Na co zwracać uwagę przy zakupie używanej turbosprężarki?

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

luckash
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 317
Rejestracja: czw gru 08, 2005 19:55
Lokalizacja: Bartniczka
Kontakt:

Na co zwracać uwagę przy zakupie używanej turbosprężarki?

Post autor: luckash » sob lis 11, 2006 18:21

Tak jak w temacie.... Mam na oku używaną turbosprężarkę którą chcę kupić. I teraz pytanie jak tu badziewia nie kupić. Idzie to jakoś na pierwszy rzut oka wykryć wady? Czy dopiero po założeniu? Z tego co wiem o turbinie to ma nabite 60kkm i jest 100% sprawna....
Proszę o każdą pomoc bo sie nie znam...



Awatar użytkownika
wojti
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: śr lis 16, 2005 23:15
Lokalizacja: pomorze
Kontakt:

Post autor: wojti » sob lis 11, 2006 19:39

musisz patrzeć na wirnik ssący czy niema uszczerbien i na wydechowy tez spójrz jak wygląda a pozatym luz na ośce to ma kazda jedna mniej druga wiecej najlepiej bedzie po założeniu wiadomo jeżeli przy rozgrzanym silniku na postoju bedzie puszczał dymki jasne z rury wydechowej to wtedy sprężarka jest do regeneracji



luckash
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 317
Rejestracja: czw gru 08, 2005 19:55
Lokalizacja: Bartniczka
Kontakt:

Post autor: luckash » sob lis 11, 2006 21:40

Dzięki!!!!
Z tą loterią to wiem jak to jest:) dlatego nie chce trafić na zonka.

A może mi ktoś powiedzieć jeszcze z jakim oporem powinien sie obracać wirnik? To idzie wyczuć ręką?



Awatar użytkownika
wojti
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: śr lis 16, 2005 23:15
Lokalizacja: pomorze
Kontakt:

Post autor: wojti » sob lis 11, 2006 21:51

ma lekko sie kręcic



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » ndz lis 12, 2006 02:23

Wirnik możesz poruszać góra dół, ale z nie za dużym luzem. Ten luz jest kasowany przez olej. Turbina ma mieć luz jak ruszasz wirnikiem do przodu i do tyłu ale bardzo mały. Im większy tym gorzej bo bliżej wymiany uszczelniaczy i łożysk. Wirnik z każdym zagięciem nie fabrycznym jest do wymiany.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości