1.9TD AAZ podkrecenie turbiny

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
doktor200
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: sob maja 27, 2006 10:56
Lokalizacja: z miliona plemnikow
Kontakt:

1.9TD AAZ podkrecenie turbiny

Post autor: doktor200 » czw lis 02, 2006 20:38

przegladalem foru nigdzie niemoglem znalezc tego czego szykamlem, i pytanie jest takie. w ktorym miejscu na tubawce jest sruba do podkecenia turbiny, znalazlem tak jakas ale troche zardzewiala jest i niewiem czy tota, jest dlugo gwint i miedzy nakretkami jest dzieggno ktor wystaje z turbiny, mam regolacje do dolu przykrecic czy troche wyzej?



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » pt lis 03, 2006 11:24

prostszy sposob to zawor mbc. nie grzebiesz przy turbinie tylko montujesz dodatkowy zewnetrzny zawor do regulacji cisnienia. mam takie cos.podlaczenie trwa 15 minut i masz pelna regulacje.tak jak pisze tomcio - dawka paliwa musi isc w gore.jesli masz membrane w pompie to luzik, jesli nie to bedzie wiecej zabawy.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
Trochim
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 517
Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
Lokalizacja: betonów
Kontakt:

Post autor: Trochim » pt lis 03, 2006 13:30

przegladalem foru nigdzie niemoglem znalezc tego czego szykamlem, i pytanie jest takie. w ktorym miejscu na tubawce jest sruba do podkecenia turbiny, znalazlem tak jakas ale troche zardzewiala jest i niewiem czy tota, jest dlugo gwint i miedzy nakretkami jest dzieggno ktor wystaje z turbiny, mam regolacje do dolu przykrecic czy troche wyzej?

nie chcę byc złośliwy ale pisz bardziej zrozumiale, a jak byś poszukał dokładniej to napewno byś znalazł. Pisane o tym było często. Jeszcze typ turbiny by się przydał.


Nissan Patrol K160

Awatar użytkownika
doktor200
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: sob maja 27, 2006 10:56
Lokalizacja: z miliona plemnikow
Kontakt:

Post autor: doktor200 » pt lis 03, 2006 15:55

tomek juz napisal wiec poco dalej rozgrzebujesz temat


[img]http://img184.imageshack.us/img184/9203/grbx9.jpg[/img]

Awatar użytkownika
papol
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 488
Rejestracja: sob sty 15, 2005 20:28
Lokalizacja: walbrzych
Kontakt:

Post autor: papol » pt lis 03, 2006 20:14

tak na tej srobie co ma 2 nakretki podkrecasz turbo.wykrec ile sie da pierwsza nakretke tak jak bys ja chcial z gwintu wykrecic jak juz bedzie rowno z koncem gwintu przod nakretki zostaw tak i dokrec ta tylna,wtedy masz optymalnie podkrecone cisnienie.robilem to u siebie wiec zrob jak pisze i bedzie ok.pozdro :grin:


Instrukcja obslugi VR6?? Przeladowac i odbezpieczyc a potem .... Pojezdzic i przesiasc sie na S4

Obrazek

vr6
http://www.youtube.com/watch?v=g6F8DD3-3LM

http://www.youtube.com/watch?v=1_GmOmg7n4U

Awatar użytkownika
papol
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 488
Rejestracja: sob sty 15, 2005 20:28
Lokalizacja: walbrzych
Kontakt:

Post autor: papol » sob lis 04, 2006 10:05

Kurcze bez przesady!!robilem to u siebie i u bandziora,i jeszcze 2 osobom na oko i piali z zachwytu!!!!Ty piszesz o starej turbinie ktora jest tez montowana w golfie,ja tu czytam ze kolega ma nowszy model i wiem ze jak zrobi to co napisalem bedzie igla! :chytry:


Instrukcja obslugi VR6?? Przeladowac i odbezpieczyc a potem .... Pojezdzic i przesiasc sie na S4

Obrazek

vr6
http://www.youtube.com/watch?v=g6F8DD3-3LM

http://www.youtube.com/watch?v=1_GmOmg7n4U

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » ndz lis 05, 2006 10:53

ta bedzie igla do momentu az mu uszczelka powie baj baj. czlowieku podstawa to manometr a potem mozna sie bawic.na oko to chlop w szpitalu umarl. albo podchodzisz do sprawy troche profesjonalnie albo jestes druciarz.optymalne cisnienie dla kazdej turbawki jest inne.moja pompuje w tym momencie ponad 1 bar, ale zmniejsze bo nie mam jeszcze dawki zwiekszonej i nie ma sensu katowac silnika.chyba ze macie te srubki krotkie to maks regulacji konczyc sie przy 0.8-0.9 bara.na takim to wozki dla dzieci jezdza.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
papol
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 488
Rejestracja: sob sty 15, 2005 20:28
Lokalizacja: walbrzych
Kontakt:

Post autor: papol » ndz lis 05, 2006 16:23

Kolego jesli jestes zorientowany to chyba ja jako jeden z pierwszych mialem zrobionego td ktory mial podkrecone turbo zalozony cooler i zmieniona dawke paliwa,nie mowiac o membramie w pompie paliwa!! Nie byl mi potrzebny wskaznik boost i jezdzdilo to jak trzeba.Wk.....a mnie to jak piszesz ze jestem druciarz.Temat ten to wymiana pogladow i jak nie umiesz napisac bez obrazania kogos odpowiedzi to nie pisz jej!!!
Obrazek


Instrukcja obslugi VR6?? Przeladowac i odbezpieczyc a potem .... Pojezdzic i przesiasc sie na S4

Obrazek

vr6
http://www.youtube.com/watch?v=g6F8DD3-3LM

http://www.youtube.com/watch?v=1_GmOmg7n4U

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » ndz lis 05, 2006 17:51

papol, turbina ma zakres w ktorym pracuje efektywnie, skad wiedziales, ze go nie przekroczyles?


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
papol
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 488
Rejestracja: sob sty 15, 2005 20:28
Lokalizacja: walbrzych
Kontakt:

Post autor: papol » ndz lis 05, 2006 18:07

metoda prob i bledow.Dokladnie tak :grin:


Instrukcja obslugi VR6?? Przeladowac i odbezpieczyc a potem .... Pojezdzic i przesiasc sie na S4

Obrazek

vr6
http://www.youtube.com/watch?v=g6F8DD3-3LM

http://www.youtube.com/watch?v=1_GmOmg7n4U

Awatar użytkownika
Trochim
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 517
Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
Lokalizacja: betonów
Kontakt:

Post autor: Trochim » ndz lis 05, 2006 19:15

trzeba to Tobie przyznać bardzo optymalnie masz puszczone przewody do ic.

bez obrazy ale czasami trochę samokrytyki też sie przyda, na oko czy liczbę gwintów itd itp jakoś to turbo ustawisz ale napewno nie optymalnie.


Nissan Patrol K160

Awatar użytkownika
papol
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 488
Rejestracja: sob sty 15, 2005 20:28
Lokalizacja: walbrzych
Kontakt:

Post autor: papol » ndz lis 05, 2006 19:23

nie neguje ze macie racje ze wskaznikiem


Instrukcja obslugi VR6?? Przeladowac i odbezpieczyc a potem .... Pojezdzic i przesiasc sie na S4

Obrazek

vr6
http://www.youtube.com/watch?v=g6F8DD3-3LM

http://www.youtube.com/watch?v=1_GmOmg7n4U

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości