Uturbianie auta
: ndz wrz 17, 2006 01:43
				
				witam.chcialbym jak najwiecej info odnosnie uturbiania. najbardziej interesuje mnie sprawa kolektora-jak robic zeby bylo dobrze i jaka turbine zapodac.
			
 potrzebuje raczej porad jak to zrobic zeby nie robic kilka razy
 potrzebuje raczej porad jak to zrobic zeby nie robic kilka razy  silnik 8:1 pojemnosc 1272 d
 silnik 8:1 pojemnosc 1272 da po co go spawac? daje to cos? czy chodzi tylko o spasowanie?evolution pisze:kolektor wydechowy mozna wyspawac z rurek, lub odlac z zeliwa
na szczescie to tylko twoje zdanie, nie wszyscy podchodza tak do tematu i całe szczescieTuning_Boy_2005 pisze:moim zdaniem jak nie am oryginalnie turbiny to po co dawac to tylko zmniejszy zywotnosc silnika
Do polo nie ma kolektorów pod turbo. Wszystko należy wyrzeźbić od podstaw. Jak wiadomo kolektory stalowe lubią pękać, a żeliwo jest dużo wytrzymalsze.grzaneczka997 pisze:a po co go spawac? daje to cos? czy chodzi tylko o spasowanie?evolution pisze:kolektor wydechowy mozna wyspawac z rurek, lub odlac z zeliwa
G40 nie turbina ale za to sprężarka. Czy mówi ci to coś ??Tuning_Boy_2005 pisze:moim zdaniem jak nie am oryginalnie turbiny to po co dawac to tylko zmniejszy zywotnosc silnika
TAZ pisze:Do polo nie ma kolektorów pod turbo. Wszystko należy wyrzeźbić od podstaw. Jak wiadomo kolektory stalowe lubią pękać, a żeliwo jest dużo wytrzymalsze.grzaneczka997 pisze:a po co go spawac? daje to cos? czy chodzi tylko o spasowanie?evolution pisze:kolektor wydechowy mozna wyspawac z rurek, lub odlac z zeliwa
[ Dodano: Pon Wrz 18, 2006 7:34 pm ]G40 nie turbina ale za to sprężarka. Czy mówi ci to coś ??Tuning_Boy_2005 pisze:moim zdaniem jak nie am oryginalnie turbiny to po co dawac to tylko zmniejszy zywotnosc silnika
evolution pisze:kolektory odlewam do kazdego auta wyspawac tez moge ale pekaja.. wiec lepiej odlac
turbo do 1,3... jaka moc chcesz miec??:>
 ...na tym zestawie powyzej bez  zmian ECU niby ma byc 132PS i 197Nm. nastepny KIT RM : turbo Rothe TAL0100100 (cokolwiek sie pod tym kryje) zmianie walka (niestety nie wiadomo na jaki) i zmianie oprogramowania ma byc niby 203PS i 273Nm
 ...na tym zestawie powyzej bez  zmian ECU niby ma byc 132PS i 197Nm. nastepny KIT RM : turbo Rothe TAL0100100 (cokolwiek sie pod tym kryje) zmianie walka (niestety nie wiadomo na jaki) i zmianie oprogramowania ma byc niby 203PS i 273Nm  ---->na tym samym zestawie zmiana oprogramowania (ale jak to RM podkresla jest to tylko do 1/4 mili 250 PS 392Nm
 ---->na tym samym zestawie zmiana oprogramowania (ale jak to RM podkresla jest to tylko do 1/4 mili 250 PS 392Nm   ) ale byl jeszcze lepszy kit : 313 PS tylko nie wiem czemu juz go nie grzebia (rozwiert do 1.4 byl).  w temacie turbo jestem zielony i nie wiem od czego zaczac nawet.map sensor z tego co sie orientuje 1bar.
  ) ale byl jeszcze lepszy kit : 313 PS tylko nie wiem czemu juz go nie grzebia (rozwiert do 1.4 byl).  w temacie turbo jestem zielony i nie wiem od czego zaczac nawet.map sensor z tego co sie orientuje 1bar.na dobra sprawe to i z G40 mozna wyciagnac 200KM ale naprawde kompresor "znudzil" mi sieokoG60 pisze:a nie prościej wsadzić sprężarke G60? z G60 da się z tego silnika wyciągnąć jakieś 200KM
 taka prawda ze to element w tym aucie na ktory trzeba zwracac szczegolna uwage i w ktoryms momencie koncza sie mozliwosci G. same przeglady G a T sa baaardzo zroznicowane czasowo (nie wspominajac juz gdy mamy kolko mniejsze).  jak kto lubi tak i robi
 taka prawda ze to element w tym aucie na ktory trzeba zwracac szczegolna uwage i w ktoryms momencie koncza sie mozliwosci G. same przeglady G a T sa baaardzo zroznicowane czasowo (nie wspominajac juz gdy mamy kolko mniejsze).  jak kto lubi tak i robi  wystarczy ze jeszcze korka G60 robie- i tu NARAZIE zostanie kompresor (jesli wszystko w polo -mam nadzieje uturbionym- spodoba mi sie to tez pewnie wyciacham G z korka
 wystarczy ze jeszcze korka G60 robie- i tu NARAZIE zostanie kompresor (jesli wszystko w polo -mam nadzieje uturbionym- spodoba mi sie to tez pewnie wyciacham G z korka  )
 )marepako pisze:na dobra sprawe to i z G40 mozna wyciagnac 200KM ale naprawde kompresor "znudzil" mi sieokoG60 pisze:a nie prościej wsadzić sprężarke G60? z G60 da się z tego silnika wyciągnąć jakieś 200KMtaka prawda ze to element w tym aucie na ktory trzeba zwracac szczegolna uwage i w ktoryms momencie koncza sie mozliwosci G. same przeglady G a T sa baaardzo zroznicowane czasowo (nie wspominajac juz gdy mamy kolko mniejsze). jak kto lubi tak i robi
wystarczy ze jeszcze korka G60 robie- i tu NARAZIE zostanie kompresor (jesli wszystko w polo -mam nadzieje uturbionym- spodoba mi sie to tez pewnie wyciacham G z korka
)
 
   
   
   
   
 