Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
zielu
- V.I.P.
- Posty: 5218
- Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
- Lokalizacja: Wieluń
-
Kontakt:
Post
autor: zielu » śr lut 02, 2005 14:33
szukam jakichś info o kompressorach
ile dodaje koni, jak trzeba silnik rpzygotować, czy to sie opłaca i takie tam
-
gtx
- Ma gadane
- Posty: 232
- Rejestracja: wt sie 24, 2004 00:47
- Lokalizacja: 3 miasto
Post
autor: gtx » śr lut 02, 2005 14:45
Quatro7 pisze:szukam jakichś info o kompressorach
ile dodaje koni, jak trzeba silnik rpzygotować, czy to sie opłaca i takie tam
Zalezy jakie kompresor ma cisnienie doladowania.Pod kompresor silnik prawie tak samo sie przygotowuje jak pod turbo.
-
zielu
- V.I.P.
- Posty: 5218
- Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
- Lokalizacja: Wieluń
-
Kontakt:
Post
autor: zielu » śr lut 02, 2005 15:02
a mogbym prosić jaieś szczegułowsze dane
i czym sie rożni rpzygotowanie pod turbo i kompressor
ile sielnik wiecej pali z kompresorem i ile mniej wiecej koni to daje
-
Ralfii_VR
- Użytkownik
- Posty: 338
- Rejestracja: wt lis 09, 2004 01:15
- Lokalizacja: Rzeszow
-
Kontakt:
Post
autor: Ralfii_VR » śr lut 02, 2005 16:17
to i to spreża powietrze dajac wiecej tlenu, tak wiec przygotowania silnika, sa praktycznie takie same, kompresory sa zawyczaj drozsze od turbin, a z turbiny da sie wiecej wycisnać barów, jednak charakterystyka rozkładu momentu obrotowego w kompresorze rozkłada sie lepiej od dolnych zakresów silnika
-
zielu
- V.I.P.
- Posty: 5218
- Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
- Lokalizacja: Wieluń
-
Kontakt:
Post
autor: zielu » śr lut 02, 2005 16:37
a co z eksploatacja tego
trzeba tot eż regenerować jak turbine w g60
i ile kucy daje
-
Rapix
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2447
- Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
- Lokalizacja: Zambrów
-
Kontakt:
Post
autor: Rapix » śr lut 02, 2005 17:06
w G60 jest własnie kompresor a nie zadne turbo... regenerowac co jakis czas trzeba i turbo i kompresor wiadomo to sie zurzywa... a wszystko zalerzy tylko od własciciela jak z tego korzysta!!!
-
gtx
- Ma gadane
- Posty: 232
- Rejestracja: wt sie 24, 2004 00:47
- Lokalizacja: 3 miasto
Post
autor: gtx » śr lut 02, 2005 17:43
-
zielu
- V.I.P.
- Posty: 5218
- Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
- Lokalizacja: Wieluń
-
Kontakt:
Post
autor: zielu » śr lut 02, 2005 18:12
a przygotowywaniu silnika pod turbo to wiem....
ale taki kompressor jest tańszy w eksploatacji niz taki z g60
takie pytanie troche z innej bajki.. jak mamy turbo w samochodzie (takie prawdziwe turbo) to nie trzeba go takc zesto regenerować
-
Ralfii_VR
- Użytkownik
- Posty: 338
- Rejestracja: wt lis 09, 2004 01:15
- Lokalizacja: Rzeszow
-
Kontakt:
Post
autor: Ralfii_VR » śr lut 02, 2005 22:43
Quatro7 pisze:a przygotowywaniu silnika pod turbo to wiem....
ale taki kompressor jest tańszy w eksploatacji niz taki z g60
takie pytanie troche z innej bajki.. jak mamy turbo w samochodzie (takie prawdziwe turbo) to nie trzeba go takc zesto regenerować
na twoim miejscu zakladałbym turbo, napewno taniej, co do regeneracji, to zalezy od uzytkowania, musiasz zachowac zelazne zasady uzytkowania, nie gazowac na zimnym silniku, a przed wylaczeniem, odczekac kilka, to podstawa
-
Michael G60
- Forum Master
- Posty: 1332
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
- Lokalizacja: (RBR...)
-
Kontakt:
Post
autor: Michael G60 » śr lut 02, 2005 22:44
Założenie kompressora to prawie drugie tyle co turbosprężarki (cenowo) !
!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!
-
Ralfii_VR
- Użytkownik
- Posty: 338
- Rejestracja: wt lis 09, 2004 01:15
- Lokalizacja: Rzeszow
-
Kontakt:
Post
autor: Ralfii_VR » śr lut 02, 2005 22:49
Michael G60 pisze:Założenie kompressora to prawie drugie tyle co turbosprężarki (cenowo) !
dlatego nie ma co przeplacac, lepiej roznice dolozyc do wydajnieszych hamulcow, rasowych alus, czy co tam uwazasz
-
44FG
- Forum Master
- Posty: 1239
- Rejestracja: wt sty 25, 2005 17:57
- Lokalizacja: Lemingrad
-
Kontakt:
Post
autor: 44FG » czw lut 03, 2005 01:26
Quatro7 pisze:a przygotowywaniu silnika pod turbo to wiem....
ale taki kompressor jest tańszy w eksploatacji niz taki z g60
takie pytanie troche z innej bajki.. jak mamy turbo w samochodzie (takie prawdziwe turbo) to nie trzeba go takc zesto regenerować
Jezuś, człowieku... coś ty się tak tych turbin i kompresorów uczepił ?
Chyba nie chcesz zakładać tego do swojego 1.6
Kup sobie lepiej auto z turbo jeśli ci tak bardzo potrzebne a na pewno taniej wyjdzie. A jeśli nie stać cię na coroczne przeglądy (w przypadku kompresora) lub wymianę turbiny co kilka lat to lepiej już zostań przy 1.6, bo zamiast przyjemności to tylko kłopotu sobie narobisz...
-
zielu
- V.I.P.
- Posty: 5218
- Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
- Lokalizacja: Wieluń
-
Kontakt:
Post
autor: zielu » czw lut 03, 2005 02:09
spoko
do 1,6 ładować nie mam zamairu
mam ochote to mconego golfai stąd te wszystkie pytania..zbieram info co jak z czego można zrobić i takie tam
-
TAZ
- V.I.P.
- Posty: 6292
- Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
- Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
-
Kontakt:
Post
autor: TAZ » czw lut 03, 2005 10:08
Sprężarke G60 regeneruje sie za 1500zł-3000zł, a turbine za 600zł-800zł w dobrym zakładzie. Koszty same mówią za siebie. Mam turbine z audi, była padnięta (zapłaciłem za nią 20zł), koszt regeneracji we Wrocławiu wyszedł mnie 800zł razem z przesyłką. Założone części są tej samej firmy co turbina, także nie żadne podróby.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości