JAK MOZNA PODRASOWAC SILNIK W GOLFIE III TDI BEZ CHIPOWANIA

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

mscooter1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pt lut 17, 2006 21:51
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie

JAK MOZNA PODRASOWAC SILNIK W GOLFIE III TDI BEZ CHIPOWANIA

Post autor: mscooter1 » pn lis 06, 2006 00:27

CHCIALBYM W SWOIM SAMOCHODZIE PODCIAGNAC MOC O 5 - 10 KM ALE BEZ ZADNEGO CHIPOWANIA PONIEWAZ BOJE SIE ZE SILNIK MOJ JEST JUZ ZA STARY NA TAKIE PRZEROBKI.ROCZNIK 94 TDI 90 KM.JEZELI MACIE JAKIES SPRAWDZONE POMYSLY PROSZE NAPISZCIE MI COS DZIEKI



Awatar użytkownika
quazi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: sob wrz 30, 2006 22:23
Lokalizacja: Chojnów

Post autor: quazi » pn lis 06, 2006 10:40

hello to zależy podobno od samego silnika czy można z niego coś jeszcze wycisnąć (chodzi o oznaczenie). Robiłem coś takiego kiedyś w mojej atójce 90KM i silnik AGR. Pompiarz w mojej okolicy podniósł moc samymi zmianami w ustawieniu pompy i była to bardzo odczuwalna różnica (kopa miał jak diabli :grin: ) cała zabawa to 100zł. Autko nie kopciło i w ogóle nic się nie zmieniło, dodam tylko że przebieg miało już znaczny 250tkm
[/i]



Awatar użytkownika
tomikgsm
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: wt maja 09, 2006 00:09
Lokalizacja: PL

Post autor: tomikgsm » pn lis 13, 2006 13:31

Możesz też zwiększyć dawke paliwa w pompie,auto idzie owiele lepiej no ale spalanie sie zwieksza :chytry:



Awatar użytkownika
fafik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 20:03
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: fafik » wt lis 21, 2006 22:12

ja u siebie zrobiłem wydech od turbiny 2,5cala wywalilem kata i wstawiłem przelotówke w puszce filtra siedzi wkładka K&N po modach czuc różnice


RAFAŁ
[color=blue]VW Golf Klub Polska #111[/color]

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » wt lis 21, 2006 23:22

z filtrem sportowym daj sobie spokoj. zwykle filtry bez problemu radza sobie z moca wieksza o 20% od fabryki. chyba ze chcesz miec bajer. tak jak fafik pisze - wydech 2.5 cala od turbawki. wywal kata. mozna sie pobawic w szlify powierzchni w kolektorach. wywal egr. w zasadzie i tak najlepsze pozostaje napisanie nowego softu. moc mozna dopasowac do stanu silnika. przeciez nie trzeba zaraz robic z niego 120 koni.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Post autor: olozwirski » czw lis 23, 2006 00:37

Mozesz zalozyc ostrzejszy walek, uzytkownik evolution chyba czyms takim handluje



Pedrosek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: śr lis 29, 2006 11:58
Lokalizacja: CZęSTOCHOWA
Kontakt:

Post autor: Pedrosek » śr lis 29, 2006 12:44

jESTEN NOWYM NABYWCą vOLKSWAGENA gOLFA 3 GL
z 1992r z silnikiem 1.8 kat
2x airbag itp. chce go troche przyspieszyc ale nie wiem jak bo dopiero sie wkręcam w to wszystko. Wiec potrzebuje pomocy!!!!!!!!! :green_fuck: :green_fuck:


PEDROS

kupszczelisty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 853
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
Kontakt:

Post autor: kupszczelisty » pn gru 11, 2006 20:40

zaślep EGR i wyczyść kolektor dolotowy, można też wstawić IC z BMW



Awatar użytkownika
bialko1991
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2995
Rejestracja: wt lip 11, 2006 13:38
Lokalizacja: Ciechanowiec Warszawa
Kontakt:

Post autor: bialko1991 » wt gru 12, 2006 19:00

a czy wyciagniecie tlumika srodkowego cos daje? np jest elastyczniejszy?



Pedrosek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: śr lis 29, 2006 11:58
Lokalizacja: CZęSTOCHOWA
Kontakt:

Post autor: Pedrosek » wt gru 12, 2006 19:28

a co to jest EGR?


PEDROS

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » wt gru 12, 2006 21:20

egr to system recyrkulacji spalin. dziala chyba do 2 tys obr, a potem odcina go elektrozawor. stworzony, by polepszyc wyniki czystosci spalin. skutkuje zasyfionym kolektorem ssacym i brakiem efektu doladowania do granicy odciecia.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Pedrosek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: śr lis 29, 2006 11:58
Lokalizacja: CZęSTOCHOWA
Kontakt:

Post autor: Pedrosek » wt gru 12, 2006 23:20

kupszczelisty pisze:aślep EGR i wyczyść kolektor dolotowy,
Jak mam To zrobic Czy mozecie to opisać albo przedstawic w jaki kolwiek sposób


PEDROS

kupszczelisty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 853
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
Kontakt:

Post autor: kupszczelisty » wt gru 12, 2006 23:54

Pedrosek, to jest taka pofalowana rurka od kolektora spalinowego do dolotowego, jak wyczyścisz kolektor dolotowy, szukasz sobie blachy 2mm grubej wycinasz nawiercasz 2 otwory na szpilki i składasz. Co do podniesienia mocy to możesz jeszcze wżucić mocniejsze wtryski, nie wiem jaki masz silnik to nie jestem w stanie ci duzo powiedzieć



Awatar użytkownika
m3tal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 825
Rejestracja: sob sty 21, 2006 21:57
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Post autor: m3tal » śr gru 13, 2006 17:34

kupszczelisty pisze:nie wiem jaki masz silnik to nie jestem w stanie ci duzo powiedzieć
coś mi się widzi, że Pedrosek ma RP, ABS albo coś w tym stylu...


Obrazek
viewtopic.php?f=91&t=496640" onclick="window.open(this.href);return false;

VW LT VR6 RWD Salonka by m3tal SLOW progress

Wulkanizator - Psychopata

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości