[Mk3] Soft turbo do VR6??!!

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
VR
VW Klub Białystok
VW Klub Białystok
Posty: 356
Rejestracja: czw lis 04, 2004 11:28
Lokalizacja: B-stok
Kontakt:

Post autor: VR » wt maja 24, 2005 14:10

od tygodnia nic nie jem i cały czas biegam waze już chyba ze 20kg :chytry:


[img]http://images38.fotosik.pl/50/69e61b6ae5a4bbde.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » wt maja 24, 2005 14:33

VR pisze:od tygodnia nic nie jem i cały czas biegam waze już chyba ze 20kg :chytry:
za duzo :rotfl:


www.vrservice.pl

Strog

Post autor: Strog » wt maja 24, 2005 23:28

ml2210 pisze:Panowie, rewelacja miesiąca.
Niejaki "Strog" już kombinuje z kompresorem od merola.
Kolo jest nieziemski.
Zresztą zobaczcie sami.
http://www.strog.pl/main.htm
Czesc chlopaki

Apsik mi podkablowal ze o mnie plotkujecie wiec pomyslalem ze sam sie przedstawie.

Z kompresorkiem kombinuje juz od jakiegos czasu ale niestety moja praca wymaga czestych wyjazdow wiec projekt nie jest wciaz skonczony. Mialem skonczyc w maju ale elektronika sie zbiesila, do dzisiaj szukalem odpowiednich czesci.

Kompresor to nie Eaton z merca tylko odsrodkowy Z-Engenerring. Obliczenia na stronie zrobilem dla merca jedynie jako przyklad rozwiania mitu ze jakoby eatony M60 sa za male dla VRa

Poniewaz projekt ciagne juz od poltora roku (wiekszosc to przygotowanie teoretyczne, ale tak czy siak dlugo) i wlasnie daje sobie ostatnia szanse. Jada do mnie czesci elektroniczne w tym tygoniu. Jezeli uda sie zlozyc kompresor w przeciagu miesiaca to git, jezeli nie to odpuszczam temat i bede w przyszlym roku swoja wiedze aplikowal zapewne do Scirocco turbo, a VRek dostanie inna zabawke.

pozdro all
Strog

P.S. Dzieki za slowa uznania, widze ze tez niezle napieracie. Wyscig zbrojen trwa! :hmm:



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » śr maja 25, 2005 00:56

scirocco turbo :chytry:

dzisiaj juz jazdy robiłem, tydzien zabawy i jest 16V turbo na osprzecie z G60.

jesczze tylko regulacja i pewnie na jesien bedzie sprawny :grin:


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
VR
VW Klub Białystok
VW Klub Białystok
Posty: 356
Rejestracja: czw lis 04, 2004 11:28
Lokalizacja: B-stok
Kontakt:

Post autor: VR » śr maja 25, 2005 07:48

Borys pisze:scirocco turbo :chytry:

dzisiaj juz jazdy robiłem, tydzien zabawy i jest 16V turbo na osprzecie z G60.

jesczze tylko regulacja i pewnie na jesien bedzie sprawny :grin:
do ilu się w końcu kręci?


[img]http://images38.fotosik.pl/50/69e61b6ae5a4bbde.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » śr maja 25, 2005 08:11

VR pisze:
Borys pisze:scirocco turbo :chytry:

dzisiaj juz jazdy robiłem, tydzien zabawy i jest 16V turbo na osprzecie z G60.

jesczze tylko regulacja i pewnie na jesien bedzie sprawny :grin:
do ilu się w końcu kręci?
idzie do odciecia :food:


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
ml2210
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 576
Rejestracja: wt lut 01, 2005 10:50
Lokalizacja: Koniec Polski
Kontakt:

Post autor: ml2210 » śr maja 25, 2005 08:43

Strog - widzę że jesteś gościu w temacie.
Przygotowanie merytoryczne masz pewnie większe niż my razem wzienci.

Oczywiście, skoro już zaistniałes na tym forum to przygotuj się na pytania.
Chciałem pisać ci na mail-a, ale skoro jesteś to chłopaki pewnie też chetnie czegoś się dowiedzą.

Czym sugerowałeś się przy wyborze Kompresora?
Dlaczego akurat Z -Engenerring?
Co myślisz o Komppresorach Rotex-a?


www.mlautobroker.pl
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----

Awatar użytkownika
ml2210
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 576
Rejestracja: wt lut 01, 2005 10:50
Lokalizacja: Koniec Polski
Kontakt:

Post autor: ml2210 » śr maja 25, 2005 08:48

Borys pisze:
VR pisze:od tygodnia nic nie jem i cały czas biegam waze już chyba ze 20kg :chytry:
za duzo :rotfl:
Rany chłopaki, widzę ze podchodzicie do tego nazbyt serio.
Ja mam do tego troszkę ""lrzejsze"" podejście.

20kg to u mnie waży tylnia pólka ze sklejki.
Napaliłem się też na lodówkę do samochodu, a wy tu o odchudzaniu. :panna:


www.mlautobroker.pl
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----

Strog

Post autor: Strog » śr maja 25, 2005 12:19

Hej!
ml2210 pisze:Strog - widzę że jesteś gościu w temacie.
Przygotowanie merytoryczne masz pewnie większe niż my razem wzienci.
No bez przesady, ja wciaz maly miki jestem..
ml2210 pisze:Oczywiście, skoro już zaistniałes na tym forum to przygotuj się na pytania.
Wiedzialem ze lekko nie bedzie.. ;)
Nie wchodze tutaj za czesto, wiec jakbym nie dawal znaku zycia co to GG albo tam takie
ml2210 pisze:Czym sugerowałeś się przy wyborze Kompresora?
No tu mozna by gawedzic przy kominku dlugo i namietnie.. Ogolnie zalezalo mi na wysokim momencie od niekich obrotow a niekoniecznie na wysokiej mocy. Niektorzy moga twierdzic ze przy malutkim turbo by wyszlo na to samo, ale ja mam przy okazji sentyment do kompresorow - drzewiej jezdzilem G60tka :)
ml2210 pisze:Dlaczego akurat Z -Engenerring?
- bo akurat udalo mi sie go kupic za psie pieniadze :grin: A poza tym kompresory odsrodkowe ladnie sie mieszcza w VRkach, przy srubowych trzeba strasznie rzezbic. No i odsrodkowy ma bardzo ladna charakterystyke
ml2210 pisze:Co myślisz o Komppresorach Rotex-a?
Nie udalo mi sie znalezc ich charakterystyk, wiec trudno mi sie wypowiadac. Slyszalem jedynie opinie ze sa bardzo glosne.

3majcie sie
Strog



Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » śr maja 25, 2005 13:02

Sorki że podkablowałem, ale Strog'u ma głowe do tych rzeczy i pomyślałem że dobrze będzie jak sie wypowie :)

Pozdro 4all

PS. Ja w Was cały czas wierze :D ... ech rafalvr6 troche mnie zawiodł, ale bynajmniej teraz bede mogł spróbować go objechać (u mnie niema podziału na jakieś klasy :P), ale mam nadzieje że ml2210 i Strog coś wykombinują i juz niedługo będą VRki na kompresorkach :D


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

Awatar użytkownika
ml2210
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 576
Rejestracja: wt lut 01, 2005 10:50
Lokalizacja: Koniec Polski
Kontakt:

Post autor: ml2210 » śr maja 25, 2005 14:48

Strog pisze:
ml2210 pisze:Co myślisz o Komppresorach Rotex-a?
Nie udalo mi sie znalezc ich charakterystyk, wiec trudno mi sie wypowiadac. Slyszalem jedynie opinie ze sa bardzo glosne.

3majcie sie
Strog
To dziwne, bo ja słyszałem wręcz odwrotnie, że są najcichsze na rynku, a to Vortech-y są głośne.


www.mlautobroker.pl
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----

Strog

Post autor: Strog » śr maja 25, 2005 15:08

ml2210 pisze: To dziwne, bo ja słyszałem wręcz odwrotnie, że są najcichsze na rynku, a to Vortech-y są głośne.
Tak szczerze mowiac to mysle ze jak ktos zaklada kompresor to slyszy cos jeszcze oprocz silnika i stad fama o "glosnych" kompresorach. Swoja droga bardzo duzo zalezy od paska napedowego, same lozyska tak na prawde sa zwykle dosc ciche

Dodatkowo z tego co pamietam w 2003 Vortech zmienil lozyska (byl problem z wycieraniem sie).

3maj sie
Strog



Awatar użytkownika
ml2210
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 576
Rejestracja: wt lut 01, 2005 10:50
Lokalizacja: Koniec Polski
Kontakt:

Post autor: ml2210 » pt maja 27, 2005 13:25

Pytając o Rotrexa małem raczej na myśli jego układ biegów.
Jest dość nowatorski.


www.mlautobroker.pl
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----

Awatar użytkownika
ml2210
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 576
Rejestracja: wt lut 01, 2005 10:50
Lokalizacja: Koniec Polski
Kontakt:

Post autor: ml2210 » czw cze 09, 2005 12:05

Nie mogę już tego odkładać w nieskończoność, bo to do niczego nie prowadzi.
Co prawda nie mam jeszcze całej kwoty, bo brakuje mi ok. 2-4tys. , ale nie mogę już czekać.
Dziś dzwoniłem do Tomsona.
Umówiłem się na przyszły tydzień.
Spiszemy kosztorys i sfinalizujemy zamówienie.
Rozpocznie sie procedura.
Panowie skompletują części, co powinno zająć nie wiecej niż 3 tygodnie.
A potem sama instalacja i mocy przybywaj. :grin:


www.mlautobroker.pl
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości