GOLF 2 GTI 1.8 8V TURBO!!!

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » pt lis 10, 2006 21:41

Rumian pisze:Evolutnion u mnie jest paru "pseudo" którzy sie znają na silnikach :bajer: . Z czasem pokaze im ze nie tylko 1.8 sa do dobrego przerobienia i hodowli koni, ale jak i silniki 1.6. Pewnie zastanawiacie sie gdzie tu sens zakuć 1.6 w sprzet dajacy wieksza moc skoro mozna kupic motor o wiekszej pojemnosci itp. itd ... Chodzi o klase w której dany motor sie znajduje i co z niego wyciśnięto. Mozna powiedzieć czysna satysfakcja i mozliwośc pokazania swoich mozliwości. W przyszlym roku otwieram warsztat w którym coś ciekawego poskladam obiektem bedzie silnik 1.6 110 km na ktorym dokonam przeszczepu :bigok:

TAZ - widze ze tez nieustannie budujesz. Życze Ci powodzenia w doskonaleniu swoich maszyn.
tak sobie doczytalem o klasie w ktorej ten silnik sie znajduje, i bedzie w klasie aut najmocniejszych powyzej 2 litrow, taki jest podzaial ze turbo to pojemnosc silnika razy 1,4 (WR) lub 1,7 (rajdy)


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
Michu-HST
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 20:56
Lokalizacja: Poznan
Kontakt:

Post autor: Michu-HST » pt lis 10, 2006 22:10

Rumian ty chcesz dlubac uturbiac EG czy je przeszczepic na cos ??


[b]AST-garage.com elektromechanika pojazdowa, car-audio, zabezpieczenia... [/b]

Awatar użytkownika
Rumian
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: czw gru 29, 2005 20:25
Lokalizacja: Polska

Post autor: Rumian » sob lis 11, 2006 13:11

Narazie to wstepy zobaczymy dalej. Wiadomo bedzie mnie ta zabawa kosztowala. Szukam odpowiednich tloków i korbowodów. Ceny ida od 2300zl za komplet 4 tloki plus sworznie i pierscienie do 30% lżejsze. Tloki o nazwie FSR. Modyfikacja glowicy, szlif bloku,NOWE turbo , co do wydechu jeszcze pracuje nad tym. Intercooler, chlodnica oleju. Silnik ktory zostanie poddany modyfikacji byl montowany w golfie 3 od 94r. na wielopunkcie 1.6.Zobaczymy jak wszystko bedzie szlo zgodnie z planem to projekt zostanie rozpoczety w przyszlym roku w Październiku.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości