A po co ci zawieszenie z VR6? To z GTI 16v jest wystarczające, hamulce także, co więcej to praktycznie jest to samo... no była tam jakaś zmiana przednich tarcz hamulcowych z 280 na 288mm, ale to chyba w 96 czy 97roku...
Z 8v na 16v prosty swap, na dobrą sprawę wystarczy wrzucić silnik z wiązką i kompem (z kolektorami). Nawet od biedny można spróbować pokombinować z wiązką i ecu z 2E, ale jak to będzie chodziło to nie wiem...
Ale jeśli masz tego ABFa kupować za 3-4tyś, to lepiej 1.8T szukać...
Golf mk3 Cabrio
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Najlepsza opcja - skrzynię, wydech i elektrykę przełóż z silnika ABF, czyli ten 2.0 16V. Heble wsadź z VR6. A zawieszeniem to już nieco bardziej skomplikowana sprawa - można z ABF-a, ale wtey będzie seria. Jak wrzucisz zawias z VR-a, to Ci będzie przód wysoko stał, bo VR6 to dosyć ciężki silnik - ABF jest od niego lżejszy, dlatego będziesz miał z tym ały problem. A najlepiej będzie, jak zawieszenie wrzucisz jakiś cały nowy KIT, np. gwint (FK, KW, Supersport... jest kilka opcji), z pełną regulacją twardości i wysokości. Ale to trochę kosztuje... niestety Ale na Golfa nigdy nie można żałować kasy
viewtopic.php?f=91&t=496640" onclick="window.open(this.href);return false;
VW LT VR6 RWD Salonka by m3tal SLOW progress
Wulkanizator - Psychopata
ja w ogole nie ruszałbym zawieszenia. szkoda kasy i czasu. 1.8T w wersji 20v to rodzynek i znakomity chyba najlepszy benzynowy silnik VW od czasów ABFa.
Nocne Mary Squad
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję.
Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości