g-lader na turbo w g60
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
g-lader na turbo w g60
co by było jakby zamienić g-ladera na turbo
dużo przerubek trzeba dokonać jak zmieniłyby sie osiagi
bo co do eksploatacji to chyab byłaby tańsza ze wzgledu na tą regeneracje g-ladera
dużo przerubek trzeba dokonać jak zmieniłyby sie osiagi
bo co do eksploatacji to chyab byłaby tańsza ze wzgledu na tą regeneracje g-ladera
Kup sobie sprawne g60 i zadbaj o G a będziesz się nim długo cieszył. Kiedyś jeden klubowicz załozył k04 do PG zamiast G wszystko porobili, przewody olejowe, IC, orurowanie. Na początku przy 0,3 bar pokazało się 136KM... oczywiście miało być o wiele wiecej ale potem zaczeły się problemy z elektroniką, wysterowaniem i projekt upadł. Na takiej rzeźbie nie zaoszczędzisz. Co do przeróbek to trzeba wszystko zmieniać, kolektor, turbo, przewody, orurowanie, IC, elektronike - tak jak do każdego turbo.
A co do tych regeneracji G to przesadzacie. Jak będziesz dbał o kompresor zgodnie z pewnymi wytycznymi to raz na 50000 lub więcej można wydać te 1500zł na regeneracje. A podatność G na tuning jest znaczna.
A co do tych regeneracji G to przesadzacie. Jak będziesz dbał o kompresor zgodnie z pewnymi wytycznymi to raz na 50000 lub więcej można wydać te 1500zł na regeneracje. A podatność G na tuning jest znaczna.
6.7s 190HP VR6 2.9 by Szeli
przerobek tyle co w kazdym, odpada jednak sprawa odprezenia silnika i kilka rurek.
te twoje pytania sa teoretyczne czy zamierzasz cos wkoncu podzialac ??, bo narazie zalewasz forum pytaniami , no ale dobrze bo kto pyta nie bladzi ..
te twoje pytania sa teoretyczne czy zamierzasz cos wkoncu podzialac ??, bo narazie zalewasz forum pytaniami , no ale dobrze bo kto pyta nie bladzi ..
DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
regeneracja g-ladera to prawie takie same koszty jak zwyklej sprezarki pod warunkiem ze wirnik jest nie uszczerbiony bo to kosztuje majątek. a z regeneracją to nie problem to prosta konstrukcja ja w swoim sam robilem tylko że trzeba być delikatnym w tym. jak masz jeszcze jakieś pytania to pisz postaram się odpowiedzieć na nie.
zapraszam do obejżenia mojego nowego nabytku, Nowe fotki:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2140557#2140557
tutaj moje byłe cacuszko:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=127275
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2140557#2140557
tutaj moje byłe cacuszko:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=127275
Przy doladowaniu 0.3 bara w PG nie uzyskasz 136 kmSzeli pisze:Kup sobie sprawne g60 i zadbaj o G a będziesz się nim długo cieszył. Kiedyś jeden klubowicz załozył k04 do PG zamiast G wszystko porobili, przewody olejowe, IC, orurowanie. Na początku przy 0,3 bar pokazało się 136KM... oczywiście miało być o wiele wiecej ale potem zaczeły się problemy z elektroniką, wysterowaniem i projekt upadł. Na takiej rzeźbie nie zaoszczędzisz. Co do przeróbek to trzeba wszystko zmieniać, kolektor, turbo, przewody, orurowanie, IC, elektronike - tak jak do każdego turbo.
A co do tych regeneracji G to przesadzacie. Jak będziesz dbał o kompresor zgodnie z pewnymi wytycznymi to raz na 50000 lub więcej można wydać te 1500zł na regeneracje. A podatność G na tuning jest znaczna.
Widziałem wykres z hamowni. 136KM, Momentu nie pamiętam. PG + k04. Mówili, że na doładowaniu 0,3bar.
P.S.
Wracając do tematu to dużo zależy od stanu technicznego silnika, przez zapchany filtr paliwa juz bedzie spadak mocy, pompa paliwa nie będzie podawała tyle ile trzeba i tak samo moc spada, nie tylko doładowanie się liczy.
P.S.
Wracając do tematu to dużo zależy od stanu technicznego silnika, przez zapchany filtr paliwa juz bedzie spadak mocy, pompa paliwa nie będzie podawała tyle ile trzeba i tak samo moc spada, nie tylko doładowanie się liczy.
6.7s 190HP VR6 2.9 by Szeli
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości