Utwardzenie/obniżenie zawieszenia.

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
vszywiec
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: sob sty 29, 2005 01:05
Lokalizacja: Lubin
Kontakt:

Post autor: vszywiec » śr lut 23, 2005 02:50

ku_bi pisze:odpuść sobie obcinanie sprężyn lub spinki, takie patenty możesz jedynie zastosować w wartburgu :rotfl: :rotfl: :rotfl:

niezupelnie masz racje jak pracowlaem w serwisie renault przyjechal koles clio II sport edition czy cus i montowalem mu spinki na sprezynki przypominaja wygladem cybanty tylko bardziej wytrzymale sa . zaklada je sie na 2 zwoje max i finito . samochod jest na glebie cena to okolo 140 kpl na 4 sprezynki . aha produkt firmowany przez renault ( wiem ze to g..wno) ale zawsze renault to nie zdzichu tuning garaz show


sprzedam mk2 1,6 td ---------> 696-494-279
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=56922

ku_bi
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2202
Rejestracja: pn wrz 13, 2004 20:51
Lokalizacja: ex4
Kontakt:

Post autor: ku_bi » śr lut 23, 2005 07:30

a niech puszczą takie spinki podczas jazdy :panna: :rotfl: :rotfl:
ja takiego gówna nie założę :kac:



Awatar użytkownika
vszywiec
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: sob sty 29, 2005 01:05
Lokalizacja: Lubin
Kontakt:

Post autor: vszywiec » śr lut 23, 2005 16:55

ku_bi pisze:a niech puszczą takie spinki podczas jazdy :panna: :rotfl: :rotfl:
ja takiego gówna nie założę :kac:

Ku_bi nie kaze ci zakladac tych spinek ale mowie jakie sa opcje uglebienia fury. ja osobiscie jezdze na gwintowanym zawiasei i jest cool.


sprzedam mk2 1,6 td ---------> 696-494-279
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=56922

ku_bi
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2202
Rejestracja: pn wrz 13, 2004 20:51
Lokalizacja: ex4
Kontakt:

Post autor: ku_bi » śr lut 23, 2005 20:52

vszywiec pisze:
ku_bi pisze:a niech puszczą takie spinki podczas jazdy :panna: :rotfl: :rotfl:
ja takiego gówna nie założę :kac:

Ku_bi nie kaze ci zakladac tych spinek ale mowie jakie sa opcje uglebienia fury. ja osobiscie jezdze na gwintowanym zawiasei i jest cool.
tak wiem, że nie każesz i widzę że wiesz co jest dobre by obniżyć auto :pub:



Awatar użytkownika
miomio1
Cool Europe GL
Cool Europe GL
Posty: 790
Rejestracja: czw gru 30, 2004 23:33
Lokalizacja: Mragowo
Kontakt:

Post autor: miomio1 » śr lut 23, 2005 21:39

Wystarczy same sprężyny wymienić np. Votex . Takie u siebie miałem tylko że dla żonki mojej nie pasowało takie niski zawieszenie i musiałem podwyższyć



Awatar użytkownika
vszywiec
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: sob sty 29, 2005 01:05
Lokalizacja: Lubin
Kontakt:

Post autor: vszywiec » pt lut 25, 2005 01:30

ku_bi pisze:
vszywiec pisze:
ku_bi pisze:a niech puszczą takie spinki podczas jazdy :panna: :rotfl: :rotfl:
ja takiego gówna nie założę :kac:

Ku_bi nie kaze ci zakladac tych spinek ale mowie jakie sa opcje uglebienia fury. ja osobiscie jezdze na gwintowanym zawiasei i jest cool.
tak wiem, że nie każesz i widzę że wiesz co jest dobre by obniżyć auto :pub:

jak glebic to tylko kozacko pozdro ku_bi


sprzedam mk2 1,6 td ---------> 696-494-279
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=56922

deKrzychu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 15:28
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: deKrzychu » wt mar 22, 2005 22:40

yO!
To teraz moje 3 grosze...
Mam Mk2..1.8GL...bede obnizal
Z dyskusji wywnioskowalem zeby miec w miare komfort (choc cudow nie oczekuje) to amorki gazowe "seryjne" Bilstein. Co Wy na to?
Mam opcje zeby moje dotychczasowe olejowki regenerowac,bylem u faceta w Krk i mi powiedzial ze moze mi wszystko z nimi zrobic..Skrocic skok,utwardzic i wogole..cuda..ale ja sie martwie ze moze byc za twardo ale...jeszcze do tej kwesti chce wrocic...zatem:

Na liscie sa do sprzedania 2 rodzaje springow, roznia sie cena i firma:Weitec i Supersport - czy ktos moze mi napisac czym sie roznia jedne od drugich? Cena jak dla mnie przystepna.
No i teraz ile? 40/40 wydaje mi sie ok do 15" felg... ale z drugiej strony zastanawia mnie po co sprzedaje sie 60/40? No i jak sie wtedy autko zachowuje przy doladowaniu?
Wracajac do tych amorkow to tak sie zastanwiam czy nie bedzie "ekonomicznie" tak: springi 60/40, amorki tyl seria Bilstein gazowe, tyl skrocic skok + twardsze. Co Wy na to? Bawil sie ktos kiedys?
Aha...tak na koniec,autem jezdze po Krakowie...wiecie jak to jest :)
Aha2...bardzo,bardzo uwielbiam widok jak autko sie tak fajnie podnija jadac na drodze..wiem niewygodnie,kiedys jezdzilem w kjs'ach i mi zostalo...male zboczenie
Czekam na odp..no i moze jakies fotki jak kto ma?
A moze ktos ma cos takiego do sprzedania??

ps.Znalazlem jeszce takie cos http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=45924429
regulacja...za 250 pln? Czy to nie jakis pic na wode?Bo troche tanio mi to wychodzi...

pozdrf
Ostatnio zmieniony śr mar 23, 2005 15:00 przez deKrzychu, łącznie zmieniany 1 raz.


.::deKrzychu::.
Sky's the limit!

Awatar użytkownika
k3fir
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2059
Rejestracja: pt paź 08, 2004 22:24
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: k3fir » śr mar 23, 2005 00:09

40/60? oj chyba cos musiales zle przeczytac predzej to 60/40. Tyl chcesz skracac i utwardzic ??? to cos mieszasz juz :) Ja mam weitec 60/40 i jest twardo nawet bardzo :) wiec 40/40 bedzie jak dla ciebie odpowiednie



deKrzychu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 15:28
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: deKrzychu » śr mar 23, 2005 14:58

tak 60/40...juz sprostowalem...
a tak zeby nie bylo off to czy ktos moze mi pomoc rozszyfrowac oznaczenia tych sprezynek H&R
numery KBA-Nr 90123 i GOLF II 190221120 na przednich a na tylnych
koncowka 121

pozdrf


.::deKrzychu::.
Sky's the limit!

irwin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: pt lut 18, 2005 14:02
Lokalizacja: Biała Podlaska
Kontakt:

Post autor: irwin » śr mar 23, 2005 20:19

H&R mogę polecić, ciekawy kompromis pomiędzy sportową pracą zawieszenia a komfortem. Ja jestem zadowolony :hmm:



dioob
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 18:20
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kontakt:

Post autor: dioob » czw mar 24, 2005 20:19

Ja osobiście nie polecam żadnych modyfikacji typu obcinanie springów.W sumie obcinajac springa pozbywa sie jej odpowiednich norm twardości i wytrzymałosci,jeden zwój mniej wiec wieksze obiążenie na zwoje pozostałe,w końcu efekt pękniecie springa i katastrofa.A chyba nie warto ryzykowac życia naszego za cene springów odpowiednio przystosowanych do obniżania samoch.
Do mk2 springi weitec lub supersport kosztują w granicach 350-400 zeta.


...pomału do celu......w planach Suka GS 500, na początek oby sił wystarczyło :hmm:

Martin_GTD

Post autor: Martin_GTD » czw mar 31, 2005 13:34

A mnie intersują springi 20, moze 25 mm, są takie? wszyscy mówią o 30-80, ja bym takie chciał załozyć, mam dobre amorki Sacha, które mają przejechane 15 tys w mk3 GTD



Awatar użytkownika
marceliii
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: czw sty 13, 2005 00:41
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: marceliii » czw mar 31, 2005 15:27

A ja bym chciał jakies sprężynki obniżające o 40mm ale mam nówki amorki monroe i się boje że je zniszcze,poprostu mi ich szkoda.
:(
No polecicie czy progresywne czy6 jakjie bo ja nie wiem czym się one różnią.
:)


No cóż , na sprzedaż
:(

Awatar użytkownika
micab
Forum Master
Forum Master
Posty: 1763
Rejestracja: pt mar 18, 2005 01:10
Lokalizacja: wełtyń k/szczecina
Kontakt:

Post autor: micab » czw mar 31, 2005 15:43

rowniez niepolecam ciecia springow, bo to zmienia calkowicie ich charakterystyke, jazda bedzie slaba na tym, mozna zrobic ale ma to tylko i wylacznie znaczenie wizualne.....bo trakcja bedzie gorsza :/ jezeli ktos zamierza pojezdzic autem, a nie tylko na nie popatrzec to konieczna jest wymiana zawieszenia....i tutaj takze sprezyny same to jest tylko polsrodek.....owszem poprawiaja trakcje w stosuku do serii, ale maxymalne obnizenie to 40mm, wikszego nie zaleca sie do seryjnych amorow, najlepszym rozwiazaniem jest kompletny kit czyli amory i sprezyny, wtedy wszystko jest dopasowane i dziala jak nalezy....jazdna to poprostu inna bajka w porownaniu do samych sprezyn sportowych nie mowiac juz o serii.....i wcale nie musi byc twardo jak beton, rozne firmy maja rozne twardosci, niektore sa nawet regulowane......
moje zdanie wynika z tego ze przerabialem wszystkie rozwiazania oprocz ciecia....ale za to mialem mozliwosc jazdy takimi wynalazkami i moim zdaniem to porazka :/......sam najpierw kupilem sprezyny sportowe, ale pozniej poszedlem o krok dalej i aktualnie mam zalozonego kita.....i to jest wlasnie to......naprawde porzadna jazda ;)


vw, bmw, ford, mercedes, peugeot, nissan, fiat,

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości