już robiłem nie jedno nacięcie i póki co nie było tragedii, chociaż początki były bardzo ciężkie
It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
- Apsik
- Powered by G60
- Posty: 1279
- Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
- Lokalizacja: just behind you
- Kontakt:
Jedynie takie [wydech 2,5" mojego G60 - od kolektora do tłumika końcowego]:fuldi pisze:masz więcej zdjęć twojego układu wydechowego?
Rura 2" w zupełności wystarczy, od kolektora do tłumika końcowego potrzebujesz 2m + 50cm 2,5" na ładną końcówkę (na wydech kupuj surowa rurę, na końcówkę też, ale potem trzeba ją papierem przeszlifować 120->240->400 i w poler, bo polerowana rura jest droższa)fuldi pisze:Apsik, jakie rury polecasz kupić do mnie czyli do mojego mk3 1.8 ABS 90kucy?
W moim przypadku wszystko jest spawane profesjonalnym TIGiemfuldi pisze:ty gazówka spawałeś?
It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
-
- Użytkownik
- Posty: 346
- Rejestracja: ndz cze 25, 2006 13:20
- Lokalizacja: Głowno kolo Łodzi
- Kontakt:
Ja polecam ci ultera... kupilem takiego http://www.ulter.com.pl/baza/wysyp_mont.php?id=3 zajebiscie polecam.. w kabinie nie slychac roznicy w porownaniu z seryjnym, na zewnatrz slycha ze jest sportowy dopiero powyrzej 3500 rpm. Naprawde goraco polecam
[ Dodano: 29 Lis 2006 19:27 ]
polecam koncowki o ksztalnie owalu
[ Dodano: 29 Lis 2006 19:27 ]
polecam koncowki o ksztalnie owalu
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2315410#2315410
- Apsik
- Powered by G60
- Posty: 1279
- Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
- Lokalizacja: just behind you
- Kontakt:
DziękiDomier pisze:Apsik to co Ty prezentujesz to klasa
... ja wychodzę z założenia, że jak coś ma jechać to niech nie buczy, bo poco to komu (1,3 vmax 140km/h i buczy jak stado baranów )
Najlepszy dźwięk to żaden "bas", a coś na wzór WRC.
Jeżeli ktoś ceni sobie ciszę to wydech też może być z kwasówki, np. z metalowym katalizatorem i 2ma tłumikami.
It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości