Kolektor wydechowy 2.0

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

lukasz_98
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: pt cze 10, 2016 18:35

Kolektor wydechowy 2.0

Post autor: lukasz_98 » ndz lut 17, 2019 13:31

Witam. czy kolektor wydechowy od 2.0 na podwójne portki pasuje do głowicy 1.8 Rp 90km ?? od dłuższego czasu się zastanawiam bo zalega mi taki kolektor w szafce z silnika 2.0 8v ABA. Z góry dzieki :D



Awatar użytkownika
mlodociany
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: wt lis 08, 2011 21:42
Lokalizacja: TOP

Re: Kolektor wydechowy 2.0

Post autor: mlodociany » wt lut 19, 2019 22:51

pasuje


"Mein weiss coupe" -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=490899" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
KoguT
I am the Stig
I am the Stig
Posty: 1985
Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
Lokalizacja: Dębica
Auto: VW Golf MK4 Cabrio
Silnik: ABF
Kontakt:

Re: Kolektor wydechowy 2.0

Post autor: KoguT » śr maja 01, 2019 20:53

Będzie pasował pod dwoma warunkami:

1. założysz kompletny kolektor z portkami (dwururką)
2. przespawasz flanszę mocującą katalizator/strumienicę/wydech. W 1.8 jest mniejsza niż w 2.0.



lukasz_98
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: pt cze 10, 2016 18:35

Re: Kolektor wydechowy 2.0

Post autor: lukasz_98 » ndz maja 19, 2019 00:33

Jestem juz po zmianie kolektora, miałem kompletny z portkami połączyłem sie ze wydechem w miejscu łączenia sie 2 rurek w 1(sam koniec portków). Jeśli chodzi o kolektor wydechowy z silnika 2.0 8v ABA to pasuje bez żadnych przeróbek :D z tym ze potem nie ma opcji założyć ssącego, po 3h rzeźbienia udało sie wszystko spasować (trzeba było sporo szlifować aby nadać kolektorowi ten sam kształt co stary seryjny , na początku przykręciłem 2 kolektory do siebie i odrysowałem ile muszę wyciąć potem dokładna obróbka i finał, udało sie także zmieścić pełną osłonę termiczna na kolektor wydechowy, w moim przypadku powodem zmiany było to ze seryjny kolektor juz mocno przepuszczał na uszczelkach oraz jak sie okazało po zdjęciu ssącego był pęknięty , różnica w mocy żadna, może ciut lepiej góra jedzie tak jakby go troszkę odmuliło, dźwięk też na plus.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość