GOLF IV tuning 1.4 16v
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
GOLF IV tuning 1.4 16v
Witam posiadam GOLFA 1.4 16v. z 1998 przebieg 183 tysiaki.. chce aby jezdzil szybciej i nie buczal.. pytanie mam jedno podstawowe co zrobic aby dodac mu kilkadziesiac koni w sumie oczywiscie tak do 100 koni .. moze byc wiecej.. jednak co zrobic ? co warto zrobic ??
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Wymienione przez Ciebie sposoby podniesienia mocy nic nie dadza, modl sie aby chociaz nie pogorszyly dynamiki auta.
Jezeli chodzi o zwiekszenie mocy to byly montowane silniki 1.4 16v o mocy 100 km. Wiem ze w wawie jest jeden salon co przeprogramowuje kompy w 1.4 16v na 100km i zyczy sobie cos koło 2 tys zł. A wiem to stad ze kumpel przeprogramował sobie Fabie
A jezeli nie to, to tak jak napisal poprzednik zmien silnik lub auto
Jezeli chodzi o zwiekszenie mocy to byly montowane silniki 1.4 16v o mocy 100 km. Wiem ze w wawie jest jeden salon co przeprogramowuje kompy w 1.4 16v na 100km i zyczy sobie cos koło 2 tys zł. A wiem to stad ze kumpel przeprogramował sobie Fabie
A jezeli nie to, to tak jak napisal poprzednik zmien silnik lub auto
- Jacenty85
- Forum Master
- Posty: 1019
- Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
Mialem NIEPRZYJEMNOŚĆ jeździć silnikiem 1.4 16V o mocy 100 konic. Stwierdzam z całą odpowiedzialnością za słowa że chodzi gorzej od tego o mocy 75 koni. Trzeba pamiętać, że zwiększając moc maksymalną zmienia się charakterystyka momentu obrotowego (na gorsze) gdyż dostępny jest od wyższych obrotów. Samochód z tym silnikiem jedzie dopiero od okolo 5 tyś. Chcesz mieć szybki wóz- zmień silnik lub auto.
- Chmielu
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2331
- Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:38
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
pogo_2001 no niestety - trzeba się zastanowić przed kupnem samochodu czego się od niego oczekuje.
1,4 z założenia nie jest silnikiem który ma być do ścigania i podnoszenia mocy...
W MK4 jeżeli chodzi o silniki benzynowe to najłatwiej podnieść moc i tak już mocnego 1,8T.
Niestety w 1,4 dłubać nie ma sensu bo włożone pieniądze nie będą adekwatne do uzyskanego efektu.
Naprawdę taniej jest zmienić silnik.
Bo podciągniesz moc do 100 kucy a będzie tak jak Jacenty85 napisał - jazda dopiero powyżej 5000 obrotów...
A to raz że katowanie non stop silnika, a dwa, że jeździć tym po mieście to ciężko będzie cały czas na takich obrotach, a poniżej tych obrotów będzie dużo gorzej niż była serja...
Jeżeli chciałeś trochę więcej kucy to trzeba było chociażby 1,6 kupić które ma 105 koni - pali praktycznie tyle samo co 1,4 a jest żwawszy...
Moim zdaniem w to 1,4 szkoda kasę wkładać bo i tak efekt będzie mizerny...
1,4 z założenia nie jest silnikiem który ma być do ścigania i podnoszenia mocy...
W MK4 jeżeli chodzi o silniki benzynowe to najłatwiej podnieść moc i tak już mocnego 1,8T.
Niestety w 1,4 dłubać nie ma sensu bo włożone pieniądze nie będą adekwatne do uzyskanego efektu.
Naprawdę taniej jest zmienić silnik.
Bo podciągniesz moc do 100 kucy a będzie tak jak Jacenty85 napisał - jazda dopiero powyżej 5000 obrotów...
A to raz że katowanie non stop silnika, a dwa, że jeździć tym po mieście to ciężko będzie cały czas na takich obrotach, a poniżej tych obrotów będzie dużo gorzej niż była serja...
Jeżeli chciałeś trochę więcej kucy to trzeba było chociażby 1,6 kupić które ma 105 koni - pali praktycznie tyle samo co 1,4 a jest żwawszy...
Moim zdaniem w to 1,4 szkoda kasę wkładać bo i tak efekt będzie mizerny...
Człowiek może bez końca patrzeć na dwie rzeczy. Na lewego cycka.... i na prawego.
Passat 1.8T - projekt K04
Passat 1.8T - projekt K04
- Chmielu
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2331
- Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:38
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Spoko - nie ma się co na siebie wściekaćpogo_2001 pisze:to moj pierwszy samochod.. pewnie dla tego..jestem ******* i tyle.. nastepny kupie juz bogatszy o wiele doswiadczen.. trudno sie mowi i jezdzi sie dalej
Wybrałeś opcje EKO poprostu i tyle
Wiadomo, że zawsze apetyt rośnie w miarę jedzenia.
Tyle tylko, że 1,4 to naprawdę mało nawet jak na Golfa
Im większy silnik tym droższy niestety, ale w tym przypadku 1,6 nie wiele jest kosztowniejszy a spalanie jest w zasadzie takie samo
Trzeba szukać zawsze pozytywów - teraz jesteś bogatszy o nowe doświadczenia.
Następnym razem warto przejechać się najpierw i ocenić co Cię zadowala, albo najpierw napisać jakie masz oczekiwania i zapytać kolegów forumowych
Zawsze coś postaramy się doradzić
A tuning 1,4 sobie odpuść
Człowiek może bez końca patrzeć na dwie rzeczy. Na lewego cycka.... i na prawego.
Passat 1.8T - projekt K04
Passat 1.8T - projekt K04
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości