Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
jedaj
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: pt wrz 29, 2006 00:16
- Lokalizacja: pionki
-
Kontakt:
Post
autor: jedaj » wt paź 03, 2006 13:49
pomozcie mam pytanie dlaczego w dwoch takich samych silnikach vw 1,8i jeden ma bodajrze 75 km a drugi 90 czym jest spowodowana ta roznica? mam jette z silnikiem 1,8i i kazdy mi mowi ze mam 75 kucy w dowodzie mam 55kw a kumpel w mk2 ma ten sam silnik, i ma 90 kucy. co zrobic z moim? zmiana komputera? czy to cos innego?
-
Pinhead
- Forum Master
- Posty: 1746
- Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44
Post
autor: Pinhead » wt paź 03, 2006 14:01
To nie jest ten sam silnik. Różnic jest sporo np. inny ukł. wydechowy, inny wałek rozrządu, inne tłoki. Modyfikować tego się nie opłaca bo koszt znacznie większy od wymiany całego silnika na 1.8 90KM.
ps. kW to kilowaty, 55kw=75KM.
=-Pinhead-=
-
jedaj
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: pt wrz 29, 2006 00:16
- Lokalizacja: pionki
-
Kontakt:
Post
autor: jedaj » wt paź 03, 2006 14:12
czyli to nie mjest wina komputera tylko tak jak piszesz to calkiem co innego
-
Pinhead
- Forum Master
- Posty: 1746
- Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44
Post
autor: Pinhead » wt paź 03, 2006 14:19
Tak jak pisze. To są różne silniki.
=-Pinhead-=
-
jedaj
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: pt wrz 29, 2006 00:16
- Lokalizacja: pionki
-
Kontakt:
Post
autor: jedaj » wt paź 03, 2006 14:25
ok dzieki za pomoc
-
Pinhead
- Forum Master
- Posty: 1746
- Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44
Post
autor: Pinhead » wt paź 03, 2006 14:31
Nie żebym coś sugerował ale tam poniżej jest taki przycisk "pomógł"
=-Pinhead-=
-
Kaczor
- Użytkownik
- Posty: 493
- Rejestracja: śr paź 12, 2005 23:11
- Lokalizacja: Uć ...
-
Kontakt:
Post
autor: Kaczor » wt paź 03, 2006 14:37
nie do końca nie takie same - różnica w wydechu (wraz z kolektorem wydechowym) - fi 50 po całości a nie 45 mm, inny wałek rozrządu , sterownik , co do reszty to różnica w tłokach taka że różnią się kształtem wybrania w denku
Kleić , Taśmić , Trytytkować ...
-
jedaj
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: pt wrz 29, 2006 00:16
- Lokalizacja: pionki
-
Kontakt:
Post
autor: jedaj » wt paź 03, 2006 14:37
sorki ale jak widzisz jestem nowicjuszem na forum
-
Pinhead
- Forum Master
- Posty: 1746
- Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44
Post
autor: Pinhead » wt paź 03, 2006 14:50
syncro2, Albo coś jest takie same albo nie
AAM i ABS to nie są takie same silniki bo różnią się tak jak to w/w zostało opisane. Nie sa to różnice kosmetyczne bo koszt przerobienia tego wszystkiego na ABS'a jest znacznie większy od swapa.
=-Pinhead-=
-
jedaj
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: pt wrz 29, 2006 00:16
- Lokalizacja: pionki
-
Kontakt:
Post
autor: jedaj » wt paź 03, 2006 15:00
panowie mam jeszcze jedno pytanko chcialbym zalozyc do jetty mk2 cala deske rozdzielcza do srodka od golfa mk3. duzo z tym jest roboty i przerabiania? i czy jest taka sama szerokoscia. z tego co widzialem to jest to wykonalne
-
Kaczor
- Użytkownik
- Posty: 493
- Rejestracja: śr paź 12, 2005 23:11
- Lokalizacja: Uć ...
-
Kontakt:
Post
autor: Kaczor » wt paź 03, 2006 15:27
Pinhead pisze:syncro2, Albo coś jest takie same albo nie
AAM i ABS to nie są takie same silniki bo różnią się tak jak to w/w zostało opisane. Nie sa to różnice kosmetyczne bo koszt przerobienia tego wszystkiego na ABS'a jest znacznie większy od swapa.
koszty może nie są wielkie bo zajechanego kompletnego ABSa z 200-300 zl wyrwiesz , tylko pytanie po diabła , bo jeździ to całkiem podobnie
Lepiej załadować góre z PF/PB z całym wtryskiem i efekty są wymierne - miałem takie cudo raz - jeździło pięknieeee
-
Pinhead
- Forum Master
- Posty: 1746
- Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44
Post
autor: Pinhead » wt paź 03, 2006 17:29
Porównywałem w praktyce na 1/4 mili RP w mkII z AAM w mkIII i różnica jest duża. A RP ma 143Nm/3000rpm. Zajechanego kupić to bez sensu kompletnie bo koszt remontu będzie dobijający. A najdroższa w tym będzie robocizna bo nie każdy jest mechanikiem dysponującym garażem.
=-Pinhead-=
-
jedaj
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: pt wrz 29, 2006 00:16
- Lokalizacja: pionki
-
Kontakt:
Post
autor: jedaj » wt paź 03, 2006 18:19
akurat ja garazem dysponuje i to calkiem niezlym. robilem juz przekladke w jedaju mk1 z 1.6 na 1.8 na gazniku bylo tam troszke modyfikacji ze strony mojego kumpla co do gaznika i jakis pierul ale w koncu sie udalo. a propo pelnej szprycy to duzo to roboty i jaki gdzies kosz aby przerobic jednopunkt na pelny wtrysk. i pytanie czy tez na pelnym wtrysku moj 75 konny silnik bedzie mial 115 badz 113
[ Dodano: 03 Paź 2006 18:23 ]
i jak jest z gorami w 16-stce czy to jest awaryjne (jak to jezdzi to sobie wyobrazam
chcialbym cos zmienic bo niestety 1.8 75 kucy na jednopunkcie w jettce mk2 to troszke za malo. mam tez mk1 i to juz lepiej wymiata.
-
TAZ
- V.I.P.
- Posty: 6292
- Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
- Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
-
Kontakt:
Post
autor: TAZ » wt paź 03, 2006 21:01
Takich tematów jest na forum kilka. Poszukaj, a nie zaśmiecaj. Temat zamykam.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości