[Mk3] Soft turbo do VR6??!!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
bawicie sie w R'y, a ja zapuszczam sobie W12 :]
Dobra, ale ludzie, to nie jest temat o "Szymon19" i o jego wybujalej wyobrazni, albo o naprawde dobrym towarze na ktorym chlopak ma te haluny ... jest to temat o "Soft turbo do VR6"! Nie zapominajcie o tym ...
Dobra, ale ludzie, to nie jest temat o "Szymon19" i o jego wybujalej wyobrazni, albo o naprawde dobrym towarze na ktorym chlopak ma te haluny ... jest to temat o "Soft turbo do VR6"! Nie zapominajcie o tym ...
[b] - Alarmy i sterowniki do kluczyków scyzoryków - [/b]
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
no to był taki mały przerywnik z szymonem19,shade_ pisze:bawicie sie w R'y, a ja zapuszczam sobie W12 :]
Dobra, ale ludzie, to nie jest temat o "Szymon19" i o jego wybujalej wyobrazni, albo o naprawde dobrym towarze na ktorym chlopak ma te haluny ... jest to temat o "Soft turbo do VR6"! Nie zapominajcie o tym ...
no to słuchamy co tam wymysliłes,
ja jestem zdania jak juz robic to robic na maxa po potem sie wydaje 2 x tyle.
www.vrservice.pl
Nie wiem czy na maxa robic. Im wiecej sie podniesie moc tym szybciej beda padaly poszczegolne elementy. Ja auta uzywam do jezdzenia na codzien,a nie tylko do scigania, albo wyjazdu do kosciola w niedziele.
Chcialbym pogadac z kims naprawde obeznanym w tym moim silniku,bo slyszalem juz od nie jednej osoby, ze VR6 byla szykowana pod D (ropniaka), czyli co za tym idzie pod wieksze obciazenia. Jestem ciekaw czy korbowody i tloki wytrzymalyby 280ps. Do jazdy na codzien nawet te moje aktualne 153ps mi wystarcza,wiec Turbo i tak i tak uzywalbym sporadycznie, wiec czy jest sens od razu w pakowanie sie w kute tloki i korbowody ? Przeciez strzaly NOS'a daja srednio 100ps i ludziki nie poczyniaja takich radykalnych zmian w silniku.
Z drugiej strony wiem, ze sprzeglo by sie przydalo wymienic.
Hmmm, sam nie wiem co tu o tym myslec, ale chwilowo nie zaprzatam sobie tym glowy, bo musze dowiedziec sie jeszcze innych rzeczy odnosnie przerobek turbo, zeby wiedziec jak sie finansowo na to szykowac i zrobic wszystko za jednym podejsciem
Chcialbym pogadac z kims naprawde obeznanym w tym moim silniku,bo slyszalem juz od nie jednej osoby, ze VR6 byla szykowana pod D (ropniaka), czyli co za tym idzie pod wieksze obciazenia. Jestem ciekaw czy korbowody i tloki wytrzymalyby 280ps. Do jazdy na codzien nawet te moje aktualne 153ps mi wystarcza,wiec Turbo i tak i tak uzywalbym sporadycznie, wiec czy jest sens od razu w pakowanie sie w kute tloki i korbowody ? Przeciez strzaly NOS'a daja srednio 100ps i ludziki nie poczyniaja takich radykalnych zmian w silniku.
Z drugiej strony wiem, ze sprzeglo by sie przydalo wymienic.
Hmmm, sam nie wiem co tu o tym myslec, ale chwilowo nie zaprzatam sobie tym glowy, bo musze dowiedziec sie jeszcze innych rzeczy odnosnie przerobek turbo, zeby wiedziec jak sie finansowo na to szykowac i zrobic wszystko za jednym podejsciem
[b] - Alarmy i sterowniki do kluczyków scyzoryków - [/b]
ja uwazam ze zrobienie softa bez ingerencji w podzespoły, tj zakup kutych czesci to idealny kompromis, na osiagniecie stosunkowo duzych przyrostow mocy, robienie maxa to conajmniej 2 razy wieksze koszty i mimo wszystko ryzyko wystapienia awarii wieksze. Tym bardziej ze auto mam jezdzic tez po ulicach a nie tylko w lini prostej na 400m.
ja wlasnie rafalvr6 caly czas tak mysle. Trzeba jednak patrzec na wszystko realnie.
Duza moc = Duze koszta
Bo to nie tylko kwestia tlokow,korbowodow ...
... to jeszcze wtryski, pompa paliwowa, sprzeglo z dociskiem, swiece, komputer sterujacy tym wszytkim, kurcze mozna by duzo wymieniac.
Wiem, ze fajnie by bylo miec VR'a z moca 500ps, a wiem, ze i wiecej nawet osiagaja, ale jakie to koszta beda. Zreszta, zrobienie na poczatku softa a pozniej ewentualna zmiana wyzej wymienionych czesci to nie jest problem, miec kase i mozna robic.
Jak kogos interesuje moge podeslac linka z filmikami, opisami i z "kitami" m.in. do VR6 i co z tego silnika mozna wycisnac, ale wystarczy popatrzec i porowna co ulega wymianie w poszczegolnych stage'ach
Zreszta sadze, ze firma EIP jest wam znana?!
Duza moc = Duze koszta
Bo to nie tylko kwestia tlokow,korbowodow ...
... to jeszcze wtryski, pompa paliwowa, sprzeglo z dociskiem, swiece, komputer sterujacy tym wszytkim, kurcze mozna by duzo wymieniac.
Wiem, ze fajnie by bylo miec VR'a z moca 500ps, a wiem, ze i wiecej nawet osiagaja, ale jakie to koszta beda. Zreszta, zrobienie na poczatku softa a pozniej ewentualna zmiana wyzej wymienionych czesci to nie jest problem, miec kase i mozna robic.
Jak kogos interesuje moge podeslac linka z filmikami, opisami i z "kitami" m.in. do VR6 i co z tego silnika mozna wycisnac, ale wystarczy popatrzec i porowna co ulega wymianie w poszczegolnych stage'ach
Zreszta sadze, ze firma EIP jest wam znana?!
[b] - Alarmy i sterowniki do kluczyków scyzoryków - [/b]
rzucaj te linki na forum,shade_ pisze:ja wlasnie rafalvr6 caly czas tak mysle. Trzeba jednak patrzec na wszystko realnie.
Duza moc = Duze koszta
Bo to nie tylko kwestia tlokow,korbowodow ...
... to jeszcze wtryski, pompa paliwowa, sprzeglo z dociskiem, swiece, komputer sterujacy tym wszytkim, kurcze mozna by duzo wymieniac.
Wiem, ze fajnie by bylo miec VR'a z moca 500ps, a wiem, ze i wiecej nawet osiagaja, ale jakie to koszta beda. Zreszta, zrobienie na poczatku softa a pozniej ewentualna zmiana wyzej wymienionych czesci to nie jest problem, miec kase i mozna robic.
Jak kogos interesuje moge podeslac linka z filmikami, opisami i z "kitami" m.in. do VR6 i co z tego silnika mozna wycisnac, ale wystarczy popatrzec i porowna co ulega wymianie w poszczegolnych stage'ach
Zreszta sadze, ze firma EIP jest wam znana?!
Prosze bardzo:
http://www.eiptuning.com/eip/videogti10 ... slarge.mpg
Golf MKIII w 10.8s na 400m
wiecej info znajdziecie na stronie http://www.eiptuning.com
Ci to sie znaja na silnikach VW, chyba kazdy godny uwagi silnik VW maja uturbiony.
http://www.eiptuning.com/eip/videogti10 ... slarge.mpg
Golf MKIII w 10.8s na 400m
wiecej info znajdziecie na stronie http://www.eiptuning.com
Ci to sie znaja na silnikach VW, chyba kazdy godny uwagi silnik VW maja uturbiony.
[b] - Alarmy i sterowniki do kluczyków scyzoryków - [/b]
mnie styknie Stage1
Chociaz wiem,ze apetyt rosnie w miare jedzenia...
Wystarczy popatrzec ile przy tej podstawowej przerobce trzeba sie narobic
Jutro jade do pewnej firmy co zajmuje sie montazem turbinek i bede rozmawiac o kosztach i ewentualnych mozliwosciach na Stage1
Chociaz wiem,ze apetyt rosnie w miare jedzenia...
Wystarczy popatrzec ile przy tej podstawowej przerobce trzeba sie narobic
Jutro jade do pewnej firmy co zajmuje sie montazem turbinek i bede rozmawiac o kosztach i ewentualnych mozliwosciach na Stage1
[b] - Alarmy i sterowniki do kluczyków scyzoryków - [/b]
Nie wiem czy wiedzieliscie ten zestawik turbo do Vr6 by HGP, oparty na Garrett T3/T4, intercooler od 1.9 TDI, uszczelka pod glowice ustawiła sprezanie z 10:1 na 7,8:1, cisnienie powietrza to 0.9 bara a szacowana moc do 310KM, moc bezpieczna 270km, nie wiem czy dobrze zrozumiałem bo bylo po niemiecku
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości