Powitać.
W mk2 swap na agg 2.0 115km z toledo. Zegary z mk3 i plan jest taki - montaz zegarów oryginalnych.
Potrzebowal bym schemat wtyczek na początek z mk3 i mk2. Ma ktoś? Zegary z dwójki na dwie wtyczki.
A co z obrotomierzem przy tym silniku? Będzie to co przy 1.8t zmiana voltów?
Mk2 silnik agg - podłączenie oryginalnych zegarów
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
Re: Mk2 silnik agg - podłączenie oryginalnych zegarów
http://www.a2resource.com/electrical/CE2cluster.html
http://www.a2resource.com/electrical/CE1cluster.html
Tu masz wszystko, pinouty liczników znajdziesz też na forum. Obrotomierz możesz podłączyć pod złącze 1 w cewce iskrowej, albo pod ECU przez wzmacniacz.
http://www.a2resource.com/electrical/CE1cluster.html
Tu masz wszystko, pinouty liczników znajdziesz też na forum. Obrotomierz możesz podłączyć pod złącze 1 w cewce iskrowej, albo pod ECU przez wzmacniacz.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Re: Mk2 silnik agg - podłączenie oryginalnych zegarów
Dzięki za odpowiedź, w najbliższym czasie zabieram się do roboty.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości