pytanie o poliuretan??
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- DK-Pavulon
- Użytkownik
- Posty: 300
- Rejestracja: ndz mar 16, 2008 13:35
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Panowie czy jest róznica jak zamontuje tylne tuleje wahacza z poliuretanu? Chodzi mi o to, ze jeden rant tuleji jest troche węższy od drugiego...Którym do góry? Czy nie ma to znaczenia?
PRANIE TAPICEREK SAMOCHODOWYCH, KANAP, DYWANÓW, MOŻLIWY DOJAZD DO KLIENTA. KONTAKT PW
moje byłe mk2 viewtopic.php?t=215378&start=75" onclick="window.open(this.href);return false;
moje byłe mk2 viewtopic.php?t=215378&start=75" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.strong-flex.eu/index.php?pag ... t&Itemid=1toffic pisze:Szukam namiarów na poli do zawieszenia Golf I/Sirocco oraz Polo 86c2f, jak ktoś kojarzy gdzie można zakupić to prosze o link
mk2 16vt 325KM 353 NM
1/4 mili best et 12.7
1/4 mili best et 12.7
- Semian
- Gadatliwa bestia
- Posty: 887
- Rejestracja: pn gru 06, 2004 18:58
- Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
- Kontakt:
pytanie o poliuretan??
odkopie troche temat, przegladajac allegro i strone Bikopura nie zauwazylem zeby mozna bylo kupic gumy pod maglowice , gdzie mozna takowe nabyc i czy jest sens ich montowania
projekt jetta coupe 2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3286710#3286710
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3286710#3286710
pytanie o poliuretan??
Witam,
Wymieniłem wszystkie gumy w zawieszeniu swojego Mk4 na żółty poliuretan (bikopur) i ...
dlaczego to tak skrzypi i czy samo się ułoży i przestanie ? Jest sztywniej aż nie wiem czy nie za sztywno i do tego dzwoniące zaciski hamulcowe macie jakiś sposób na nie ?
Wymieniłem wszystkie gumy w zawieszeniu swojego Mk4 na żółty poliuretan (bikopur) i ...
dlaczego to tak skrzypi i czy samo się ułoży i przestanie ? Jest sztywniej aż nie wiem czy nie za sztywno i do tego dzwoniące zaciski hamulcowe macie jakiś sposób na nie ?
Re: pytanie o poliuretan??
a uzyles tego smaru co tam dali by nie skrzypialoLookasch pisze:Witam,
Wymieniłem wszystkie gumy w zawieszeniu swojego Mk4 na żółty poliuretan (bikopur) i ...
dlaczego to tak skrzypi i czy samo się ułoży i przestanie ? Jest sztywniej aż nie wiem czy nie za sztywno i do tego dzwoniące zaciski hamulcowe macie jakiś sposób na nie ?
mk2 16vt 325KM 353 NM
1/4 mili best et 12.7
1/4 mili best et 12.7
Re: pytanie o poliuretan??
Takgolfiarz1 pisze:a uzyles tego smaru co tam dali by nie skrzypialoLookasch pisze:Witam,
Wymieniłem wszystkie gumy w zawieszeniu swojego Mk4 na żółty poliuretan (bikopur) i ...
dlaczego to tak skrzypi i czy samo się ułoży i przestanie ? Jest sztywniej aż nie wiem czy nie za sztywno i do tego dzwoniące zaciski hamulcowe macie jakiś sposób na nie ?
Re: pytanie o poliuretan??
to niewiem ja mam juz 2 lata u siebie zolte i jest wszystko oki i nawet niejest za twardo tylko mam gwinta z regulacja twardosci i ustwawilem pod siebieLookasch pisze:Takgolfiarz1 pisze:a uzyles tego smaru co tam dali by nie skrzypialoLookasch pisze:Witam,
Wymieniłem wszystkie gumy w zawieszeniu swojego Mk4 na żółty poliuretan (bikopur) i ...
dlaczego to tak skrzypi i czy samo się ułoży i przestanie ? Jest sztywniej aż nie wiem czy nie za sztywno i do tego dzwoniące zaciski hamulcowe macie jakiś sposób na nie ?
mk2 16vt 325KM 353 NM
1/4 mili best et 12.7
1/4 mili best et 12.7
- Praks
- Ma gadane
- Posty: 169
- Rejestracja: czw lis 29, 2007 12:46
- Lokalizacja: Powierz/Olsztyn
- Kontakt:
pytanie o poliuretan??
To na belke tyl na zwyklej zawieszce lepiej nie zakladac poliureatnow ? Bo na wiosne chce gwinta zarzucic,Ale boje sie o ta belke
Re: pytanie o poliuretan??
hmm ludzie sie naczytali i nasłuchali jakie to te poliuretany nie są cudowne a czy ja wiem czy to takie super jednak po coś producent zastosował odpowiednią mieszanke gum itp żeby reszta elementów zawieszenia nie dostawała popalic :/
Albo przerabiać jakieś ośki tulejki uniball czy jak to sie zwie robic konine w samochodzie hehe i jeździć z niepewnością czy wytrzymie czy sie nie ukręci <LOL>
hehe i płacić po 400 zł za coś co sie potem człowiek bedzie wkur. i żałował że to kupił .
Pozdro VW hehe
Albo przerabiać jakieś ośki tulejki uniball czy jak to sie zwie robic konine w samochodzie hehe i jeździć z niepewnością czy wytrzymie czy sie nie ukręci <LOL>
hehe i płacić po 400 zł za coś co sie potem człowiek bedzie wkur. i żałował że to kupił .
Pozdro VW hehe
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
pytanie o poliuretan??
jak nie wiesz to nie pisz tylko się dowiedz. Guma jest zastosowana główne ze względu na komfort i koszty.matiboss1 pisze:a czy ja wiem czy to takie super jednak po coś producent zastosował odpowiednią mieszanke gum itp żeby reszta elementów zawieszenia nie dostawała popalic
no taaaa uniballe to faktycznie druciarskie rozwiązanie - ta "konina" jak to ująłeś jest stosowana w WRC i F1 nie szukając daleko. Oczywiscie wszystko się urywa w niewiadomo którym momencie...po prostu "konina w samochodzie hehe"matiboss1 pisze:Albo przerabiać jakieś ośki tulejki uniball czy jak to sie zwie robic konine w samochodzie hehe i jeździć z niepewnością czy wytrzymie czy sie nie ukręci <LOL>
aha i wiecej lolów i hehe dopisz następnym razem do swojego posta to będzie fajniejszy
pytanie o poliuretan??
kolego sas_gti, ja nie wiem czy to takie śmieszne jest, ale w omegach np po poliuretanach pękają wahacze w miejscu mocowania pionowej tulei, radzę tego nie zakładać bo stary wahacz może nie wytrzymać naprężeń jakie te tuleje wywołują, na forum bestiales omegi też swego czasu zrodziła się ekspansja na poliuretany, ale jakoś po kilku wypadkach popękanych wahaczy towarzystwo przestało rumakować i twierdzić jak to one są niezbędne do sportowej jazdy, a co ważniejsze przestano kwestionować dobór materiałów przez producenta......
Najfajniejsze i godne drwin jest to, że (bez obrazy) każdy popierając pouliretany, stabilzatory i inne wynalazki odnosi się do sportu tak ja ty Sas_gti. Ok, jeśli ty jeździsz rajdowo i potrafisz ocenić zyski na podstawie czasu z sektorów, masz do tego wzmocnione wahacze i przystosowane auto to wiadomo... na pewno wszystko działa jak należy. Ale litości, zwykli ludzie i sportowa jazda... narażanie siebie i innych na ryzyko???
Ci co założyli te polimery, niech szybciutko zakładają zwykłe silentbloki. Szkoda życia na nie. Tak,tak, życia. Jazda na tych wynalazkach stwarza bardzo poważne zagrożenie. Pół biedy jak się sam zabijesz, ale jak kogoś pociągniesz za sobą to.....uhhh.
Przejechałem wczoraj prawie trzysta kilosów i dzięki Bogu wahacz urwał się już u celu podróży, przy podjeździe na niski krawężnik. Konkretnie puściły spawy przy uchu wahacza. I ciekawostka. Najpierw puściły górne już jakiś czas temu, bo w miejscu pęknięcia pojawiła się już rdza, a później upierniczył się dolny spaw. Zwrócie uwagę przy wymianie, jak te spawy są wykonane. U mnie, w starym wahaczu "przypunktowane" były w "aż" 3 miejscach. W tej używce którą założyłem spaw położony był już po całej długości styku ucha z wahaczem.
Wymieniam u siebie całe wahacze, nie tylko tuleje. Tak na wszelki wypadek.
Najfajniejsze i godne drwin jest to, że (bez obrazy) każdy popierając pouliretany, stabilzatory i inne wynalazki odnosi się do sportu tak ja ty Sas_gti. Ok, jeśli ty jeździsz rajdowo i potrafisz ocenić zyski na podstawie czasu z sektorów, masz do tego wzmocnione wahacze i przystosowane auto to wiadomo... na pewno wszystko działa jak należy. Ale litości, zwykli ludzie i sportowa jazda... narażanie siebie i innych na ryzyko???
Ostatnio zmieniony wt sty 25, 2011 11:29 przez SZOPENN, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości