w co wsadzić 3.0 TDI ?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
w co wsadzić 3.0 TDI ?
Hej!
tak se myśle co trzeba zrobić aby zbudować mocne TDI...
wychodzi mi że albo 2.0 TDI 16V pakowac w bude mk1 albo iść dalej...
wpakować 3.0 TDI z A4 quattro w bude od Audi S2 ?
to audi miało chyba seryjnie silnik 2.2 R5... więc może ładnie by to się dało zeswapować - oczywiście musiałaby być wersja quattro z torsenem...myślę że napęd miałby szanse to wytrzymać
zagooglałem:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Audi_S2
Chmielu - Ty chyba miałeś S2 - nadałoby się to coby tam wszczepić 3.0 TDI ?
dodam ze z dobrym softem ten silnik pewnie daje 300 km i 550 NM
może jakieś inne pomysły ? na najlżejszą i najlepszą bude pod tego potwora..
tak se myśle co trzeba zrobić aby zbudować mocne TDI...
wychodzi mi że albo 2.0 TDI 16V pakowac w bude mk1 albo iść dalej...
wpakować 3.0 TDI z A4 quattro w bude od Audi S2 ?
to audi miało chyba seryjnie silnik 2.2 R5... więc może ładnie by to się dało zeswapować - oczywiście musiałaby być wersja quattro z torsenem...myślę że napęd miałby szanse to wytrzymać
zagooglałem:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Audi_S2
Chmielu - Ty chyba miałeś S2 - nadałoby się to coby tam wszczepić 3.0 TDI ?
dodam ze z dobrym softem ten silnik pewnie daje 300 km i 550 NM
może jakieś inne pomysły ? na najlżejszą i najlepszą bude pod tego potwora..
- olozwirski
- 2 SLOW 2 PLAY
- Posty: 1628
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
- Lokalizacja: WKZ
hmmm minał prawie rok i wychodzi na to że projektów 230/240KM na 1.9 TDI jest juz mnóstwo.. i wiekszośc walczy z trakcją...
żeby miec dobre odepchnięcie jednak TORSEN więc nie ma bata trzeba zapodac bude Audi 80 coupe z wersji 2.3 quattro albo S2
wazy toto 1400kg więc trzeba z 3.0 TDI od razu startowac coby celować w 350/600
i wcale nie musiałoby to byc takie drogie... tylko trzeba motor 3.0 TDI dorwac
może wygram w totka i taki projekcik zrobie
żeby miec dobre odepchnięcie jednak TORSEN więc nie ma bata trzeba zapodac bude Audi 80 coupe z wersji 2.3 quattro albo S2
wazy toto 1400kg więc trzeba z 3.0 TDI od razu startowac coby celować w 350/600
i wcale nie musiałoby to byc takie drogie... tylko trzeba motor 3.0 TDI dorwac
może wygram w totka i taki projekcik zrobie
- andrew19_86
- Forum Master
- Posty: 1572
- Rejestracja: wt wrz 27, 2005 18:14
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
2 lata temu na majówce na pierwsze 50m nie było na nia bataandrew19_86 pisze:zobaczcie co staszka audiczka robi z 1.9TDI pod machą,z 3.0 to już byłby mały odrzutowiec
dlatego na 1400 kg trzeba wiecej mocy a projektów z 1.9 TDI juz jest mnogo...
ktoś ma jakis opis tego 3.0 TDI ? podszedł by tam komplet turbin z BMW - bo to nie ma bata od razu w BITURBO trzeba by iśc
- Pruszkowiak
- Forum Master
- Posty: 1449
- Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
- Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
- Kontakt:
no nie ma co przeginac auto miałoby również umiec latac bokami... a nie tylko do jazdy na 1/4 mili..Pruszkowiak pisze: jak byś wygrał w totka to 4.2 TDI zapodać i do tego chip i nie ma bata spod świateł.Jak byłem na rozpoczęciu sezonu tuningowego w Skierniewicach to tam startowało najnowsze Audi A8 z tym silnikiem na 1/4 mili.Tylko nie wiem czy było po chipie,ale jedno jest pewne że kopa miało konkretnego
BTW juz zgłupiałem to 3.0 TDI to R6 czy V6 ?
[ Dodano: Sob Cze 09, 2007 18:15 ]
co mówiki wikipedia :
"2967 cc wet sumped 90°V6
Cylinders
Bore × stroke 83 mm × 91.4 mm (0.91 ratio), 494.5 cc/cylinder, vermicular graphite cast iron block
Head
4 valves per cylinder, DOHC, 17:1 Compression ratio, low-friction roller finger followers with hydraulic valve clearance compensation
Fuel system
Bosch EDC 16, common rail direct diesel injection, separate high-pressure pump and rail for each row of cylinders, maximum injection pressure of 1600 bar, piezo injectors, up to five injection cycles, seven holes
Aspiration
electric variable turbine geometry turbocharger fitted within the inner-V, maximum absolute pressure 2,3 bars, two intercoolers running in parallel, Variable induction tract
Dimensions
219 kg, 444 mm length
Output
500 N·m @ 1750 rpm, 450 N·m between 1400 and 3250 rpm
150 kW (204 hp) at 3500 rpm Audi A4
165.5 kW (225 hp) VW Phaeton, Audi A6, VW Touareg
171 kW (233 hp) at 4000 rpm Audi A8, 2006 Audi Q7
aftermarket 206 kW (280 hp) at 4400 rpm, 583 N·m at 2500 rpm in the Audi A6 Avant 3.0 V6 TDI by Nothelle "
to jednak byłby dobry endżin do budy z S2....
[ Dodano: Sob Cze 09, 2007 18:18 ]
no to silnik jest za 5000 PLN
http://moto.allegro.pl/item203396557_si ... 05rok.html
do tego buda z S2 za jakies 8000 PLN
skrzynia za 3000
i można swapowac...
Link do 2.0 TDI: http://audi.coupe.tdi.patrz.pl/
Link do aukcji: http://www.allegro.pl/item200950445_aud ... 0_tdi.html Zobaczcie też inne przedmioty. Może już było, ale pasuje do tematu
Link do aukcji: http://www.allegro.pl/item200950445_aud ... 0_tdi.html Zobaczcie też inne przedmioty. Może już było, ale pasuje do tematu
- andrew19_86
- Forum Master
- Posty: 1572
- Rejestracja: wt wrz 27, 2005 18:14
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
- Chmielu
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2331
- Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:38
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Znaczy ja nie miałem S2 tylko Audi 100 z tym silnikiem - tylko jeszcze w słabszej wersji 180 PS.cowboy pisze:Chmielu - Ty chyba miałeś S2 - nadałoby się to coby tam wszczepić 3.0 TDI ?
dodam ze z dobrym softem ten silnik pewnie daje 300 km i 550 NM
może jakieś inne pomysły ? na najlżejszą i najlepszą bude pod tego potwora..
Jeżeli chodzi o miejsce to bez problemu Ci się zmieści V6 tam.
Ale po co coś takiego jak był silniczek tam 2,2 o mocy 315 koni (w RS2) ??
Lepiej coś takiego włożyć - delikatne dłubnięcie i masz grubo ponad 400 kucyków.
A nie Coupe szpecić klekotem....
Człowiek może bez końca patrzeć na dwie rzeczy. Na lewego cycka.... i na prawego.
Passat 1.8T - projekt K04
Passat 1.8T - projekt K04
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości