Mk 2 Jaki silnik na swap

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Smolski
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 159
Rejestracja: ndz kwie 17, 2011 13:09
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Mk 2 Jaki silnik na swap

Post autor: Smolski » czw wrz 27, 2018 08:07

Witam. Jako że posiadam jette syncro i słabym silnikiem(90km) to przydało by się go wymienić na mocniejszy. Jaki silnik bez większej rzeźby (tak wiem że rzeźba zawsze jest przy swapie ale nie mam ochoty przerabiać skrzyni itp) da radę spiąć z tą skrzynia? Napewno abf a coś innego jak vr6 lub v5? Inne propozycje też mile widziane, warunek taki ze tylko silniki benzynowe.



AarturR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: pn cze 10, 2013 16:42
Lokalizacja: GliVWice

Re: Mk 2 Jaki silnik na swap

Post autor: AarturR » czw wrz 27, 2018 13:04

1.8t praktycznie każde oprócz tych na sterowniku ME3.8. Nikt już tego nie chce stroić.



Awatar użytkownika
Smolski
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 159
Rejestracja: ndz kwie 17, 2011 13:09
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Re: Mk 2 Jaki silnik na swap

Post autor: Smolski » czw wrz 27, 2018 13:11

A jak wygląda skręcenie że skrzynią? Raczej nie pasuje p&p. Pozatym mile widziane coś bez turbo(zapomniałem o tym napisać)

Sent from my SM-N950F using Tapatalk




Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

Re: Mk 2 Jaki silnik na swap

Post autor: kkkacper » czw wrz 27, 2018 13:43

z dupy kombinacje.. nic ponad 4cyl. nie zepniesz ze swoja skrzynia.. nic ponizej 6 cyl. sensownego w N/A nie ma, wiec zostaje Ci tylko 1.8T a do niego Twoja skrzynia i tak sie nie nada.. zostaje jeszcze KR/ABF, ale w napedach to nie bedzie jechalo i nie wiem czy nawet ABF nie bedzie mial za duzo mocy na ta skrzynie i sprzeglo.. takze jak chcesz zmienic silnik na zasadzie odkrecenia 3 srub to daruj sobie na starcie ;)


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
Smolski
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 159
Rejestracja: ndz kwie 17, 2011 13:09
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Re: Mk 2 Jaki silnik na swap

Post autor: Smolski » czw wrz 27, 2018 13:53

Jak pisałem wyżej rzeźba to nie problem. Dałem radę przełożyć cały napęd syncro do budy normalnej to i silnik dam radę zmienić bez problemu. Pisałem tylko ze nie zabardzo chce skrzynie zmieniac albo np planować żeby zastosować flansze pomiędzy silnik a skrzynie. No chyba że jest inny sposób żeby spiac silnik i skrzynie że sobą to z chęcią posłucham. A co do napędu to myślę że wytrzyma spokojnie 150km skoro ta sama skrzynia była montowana do 1.8kr

Sent from my SM-N950F using Tapatalk




Osowskikrzysztof
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: czw wrz 27, 2018 21:57

Re: Mk 2 Jaki silnik na swap

Post autor: Osowskikrzysztof » czw wrz 27, 2018 22:52

Jaki silnik to już zależy od ciebie. Jak pokombinujesz to zepniesz. Wszystko opiera sie o samozaparcie i finanse:)



Awatar użytkownika
Smolski
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 159
Rejestracja: ndz kwie 17, 2011 13:09
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Re: Mk 2 Jaki silnik na swap

Post autor: Smolski » czw wrz 27, 2018 23:06

Że każdy silnik można wsadzić mając odpowiednie fundusze to wiem. Pytanie tylko jak rozwiązać połączenie silnik - skrzynia które oryginalnie nie pasuja do siebie. O ile pomiędzy silnik i skrzynie dorabia się flansze co nie jest akurat problemem to jak rozwiązać połączenie ze sprzęgłem? Taki sam dystans pod koło zamachowe?

Sent from my SM-N950F using Tapatalk




Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

Re: Mk 2 Jaki silnik na swap

Post autor: kkkacper » pt wrz 28, 2018 07:35

jak czytam Twoje posty to po 1. mam wrazenie, ze totalnie nie wiesz o czym mowisz, po 2. nie poswieciles nawet 2 minut, zeby przejrzec ten dzial.. na tym forum byly grane chyba wszystkie mozliwe swapy jakie sie da, wiec pofatyguj sie i poprzegladaj to co jest na forum i bedziesz wiedzial, ze te przekladki pomiedzy skrzynie a silnik w Twoim wypadku to jakas totalna fanaberia i absurd..


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

Re: Mk 2 Jaki silnik na swap

Post autor: kkkacper » pt wrz 28, 2018 07:35

jak czytam Twoje posty to po 1. mam wrazenie, ze totalnie nie wiesz o czym mowisz, po 2. nie poswieciles nawet 2 minut, zeby przejrzec ten dzial.. na tym forum byly grane chyba wszystkie mozliwe swapy jakie sie da, wiec pofatyguj sie i poprzegladaj to co jest na forum i bedziesz wiedzial, ze te przekladki pomiedzy skrzynie a silnik w Twoim wypadku to jakas totalna fanaberia i absurd..


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
Smolski
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 159
Rejestracja: ndz kwie 17, 2011 13:09
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Re: Mk 2 Jaki silnik na swap

Post autor: Smolski » pt wrz 28, 2018 08:59

Forum przeszukałem całe, wszystkie tematy na temat swapów silników mówią że z takim silnikiem musi być taka skrzynia i to wszystko. Wiec nie ma tu odpowiedzi na moje pytanie. Pomysł z flansza między silnik a skrzynie mam z tego ze do innych marek można nawet kupić takie zestawy dedykowane i dlatego się o to pytam bo jeśli ktoś to stosował to może podzielić się wiedzą na ten temat.

Sent from my SM-N950F using Tapatalk




Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Re: Mk 2 Jaki silnik na swap

Post autor: rysiektr » pt wrz 28, 2018 13:33

kkkacper pisze:
pt wrz 28, 2018 07:35
przekladki pomiedzy skrzynie a silnik w Twoim wypadku to jakas totalna fanaberia i absurd..
True :popcorn:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości