SAWP 1.3 nz na 1.9 TDI

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
malutki
Forum Master
Forum Master
Posty: 1051
Rejestracja: śr lis 15, 2006 12:03
Lokalizacja: Opole/Krapkowice
Kontakt:

SAWP 1.3 nz na 1.9 TDI

Post autor: malutki » ndz lis 19, 2006 15:19

Witam, doszedlem do wniosku ze te 55 kucy w miom wozie to troche malo i zaczalem sie zastanawiac nad SwAP-em. Jednak wydaje mi sie ze montaz benzyniaka moze bedzie latwiejsze ale drozsze w dalszym eksploatowaniu na codzien, a montaz diesla moze sprawic sporo klopotow w czasie montazu ale pozniej bedzie tanszy. stad moj dylemat :( co sadzicie o takiej modyfikacji


Clarion DXZ958 - Morel Hybrid Integra 402 - Morel 6W - Gladen RS10 - Phoenix Gold Ti600.4 - Phoenix Gold Ti1500.1
Szafa gra :-)

cycu767
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 210
Rejestracja: ndz lip 16, 2006 16:25
Lokalizacja: Warszawa
Auto: 2017 Golf MK 7.5 Highline Variant
Silnik: CZDA
Kontakt:

Post autor: cycu767 » ndz lis 19, 2006 15:58

a za ile kupisz ten 1.9 tdi? no jescze caly osprzet itp... a pozatym ropa pojdzie w gore :P

wiem ze NZ sluzy tylko do "pultania" a nie do scigania ale taki jej urok :okej:

ja bym zalozyl dobrego benzyniaka... zawsze potem mozesz gazownie wsadzic :P



Awatar użytkownika
malutki
Forum Master
Forum Master
Posty: 1051
Rejestracja: śr lis 15, 2006 12:03
Lokalizacja: Opole/Krapkowice
Kontakt:

Post autor: malutki » ndz lis 19, 2006 23:49

no moze i masz racje z tym paliwem. a co do kosztow to taki swap z silnikiem,skrzynia i calym potrzebnym osprzetem kosztowalby ok 10 tys. ale nie tylko to mnie w tym wszystkim korci ale tez fakt posiadania samochodu innego niz na co dzien mozna spotkac :)


Clarion DXZ958 - Morel Hybrid Integra 402 - Morel 6W - Gladen RS10 - Phoenix Gold Ti600.4 - Phoenix Gold Ti1500.1
Szafa gra :-)

cycu767
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 210
Rejestracja: ndz lip 16, 2006 16:25
Lokalizacja: Warszawa
Auto: 2017 Golf MK 7.5 Highline Variant
Silnik: CZDA
Kontakt:

Post autor: cycu767 » pn lis 20, 2006 14:07

malutki pisze:posiadania samochodu innego niz na co dzien
to jest dobre ale czy warte swojej ceny? nie wydaje mi sie :P



Awatar użytkownika
malutki
Forum Master
Forum Master
Posty: 1051
Rejestracja: śr lis 15, 2006 12:03
Lokalizacja: Opole/Krapkowice
Kontakt:

Post autor: malutki » pn lis 20, 2006 14:37

jak to w tuningu bywa ze kasa ktora wladujesz w swoje wozidelko nieraz przekracza jego wartosc pieniezna ale za to sentymentalna wzrasta,nie sadzisz?


Clarion DXZ958 - Morel Hybrid Integra 402 - Morel 6W - Gladen RS10 - Phoenix Gold Ti600.4 - Phoenix Gold Ti1500.1
Szafa gra :-)

Awatar użytkownika
Gobo90
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2197
Rejestracja: sob mar 25, 2006 18:56
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Post autor: Gobo90 » pn lis 20, 2006 16:31

obawiam sie że rama może nie wytrzymać jak wsadzisz TDI ;)



Awatar użytkownika
Bula88
Forum Master
Forum Master
Posty: 1097
Rejestracja: wt cze 21, 2005 17:13
Lokalizacja: VW GRUPA CHOJNICE
Kontakt:

Post autor: Bula88 » sob lis 25, 2006 11:02

Gobo90 pisze:obawiam sie że rama może nie wytrzymać jak wsadzisz TDI
mylisz sie, duzo ludzi ma wpakowane w mk2 tdi'ka



autopanga
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: sob lis 25, 2006 11:51
Lokalizacja: Lubelskie
Kontakt:

Post autor: autopanga » sob lis 25, 2006 13:14

dla mnie nieopłacalne


Przydałby mi się VW Caddy do mojej przyszłej firmy.
[url=http://www.forum.halohalo.pl]telefony komórkowe gsm telekomunikacja[/url]

Awatar użytkownika
Gobo90
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2197
Rejestracja: sob mar 25, 2006 18:56
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Post autor: Gobo90 » sob lis 25, 2006 19:52

Bula88, tak ale zazwyczaj wcześniej był tam diesel.. ;) Rama od diesla jest inna (mocniejsza) niż w benzynie i po pewny czasie może sie okazać że ram siada...



Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Post autor: olozwirski » sob lis 25, 2006 21:05

Gobo90 pisze:Bula88, tak ale zazwyczaj wcześniej był tam diesel.. ;) Rama od diesla jest inna (mocniejsza) niż w benzynie i po pewny czasie może sie okazać że ram siada...
Powaznie jest mocniejsza, skad wiesz?



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » wt lis 28, 2006 02:41

gdzie tam mocniejsza niby dlaczego mialby byc mocniejsza??

predzej w benzynie z duza moca co gnie rame jakies V8 z kompresorem to tak
ale w dieslu co ma max 80Ps i 155Nm potrzeba zwiekszac wytrzymalosc ramy??

budy sa takie same wszystkie tylko zawiasem sie roznia



Awatar użytkownika
malutki
Forum Master
Forum Master
Posty: 1051
Rejestracja: śr lis 15, 2006 12:03
Lokalizacja: Opole/Krapkowice
Kontakt:

Post autor: malutki » śr lis 29, 2006 21:53

dzieki za wszyskie dotychczasowe odpowiedzi czy rady. z tego co ja wiem to faktycznie wszystkie ramy mkII sa te same ,moze jedynie G60 miala wzmocniona. O tym ze rama moze nie wytrzymac tez sie juz zastanawialem no ale jeśli mk I od compsportu wytrzymuje moc ponad 300 koni z diesla to chyba w 2 nie powinno byc problemu z tymi 130-150 KM? prosze o dalsze posty :)


Clarion DXZ958 - Morel Hybrid Integra 402 - Morel 6W - Gladen RS10 - Phoenix Gold Ti600.4 - Phoenix Gold Ti1500.1
Szafa gra :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości