[MK2]Swap ciagle mnie trapi;/
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Forum Master
- Posty: 1229
- Rejestracja: ndz lip 23, 2006 08:55
- Lokalizacja: śląskie
- Kontakt:
[MK2]Swap ciagle mnie trapi;/
Czesc, czytam sporo w tym dziale i wszedzie praktycznie jest mowa o swapach sam gleboko zastanawiam sie nad swapem jakiejs jeden-osemki grubo powyzej 100 KM ale cholera nie potrafie pojac jak to mozna tak szybko zrobic:| Mam 1.3i wiem ze bede musial zmienic elektryke, skrzynie, cal;y wydech i oczywiscie silnik jak juz uda mi sie to skompletowac to czy kazdy mechanior do ktorego pojade bedzie wiedzial o co mi loce czy nie beda sie bali a przede wszsytkim ile gosc moze sobie zazyczyc za takie cos? fajnie jak byscie mi rozwiali wszsytki watpliwosci:] pozdro
Moje Sviro ;) - www.facebook.com/greenscirocco
- maro
- Gadatliwa bestia
- Posty: 501
- Rejestracja: czw gru 16, 2004 00:17
- Lokalizacja: Siemianowice Śl.
- Kontakt:
Poczytaj moj temat w tym dziale swap z 1.4 na 1.8, tam masz wszystko opisane co musisz miec itp, a co do tego ile moga wziasc za to to zalezy od warsztatu na poczatku chcialem zeby ktos mi to zrobil i pytalem to max co uslyszalem 1000 zł za przekladke a min 600 zł, ale ten najtanszy warsztat nie wygladal najciekawiej, dlatego zrobilem to sam gdyby nie pewne klopoty ktore mialem z silnikiem to w 7 dniach bym sie spokojnie zmiescil a tak trwalo to jakies 3
Żeby mi sie chciało tak jak mi sie nie chce !!!
Projekt swap 1.4 ABD na 1.8 ABS http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=59966
Projekt swap 1.4 ABD na 1.8 ABS http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=59966
- maro
- Gadatliwa bestia
- Posty: 501
- Rejestracja: czw gru 16, 2004 00:17
- Lokalizacja: Siemianowice Śl.
- Kontakt:
Ja mialem orginalna instalacje pod dany silnik 1.8 wiec nie musialem nic przerabiac wszystko pasowalo idealnie, a tak dlugo to trwalo bo mialem klopoty z silnikiem i wszystko czyscilem i malowalem na co stracilem najwiecej czasu, sam silnik wstawic to nie problem i zajmuje najmniej czasu
Żeby mi sie chciało tak jak mi sie nie chce !!!
Projekt swap 1.4 ABD na 1.8 ABS http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=59966
Projekt swap 1.4 ABD na 1.8 ABS http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=59966
-
- Forum Master
- Posty: 1229
- Rejestracja: ndz lip 23, 2006 08:55
- Lokalizacja: śląskie
- Kontakt:
Każdy mechanik może zrobic swapa o ile tylko bedzie chciał , przekładka silnika z układem napędowym to nie jest duzy kłopot jeżeli ma sie juz skompletowane wszystkie klamoty , problemem może natomiast być tak jak pisał TAZ zaadaptowanie instalacji elektrycznej pod nowy silnik , tutaj nieraz trzeba sie narzeźbić i to robota bardziej dla elektryka z głową.wojtek_sari pisze:ale nikt nie dopowiada na moje pyt najwazniejsze czy mechanicy nie beda sie tego bali np mowili ze jak jest 1,3 to tak ma byc a nie potwora robic;)tzn czy robia to pasjonaci np mechanicy z tekich forow czy kazdy mechanik moze to zrobic?
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]
-
- Forum Master
- Posty: 1229
- Rejestracja: ndz lip 23, 2006 08:55
- Lokalizacja: śląskie
- Kontakt:
-
- Forum Master
- Posty: 1229
- Rejestracja: ndz lip 23, 2006 08:55
- Lokalizacja: śląskie
- Kontakt:
- ygd
- Prezes vwgolf.pl
- Posty: 1832
- Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
- Lokalizacja: Siedlce
- Auto: Audi S3
- Silnik: AFN
- Kontakt:
No to źle myślisz... jeśli chcesz coś konkretnego wrzucić do golfa, nie ma co na bezpieczeństwie oszczędzać. Poza tym trzeba wziąć poprawkę na setkę innych rzeczy, które wyjdą przy swapie... weź pod uwagę fakt, że auto ma 16-20lat.. jeśli było kiedyś bite, być może trzeba będzie coś poprawić, zabezpieczyć, może były już jakieś patenty z mocowaniem silnika robione, wspawywane ćwiarki itp...
IMO, zrób najpierw hamulce, potem zawieszenie... kup kompletny silnik ze skrzynią, ecu, wiązką i wszystkim inne co będzie potrzebne do swapu (do tego od razu rozrząd, oleje i płyny, wszystkie nowe paski itp...) i dopiero swapuj...ale z zapasem gotówki na nieprzewidziane wydatki.
Wstawienie 1.8 czy 2.8 zamiast 1.3 nie różni się od innych swapów, tyle, że musisz mieć wszystkie łapy do silnika o ile sie nie mylę.
Aha, licz się też z tym, że motor, który kupisz może się nadawać do remontu...
No chyba, że kupujesz jakieś 1.8T, czy 2.0T hehe
IMO, zrób najpierw hamulce, potem zawieszenie... kup kompletny silnik ze skrzynią, ecu, wiązką i wszystkim inne co będzie potrzebne do swapu (do tego od razu rozrząd, oleje i płyny, wszystkie nowe paski itp...) i dopiero swapuj...ale z zapasem gotówki na nieprzewidziane wydatki.
Wstawienie 1.8 czy 2.8 zamiast 1.3 nie różni się od innych swapów, tyle, że musisz mieć wszystkie łapy do silnika o ile sie nie mylę.
Aha, licz się też z tym, że motor, który kupisz może się nadawać do remontu...
No chyba, że kupujesz jakieś 1.8T, czy 2.0T hehe
VW Klub Polska #106
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01
-
- Forum Master
- Posty: 1229
- Rejestracja: ndz lip 23, 2006 08:55
- Lokalizacja: śląskie
- Kontakt:
ygd, w sumie masz racje i mam na to cala zime wiem ze sa nieprzewidziane wydatki i bede na to przygotowany:) Liczmy ze mam hamulce tyl, zwieche przystosowana do GTi i pozostaje mi silnik, skrzynka i elektryka. Wyjmuje 1,3 wszystko ok nic nie bylo spawane polosie spasuja czy sa inne? wydech tez jest inny dwururka tez kurde chyba nie bedzie mie sie oplacalo. Lepiej juz walnac normalne 1,8?? cya wyjdzie taniej?
Moje Sviro ;) - www.facebook.com/greenscirocco
- ygd
- Prezes vwgolf.pl
- Posty: 1832
- Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
- Lokalizacja: Siedlce
- Auto: Audi S3
- Silnik: AFN
- Kontakt:
Półosie nie wiem czy nie ciensze są...na pewno inne są przeguby (w 1.3 są 92 czy 94 mm.. w 1.6/1.8 100mm). Cały układ wydechowy też należy zmienić, ten z 1.3 ma za małą średnicę rur, no i tłumiki także mało wydajne
Ale nadal nie odpowiedziałeś na proste pytanie -> jaki silnik cię interesuje?
Jeśli coś prostego z MK2 (RP/PF)...można zawsze jakiegoś dawcę kupić...
Ale nadal nie odpowiedziałeś na proste pytanie -> jaki silnik cię interesuje?
Jeśli coś prostego z MK2 (RP/PF)...można zawsze jakiegoś dawcę kupić...
VW Klub Polska #106
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01
- olozwirski
- 2 SLOW 2 PLAY
- Posty: 1628
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
- Lokalizacja: WKZ
Najtaniej wyjdzie sprzedac to co masz, dolozyc pare zl i kupic jakiegos GTI, a jak zbraknie mocy zapodac cos z potecjalem np. 1.8T albo mocne TDI. Ja swapowalem dwa razy silnik GX na PL i pozniej ABF i patrzac na to z dystansu wiem ze sie nie oplaca isc malymi krokami.wojtek_sari pisze:Lepiej juz walnac normalne 1,8?? cya wyjdzie taniej?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości