ABF - możliwości
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- Kenaj
- Gadatliwa bestia
- Posty: 576
- Rejestracja: sob paź 23, 2004 18:14
- Lokalizacja: WB'andit / WF
- Kontakt:
ABF - możliwości
Witam Wszystkich!!
Chodzą pogłoski, ze ABF ma dosyć spore zapasy. Byłbym rad, jeżeli podzielić się informacjami ile ten silniczek może wytrzymać bez ruszania dołu silnika. Czytałem na forum, że do 260KM powinien wydać ale czy to prawda?
Może ktoś z Was ma ciekawie zmodyfikowanego abf'ika??
pzdr i zapraszam do pisania!!
Chodzą pogłoski, ze ABF ma dosyć spore zapasy. Byłbym rad, jeżeli podzielić się informacjami ile ten silniczek może wytrzymać bez ruszania dołu silnika. Czytałem na forum, że do 260KM powinien wydać ale czy to prawda?
Może ktoś z Was ma ciekawie zmodyfikowanego abf'ika??
pzdr i zapraszam do pisania!!
Re: ABF - możliwości
CO to znaczy spore zapasy?? Z tymi 260ioma to bezsensowna wróżba raczej, nie sadze by ktokolwiek w kraju tak ćwiczył ten motor.. A na pewno już nie N/A , no może silnik w KITcarze Kuchara miał coś wspólnego z ABFem, ale pewnie poza blokim niewiele miał wspólnego, zresztą niebudowany w Polsce z całą pewnością.. N/A na wałkach, obrobionej główce, wydechu, kolektorze poprawionym, pewnie pod 200KM można mierzyć i seryjny 'dół' który masz na myśli, przypuszczalnie to zniesie, jeśłi prawidłowo zestrojony.. Po więcej to już potrzebne chyba ITB.. A co do turbo - pewnie że można zrobić 260KM, ale troszke odprężyć trzeba motorek, czyli standartowe czynności dla uturbiania N/A.. Pewien mój znajomy uturbia w tej chwili (może już nawet odpalił) KRe starą poczciwą, twierdzi że przekroczy 300KM, ale tłoki wsadził już od S2..Kenaj pisze:Witam Wszystkich!!
Chodzą pogłoski, ze ABF ma dosyć spore zapasy. Byłbym rad, jeżeli podzielić się informacjami ile ten silniczek może wytrzymać bez ruszania dołu silnika. Czytałem na forum, że do 260KM powinien wydać ale czy to prawda?
Może ktoś z Was ma ciekawie zmodyfikowanego abf'ika??
pzdr i zapraszam do pisania!!
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
Re: ABF - możliwości
kkk13 pisze:CO to znaczy spore zapasy?? Z tymi 260ioma to bezsensowna wróżba raczej, nie sadze by ktokolwiek w kraju tak ćwiczył ten motor.. A na pewno już nie N/A , no może silnik w KITcarze Kuchara miał coś wspólnego z ABFem, ale pewnie poza blokim niewiele miał wspólnego, zresztą niebudowany w Polsce z całą pewnością.. N/A na wałkach, obrobionej główce, wydechu, kolektorze poprawionym, pewnie pod 200KM można mierzyć i seryjny 'dół' który masz na myśli, przypuszczalnie to zniesie, jeśłi prawidłowo zestrojony.. Po więcej to już potrzebne chyba ITB.. A co do turbo - pewnie że można zrobić 260KM, ale troszke odprężyć trzeba motorek, czyli standartowe czynności dla uturbiania N/A.. Pewien mój znajomy uturbia w tej chwili (może już nawet odpalił) KRe starą poczciwą, twierdzi że przekroczy 300KM, ale tłoki wsadził już od S2..Kenaj pisze:Witam Wszystkich!!
Chodzą pogłoski, ze ABF ma dosyć spore zapasy. Byłbym rad, jeżeli podzielić się informacjami ile ten silniczek może wytrzymać bez ruszania dołu silnika. Czytałem na forum, że do 260KM powinien wydać ale czy to prawda?
Może ktoś z Was ma ciekawie zmodyfikowanego abf'ika??
pzdr i zapraszam do pisania!!
co do A grupowego MKIII to były 2 odmiany jedna na digifancie 234Nm i 222KM krecoca sie do 8100rpm ze stopniem sprezania 11,5:1
i druga na Bosch Motronic ( juz ITB) 245Nm i 260Km kręcąca siędo 8000rpm i ze stopniem spręzania 12.8:1
po necie krązy fajna specyfikacja MKIII Kit Car z rozpisem czesci mozna se poaszukac i zassac
www.vrservice.pl
mozliwosci sa ogromne
wprost proporcjonalne do checi wyłozenia odpowiedniej kwoty na modyfikacje.
wprost proporcjonalne do checi wyłozenia odpowiedniej kwoty na modyfikacje.
DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
Re: ABF - możliwości
dokladnie pisalem w tamtym poscie o kit car'ze kuchara, jedyna uwaga ze krecil sie duzo wyzej niz 8000 obrotow i kuchar mial ta mocna wersje ( czesto motor wybuchal przez pewna glupote) byl budowany i strojony w vwmotorsport ui zeczywiscie mial malo wspolnego z seria co nie znaczy ze na krotka mete nie da rady tyle wycisnac:dBorys pisze:kkk13 pisze:CO to znaczy spore zapasy?? Z tymi 260ioma to bezsensowna wróżba raczej, nie sadze by ktokolwiek w kraju tak ćwiczył ten motor.. A na pewno już nie N/A , no może silnik w KITcarze Kuchara miał coś wspólnego z ABFem, ale pewnie poza blokim niewiele miał wspólnego, zresztą niebudowany w Polsce z całą pewnością.. N/A na wałkach, obrobionej główce, wydechu, kolektorze poprawionym, pewnie pod 200KM można mierzyć i seryjny 'dół' który masz na myśli, przypuszczalnie to zniesie, jeśłi prawidłowo zestrojony.. Po więcej to już potrzebne chyba ITB.. A co do turbo - pewnie że można zrobić 260KM, ale troszke odprężyć trzeba motorek, czyli standartowe czynności dla uturbiania N/A.. Pewien mój znajomy uturbia w tej chwili (może już nawet odpalił) KRe starą poczciwą, twierdzi że przekroczy 300KM, ale tłoki wsadził już od S2..Kenaj pisze:Witam Wszystkich!!
Chodzą pogłoski, ze ABF ma dosyć spore zapasy. Byłbym rad, jeżeli podzielić się informacjami ile ten silniczek może wytrzymać bez ruszania dołu silnika. Czytałem na forum, że do 260KM powinien wydać ale czy to prawda?
Może ktoś z Was ma ciekawie zmodyfikowanego abf'ika??
pzdr i zapraszam do pisania!!
co do A grupowego MKIII to były 2 odmiany jedna na digifancie 234Nm i 222KM krecoca sie do 8100rpm ze stopniem sprezania 11,5:1
i druga na Bosch Motronic ( juz ITB) 245Nm i 260Km kręcąca siędo 8000rpm i ze stopniem spręzania 12.8:1
po necie krązy fajna specyfikacja MKIII Kit Car z rozpisem czesci mozna se poaszukac i zassac
co do uturbiania KR, niewiele wie ze zanim zakulem swojego meczylem seryjna kr i wybuchla sobie przy mocy zapewne przekraczajacej 300 ps. do tej pory na kutym bebechu nie zestroilem tak zeby jechala jak kiedys Ci co znali golfa na zywo wiedza kiedy przestal zapierd.... w jelczu:P
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
mój ABF wytrzymuje chyba 250KM, chyba bo zmierzony byl bez podtlenku 174KM, 199NM jak założyłem podtlenek jeszcze nie miałem czasu go shamować, dysza 75KM a strzały dluższe niż zaleca instrukcja jest to pewnie inna eksploatacja niz 250 KM na stałe ale gdyby miał nie wytrzymac to pewnie juz dawno zrobiłby buum a wiele nie jest dłubany bo tylko głowica i to delikatnie bez powiekszania zaworów czy tym podobne.
korzystając z okazji zapytam czy regulator cisnienia 4bar da cos w ABF-ie uwzględniając modyfikacje głowicy bo mam taki ale nie wiem czy warto go wkładać?
korzystając z okazji zapytam czy regulator cisnienia 4bar da cos w ABF-ie uwzględniając modyfikacje głowicy bo mam taki ale nie wiem czy warto go wkładać?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości