[Mk3] Soft turbo do VR6??!!

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Smaczny
Forum Master
Forum Master
Posty: 1007
Rejestracja: czw sty 06, 2005 20:15
Lokalizacja: Koluszki
Kontakt:

Post autor: Smaczny » wt lut 15, 2005 13:18

Dziadek jakiś czas temu mówił mi, abym przyszedł i poszukał u niego na podwórku R32 bo sie wala i nie ma co z nim zrobić... tylko coś czasu nie mam...

Szymek19, jakis niedowartościowany jesteś czy co? Co chciałeś tym osiągnąć?


FORD
Fix Or Repair Daily

Awatar użytkownika
ml2210
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 576
Rejestracja: wt lut 01, 2005 10:50
Lokalizacja: Koniec Polski
Kontakt:

Post autor: ml2210 » wt lut 15, 2005 13:24

shade_ pisze:
ml2210 pisze:Ja to kupuje R36 ale kazali mi czekać, więc czekam. HeHe
a nie R34 ?
R38 !!! hahahahaha


www.mlautobroker.pl
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----

Awatar użytkownika
shade_
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: pt sty 28, 2005 16:17
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: shade_ » wt lut 15, 2005 14:07

bawicie sie w R'y, a ja zapuszczam sobie W12 :]

Dobra, ale ludzie, to nie jest temat o "Szymon19" i o jego wybujalej wyobrazni, albo o naprawde dobrym towarze na ktorym chlopak ma te haluny ... jest to temat o "Soft turbo do VR6"! Nie zapominajcie o tym ...


[b] - Alarmy i sterowniki do kluczyków scyzoryków - [/b]

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » wt lut 15, 2005 15:25

shade_ pisze:bawicie sie w R'y, a ja zapuszczam sobie W12 :]

Dobra, ale ludzie, to nie jest temat o "Szymon19" i o jego wybujalej wyobrazni, albo o naprawde dobrym towarze na ktorym chlopak ma te haluny ... jest to temat o "Soft turbo do VR6"! Nie zapominajcie o tym ...
no to był taki mały przerywnik z szymonem19,

no to słuchamy co tam wymysliłes,
ja jestem zdania jak juz robic to robic na maxa po potem sie wydaje 2 x tyle.


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
shade_
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: pt sty 28, 2005 16:17
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: shade_ » wt lut 15, 2005 16:14

Nie wiem czy na maxa robic. Im wiecej sie podniesie moc tym szybciej beda padaly poszczegolne elementy. Ja auta uzywam do jezdzenia na codzien,a nie tylko do scigania, albo wyjazdu do kosciola w niedziele.

Chcialbym pogadac z kims naprawde obeznanym w tym moim silniku,bo slyszalem juz od nie jednej osoby, ze VR6 byla szykowana pod D (ropniaka), czyli co za tym idzie pod wieksze obciazenia. Jestem ciekaw czy korbowody i tloki wytrzymalyby 280ps. Do jazdy na codzien nawet te moje aktualne 153ps mi wystarcza,wiec Turbo i tak i tak uzywalbym sporadycznie, wiec czy jest sens od razu w pakowanie sie w kute tloki i korbowody ? Przeciez strzaly NOS'a daja srednio 100ps i ludziki nie poczyniaja takich radykalnych zmian w silniku.

Z drugiej strony wiem, ze sprzeglo by sie przydalo wymienic.

Hmmm, sam nie wiem co tu o tym myslec, ale chwilowo nie zaprzatam sobie tym glowy, bo musze dowiedziec sie jeszcze innych rzeczy odnosnie przerobek turbo, zeby wiedziec jak sie finansowo na to szykowac i zrobic wszystko za jednym podejsciem


[b] - Alarmy i sterowniki do kluczyków scyzoryków - [/b]

Awatar użytkownika
Ralfii_VR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 338
Rejestracja: wt lis 09, 2004 01:15
Lokalizacja: Rzeszow
Kontakt:

Post autor: Ralfii_VR » wt lut 15, 2005 18:45

ja uwazam ze zrobienie softa bez ingerencji w podzespoły, tj zakup kutych czesci to idealny kompromis, na osiagniecie stosunkowo duzych przyrostow mocy, robienie maxa to conajmniej 2 razy wieksze koszty i mimo wszystko ryzyko wystapienia awarii wieksze. Tym bardziej ze auto mam jezdzic tez po ulicach a nie tylko w lini prostej na 400m.
:chytry:



Awatar użytkownika
shade_
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: pt sty 28, 2005 16:17
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: shade_ » wt lut 15, 2005 18:55

ja wlasnie rafalvr6 caly czas tak mysle. Trzeba jednak patrzec na wszystko realnie.

Duza moc = Duze koszta

Bo to nie tylko kwestia tlokow,korbowodow ...
... to jeszcze wtryski, pompa paliwowa, sprzeglo z dociskiem, swiece, komputer sterujacy tym wszytkim, kurcze mozna by duzo wymieniac.

Wiem, ze fajnie by bylo miec VR'a z moca 500ps, a wiem, ze i wiecej nawet osiagaja, ale jakie to koszta beda. Zreszta, zrobienie na poczatku softa a pozniej ewentualna zmiana wyzej wymienionych czesci to nie jest problem, miec kase i mozna robic.

Jak kogos interesuje moge podeslac linka z filmikami, opisami i z "kitami" m.in. do VR6 i co z tego silnika mozna wycisnac, ale wystarczy popatrzec i porowna co ulega wymianie w poszczegolnych stage'ach

Zreszta sadze, ze firma EIP jest wam znana?!


[b] - Alarmy i sterowniki do kluczyków scyzoryków - [/b]

Awatar użytkownika
Ralfii_VR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 338
Rejestracja: wt lis 09, 2004 01:15
Lokalizacja: Rzeszow
Kontakt:

Post autor: Ralfii_VR » wt lut 15, 2005 19:58

shade_ pisze:ja wlasnie rafalvr6 caly czas tak mysle. Trzeba jednak patrzec na wszystko realnie.

Duza moc = Duze koszta

Bo to nie tylko kwestia tlokow,korbowodow ...
... to jeszcze wtryski, pompa paliwowa, sprzeglo z dociskiem, swiece, komputer sterujacy tym wszytkim, kurcze mozna by duzo wymieniac.

Wiem, ze fajnie by bylo miec VR'a z moca 500ps, a wiem, ze i wiecej nawet osiagaja, ale jakie to koszta beda. Zreszta, zrobienie na poczatku softa a pozniej ewentualna zmiana wyzej wymienionych czesci to nie jest problem, miec kase i mozna robic.

Jak kogos interesuje moge podeslac linka z filmikami, opisami i z "kitami" m.in. do VR6 i co z tego silnika mozna wycisnac, ale wystarczy popatrzec i porowna co ulega wymianie w poszczegolnych stage'ach

Zreszta sadze, ze firma EIP jest wam znana?!
rzucaj te linki na forum, :food:



Awatar użytkownika
shade_
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: pt sty 28, 2005 16:17
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: shade_ » wt lut 15, 2005 21:47

Prosze bardzo:
http://www.eiptuning.com/eip/videogti10 ... slarge.mpg
Golf MKIII w 10.8s na 400m

wiecej info znajdziecie na stronie http://www.eiptuning.com

Ci to sie znaja na silnikach VW, chyba kazdy godny uwagi silnik VW maja uturbiony.


[b] - Alarmy i sterowniki do kluczyków scyzoryków - [/b]

Awatar użytkownika
ml2210
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 576
Rejestracja: wt lut 01, 2005 10:50
Lokalizacja: Koniec Polski
Kontakt:

Post autor: ml2210 » śr lut 16, 2005 09:36

Poziom 5 budzi respekt.
Ceny zresztą też!!!


www.mlautobroker.pl
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----

Awatar użytkownika
shade_
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: pt sty 28, 2005 16:17
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: shade_ » śr lut 16, 2005 10:30

mnie styknie Stage1 :)
Chociaz wiem,ze apetyt rosnie w miare jedzenia... :)

Wystarczy popatrzec ile przy tej podstawowej przerobce trzeba sie narobic :)

Jutro jade do pewnej firmy co zajmuje sie montazem turbinek i bede rozmawiac o kosztach i ewentualnych mozliwosciach na Stage1 :)


[b] - Alarmy i sterowniki do kluczyków scyzoryków - [/b]

Awatar użytkownika
ml2210
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 576
Rejestracja: wt lut 01, 2005 10:50
Lokalizacja: Koniec Polski
Kontakt:

Post autor: ml2210 » śr lut 16, 2005 15:43

Poprosimy o komętarz z tej wizyty.


www.mlautobroker.pl
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----

Awatar użytkownika
Ralfii_VR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 338
Rejestracja: wt lis 09, 2004 01:15
Lokalizacja: Rzeszow
Kontakt:

Post autor: Ralfii_VR » czw lut 17, 2005 01:27

Nie wiem czy wiedzieliscie ten zestawik turbo do Vr6 by HGP, oparty na Garrett T3/T4, intercooler od 1.9 TDI, uszczelka pod glowice ustawiła sprezanie z 10:1 na 7,8:1, cisnienie powietrza to 0.9 bara a szacowana moc do 310KM, moc bezpieczna 270km, nie wiem czy dobrze zrozumiałem bo bylo po niemiecku :hmm:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek



Awatar użytkownika
shade_
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: pt sty 28, 2005 16:17
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: shade_ » czw lut 17, 2005 08:43

ten zestawik tez mi sie podoba, jestem ciekaw jak z kosztami i ewentualnymi zamiennikami z fabrycznych autek smigajacych po drogach.

Sadze, ze po 12 dzisiaj juz bede bogatszy o pewne informacje, to wtedy sie z wami podziele tym co wiem.


[b] - Alarmy i sterowniki do kluczyków scyzoryków - [/b]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości