A3 BKC chiptuning vs seria jak poznać?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Re: A3 BKC chiptuning vs seria jak poznać?
Słabe te logi bo trzy grupy na raz i pewnie na 3 lub góra 4 biegu. Lepiej by było na ostatnim. I tylko grupę 011. Ale nie odpuszczał aż nie puściłeś nogę z gazu.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
- Kris-THC
- Gadatliwa bestia
- Posty: 592
- Rejestracja: pt lut 11, 2005 22:00
- Lokalizacja: Oława
- Auto: Polo 9N Audi A3 8P Golf MK4
- Silnik: AHF
- Kontakt:
Re: A3 BKC chiptuning vs seria jak poznać?
Uwielbiam Twoje marudzenie, logi jak logi odczyty widziałem w 60FPS. Opalam z głową.
Re: A3 BKC chiptuning vs seria jak poznać?
Co ci szkodzi zrobić loga 011 na 5 biegu. Nawet tak tylko od 1600 do 3700 obr. Będzie widać co i jak. Inni się wypowiedzą.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Re: A3 BKC chiptuning vs seria jak poznać?
Po pierwsze to czemu chcesz wiedzieć czy to seria czy po programie. Miałem w A3 podnoszone w BLS ze 105KM i 250NM i wyszło ponad 140 KM i 320Nm. Dokładając do tego inaczej zestopniowaną skrzynię biegów możliwe, że podobnie będzie szedł jak ARL w serii. Ale... co to dowodzi? Najprościej - wjechać na hamownię i będziesz wiedział czy masz serię czy nie
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Re: A3 BKC chiptuning vs seria jak poznać?
Twoje marudzenie jest przezabawne, a ja uwielbiam odczyty dziennika, które widziałem w 60 klatkach na sekundę.
Re: A3 BKC chiptuning vs seria jak poznać?
Skoro w logi widać jak obroty rosną z 2000 do 4000 z chyba odstępach co 200 obr to nie jest za dużo tych migawek. Chciałbym widzieć xzy walczy coś ECm z tym czy słabo. Przeładowanie początkowo jest około 200 mbar i później tylko około 100 mbar ale ciągnie się aż do 4000 obr bo potem noga odpuszczona z gazu. A przeciwdziałać przeładowanie trzeba puki jeszcze wszystko nie stanęło na debowo to zapewne po czyszczeniu będzie dalej latać długo. Olewanie tematu to zły sposób. Kolesiowi robiłem chyba z 5 lat temu w pasku avb bo waliło jak szalone. Do dziś jeździ i jeździ do pracy do Szczecina i tak trzyma doładowanie że odchyla była maksymalnie na poziomie 11 mbar.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości