Strojenie G60 po modyfikacjach - szukam pomocy !!!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: ndz kwie 16, 2006 17:59
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
Strojenie G60 po modyfikacjach - szukam pomocy !!!
Siemka.
Witam Wszystkich. Bawię się w modyfikacje G60. Kupiłęm go bez G z gazem i miał 83 PS na hamowni :). Teraz mu zrobiłem zmierzone 194 PS i 264 Nm . Ale zrobiłęm ostatnią modyfikacje czyli wymiana na ostry wałek (najostrzejszy DBilas'a 272/284) i nie użyskałem efektu pożadanego. Auto się przymuliło w stosunku do serii. Kto dorzadzi co jeszcze i gdzie podkeciuć??. A teraz powiem co zrobiłem: Glader przeróbka moja własna na RS i modyfikacje wenątzz przelotów )jets w stanie załadować 1.5 bara !!! ale normalnie ładuje 1.2... Kłoko 65 na codzień i 58 w rerzerwie. Bypass zawór. Reg ciśn wtrysku ściśniety nieco. Chip SLS (nie wiem jaki niestety ale oryginał kupiony z tym G ldaerem z niemieckiego auta po strzale. Zmiana kąta zamknięcia przepustnicy obejścia. A reszta seria. Efekt taki ze na silniku który chodzi jak stary traktor i tłoki latają jak Żyd po pustym sklepie wykręciłem 194 PS shamowane z wydrukiem :). Ale po wsadzeniu wałka mocy ubyło a powinno przybyć od 17-20 PS !!! Wsadziłęm SLSa 2 i nie wiele pomogło. Silnik ba słaby wkręt i odjazd.... Moze zapłon?? Nie znam parametów. Moze ktoś zna dobry sposób jak go w ogóel dobrze ustawić?? Dysponuję tylko stroboskopem ale z tego co wiem to ma byś 6 stopni przy 2250 obr/min.... Co za kretyn wymysłił zeby tak to sprawdzać....
Pomóżcie :). Kto pomoże i doradzi będzie miał możliwość darmowej przejażdżki Trabantem z tym silnikiem gdzieś około za rok czasu :) Serio !!!
PS
Jak potrzeba zregenerować turbinkę (no fachowo sprężarkę ) na coś podobnego jak se zrobiłem to walcie śmiało :) Nie boję się tych urządzeń :)
[ Dodano: 30 Sie 2006 10:50 ]
AHA w razie czego namiarki phone 503-80-34-43 lub GG 1279145 lub mail: oldscooters@op.pl
Pozdrówka
Witam Wszystkich. Bawię się w modyfikacje G60. Kupiłęm go bez G z gazem i miał 83 PS na hamowni :). Teraz mu zrobiłem zmierzone 194 PS i 264 Nm . Ale zrobiłęm ostatnią modyfikacje czyli wymiana na ostry wałek (najostrzejszy DBilas'a 272/284) i nie użyskałem efektu pożadanego. Auto się przymuliło w stosunku do serii. Kto dorzadzi co jeszcze i gdzie podkeciuć??. A teraz powiem co zrobiłem: Glader przeróbka moja własna na RS i modyfikacje wenątzz przelotów )jets w stanie załadować 1.5 bara !!! ale normalnie ładuje 1.2... Kłoko 65 na codzień i 58 w rerzerwie. Bypass zawór. Reg ciśn wtrysku ściśniety nieco. Chip SLS (nie wiem jaki niestety ale oryginał kupiony z tym G ldaerem z niemieckiego auta po strzale. Zmiana kąta zamknięcia przepustnicy obejścia. A reszta seria. Efekt taki ze na silniku który chodzi jak stary traktor i tłoki latają jak Żyd po pustym sklepie wykręciłem 194 PS shamowane z wydrukiem :). Ale po wsadzeniu wałka mocy ubyło a powinno przybyć od 17-20 PS !!! Wsadziłęm SLSa 2 i nie wiele pomogło. Silnik ba słaby wkręt i odjazd.... Moze zapłon?? Nie znam parametów. Moze ktoś zna dobry sposób jak go w ogóel dobrze ustawić?? Dysponuję tylko stroboskopem ale z tego co wiem to ma byś 6 stopni przy 2250 obr/min.... Co za kretyn wymysłił zeby tak to sprawdzać....
Pomóżcie :). Kto pomoże i doradzi będzie miał możliwość darmowej przejażdżki Trabantem z tym silnikiem gdzieś około za rok czasu :) Serio !!!
PS
Jak potrzeba zregenerować turbinkę (no fachowo sprężarkę ) na coś podobnego jak se zrobiłem to walcie śmiało :) Nie boję się tych urządzeń :)
[ Dodano: 30 Sie 2006 10:50 ]
AHA w razie czego namiarki phone 503-80-34-43 lub GG 1279145 lub mail: oldscooters@op.pl
Pozdrówka
- Apsik
- Powered by G60
- Posty: 1279
- Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
- Lokalizacja: just behind you
- Kontakt:
Lambretta-man - jestes moze z Opola?? G60 w MK3??
Uderz do GTO - można powiedziec, że razem robiliśmy moje G60. Co do wałka ... nawet ludzie za ocename powiedza ci ze Asymetryczny Dr. Schricka jest najlepszy do G60, bo daje ładny przyrost mocy i momentu. Inne wynalazki to raczej pod katem mocy - a tego w Polsce na 100% nie wykorzystasz.
Zagadaj do GTO - objaśni Ci sprawe
Uderz do GTO - można powiedziec, że razem robiliśmy moje G60. Co do wałka ... nawet ludzie za ocename powiedza ci ze Asymetryczny Dr. Schricka jest najlepszy do G60, bo daje ładny przyrost mocy i momentu. Inne wynalazki to raczej pod katem mocy - a tego w Polsce na 100% nie wykorzystasz.
Zagadaj do GTO - objaśni Ci sprawe
It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: ndz kwie 16, 2006 17:59
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
APSIK Nie jestem z Opola tylko z Mysłowic a G60 jest w MK2 i idzie na swapa do Trabanta :)
GTO Podaj namiarki to się umówimy...
Pozdro
[ Dodano: 15 Wrz 2006 23:10 ]
PS
No to co radzicie?? A może wałek GT od Świątka taki do turystyki??
W zasadzie to powiem Wam tak. Robiąc swapa zejdę z masą o około 250-300 KG w stosunku do serii G60 i w zasadzie wałek mi na grzyba potrzebny bo to jakbym by dołożył ze 50-100 PSów więcej. Więc moze coś optymalnego i będzie oki?? On już teraz fruwa w powietrzu niemal...
Pozdro
[ Dodano: 20 Maj 2007 20:44 ]
Poniżej coś z wrażeń z jazdy... Niestety na tym kompresorze już tak pięknie nie idzie jak szedł na poprzednim.
W dodatku kiepski start , ale i tak ok 16 s do 200 :) i poniżej 6s do 100
Ciekawe jak buda Trabancika zareaguje na ten silnik heheeh
LINK: 0-210 km/h of my G60
Pozdr
PS
Szukam kogoś kto chętnie i bezpłatnie porozmaia ze mną na tematy G60 i zna sie na tym bardzo dobrze
GTO Podaj namiarki to się umówimy...
Pozdro
[ Dodano: 15 Wrz 2006 23:10 ]
PS
No to co radzicie?? A może wałek GT od Świątka taki do turystyki??
W zasadzie to powiem Wam tak. Robiąc swapa zejdę z masą o około 250-300 KG w stosunku do serii G60 i w zasadzie wałek mi na grzyba potrzebny bo to jakbym by dołożył ze 50-100 PSów więcej. Więc moze coś optymalnego i będzie oki?? On już teraz fruwa w powietrzu niemal...
Pozdro
[ Dodano: 20 Maj 2007 20:44 ]
Poniżej coś z wrażeń z jazdy... Niestety na tym kompresorze już tak pięknie nie idzie jak szedł na poprzednim.
W dodatku kiepski start , ale i tak ok 16 s do 200 :) i poniżej 6s do 100
Ciekawe jak buda Trabancika zareaguje na ten silnik heheeh
LINK: 0-210 km/h of my G60
Pozdr
PS
Szukam kogoś kto chętnie i bezpłatnie porozmaia ze mną na tematy G60 i zna sie na tym bardzo dobrze
Ostatnio zmieniony ndz maja 20, 2007 21:08 przez Lambretta-man, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: ndz kwie 16, 2006 17:59
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
Apsik pisze:Lambretta-man - jestes moze z Opola?? G60 w MK3??
Uderz do GTO - można powiedziec, że razem robiliśmy moje G60. Co do wałka ... nawet ludzie za ocename powiedza ci ze Asymetryczny Dr. Schricka jest najlepszy do G60, bo daje ładny przyrost mocy i momentu. Inne wynalazki to raczej pod katem mocy - a tego w Polsce na 100% nie wykorzystasz.
Zagadaj do GTO - objaśni Ci sprawe
Cieakwe czy się uda wystroić G60tke na tak ostrym wałku?? Jak Apsik napisał, najlepszy jest do tego motoru asymetryczny Schrick 268 po stronie ssącej, 276 na wydechowej..
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: ndz kwie 16, 2006 17:59
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
Hmmm. No to co widzisz to jest na tym ostrym wałku już... Kompresorek za słabo laduje żeby w pełni z jego korzystać... Wyczułem że potrzebuje 1 bara, ale popracujemy nad tym.
Wszystko jest kwestią stanu podzespołów. Na seryjnym wałku i dobrym komppresorze i SLS1 jak byłem hamować to mimo iż było tylko 194 PS to moment był zajebisty bo 261 Nm. Z tego co wiem to Apsik ma 258 Nm wg wykresów i filmu . Nie mam pojęcia jakie tarez mam wyniki a brak kasy na hamownię, ale wydaje mi sie że wałek go przymulił, choć cofnąłem rozrząd o 2 zęby i sie poprawiło . Poza tym wydech do dupy bo fi 50 i to łatany jak fix. Jak stoję 1.5 m od tłumika to czuć po nogach jak wali ciśnienie lepiej jak z ladera hehe
Wszystko jest kwestią stanu podzespołów. Na seryjnym wałku i dobrym komppresorze i SLS1 jak byłem hamować to mimo iż było tylko 194 PS to moment był zajebisty bo 261 Nm. Z tego co wiem to Apsik ma 258 Nm wg wykresów i filmu . Nie mam pojęcia jakie tarez mam wyniki a brak kasy na hamownię, ale wydaje mi sie że wałek go przymulił, choć cofnąłem rozrząd o 2 zęby i sie poprawiło . Poza tym wydech do dupy bo fi 50 i to łatany jak fix. Jak stoję 1.5 m od tłumika to czuć po nogach jak wali ciśnienie lepiej jak z ladera hehe
- kaczor4011
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2264
- Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
- Lokalizacja: Londyn
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: ndz kwie 16, 2006 17:59
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
Nie był zimny . Wskażnik po odpaleniu powoli rosnie
Chyba nie ma co narzekać na ten wałek . W sumie jakoś się kręci hehehe
Pomiary stoperowe (może niezbyt dokładne ale zblizone i powtarzalne):
0-100 km/h ok 5.5 s
0-140 km/h ok 8.8 s
0-160 km/h ok 10.7 s
0-200 km/h ok 16 s.
Na 4 biegu:
80-120 km/h 5,3 s
80-140 km/h 7,7 s
80-160 km/h 10,6 s
Niestety Golf ma OC do 30 maja i to jego ostatnie jazdy. Potem buda na zyletki Może ktoś jest chętny?? Byle przed 30 maja na legalną umowę
Pozdro
Chyba nie ma co narzekać na ten wałek . W sumie jakoś się kręci hehehe
Pomiary stoperowe (może niezbyt dokładne ale zblizone i powtarzalne):
0-100 km/h ok 5.5 s
0-140 km/h ok 8.8 s
0-160 km/h ok 10.7 s
0-200 km/h ok 16 s.
Na 4 biegu:
80-120 km/h 5,3 s
80-140 km/h 7,7 s
80-160 km/h 10,6 s
Niestety Golf ma OC do 30 maja i to jego ostatnie jazdy. Potem buda na zyletki Może ktoś jest chętny?? Byle przed 30 maja na legalną umowę
Pozdro
- ADi997
- Gadatliwa bestia
- Posty: 771
- Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
- Lokalizacja: Leicester - UK
- Kontakt:
Ładne czasy, musi dobrze ciągnąć do przodu.
Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości